omdat het nog algemeen niet geaccepteerd wordt. zie de reacties hier maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je het normaal vindt, waarom post je het dan anoniem?
Er bestaan ook mannen-strings hoor. Die zijn ff net wat anders gevormd dan voor vrouwenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef gfree het volgende:
Valt dan je zak er dan niet de hele tijd tussen uit?
foto's gewoon op google enz hoor. of www.pabo.nl staan ook foto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je staat er dus ruimschoots open voor, maar je bent bang voor de reacties..
Mwah, kan me er wel iets bij voorstellen.
Heb je foto's? Hoeft niet van jezelf
Kan ik me een beter beeld vormen....
PS
Ik draag al jaren boxers... en dat zal nooit veranderen
nee sorry...krijg ik dus niet bepaals stijve van....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Na het lezen van dit stukje vraag ik me af of je homo bent. Kijk eens op de site van String Emil; als je dan een stijve krijgt weet je genoeg.
Trouwens, er zit wat op je lip.
Wat doet dit in SEX?
Nou ik ken behoorlijk wat vrouwen die het een absolute afknapper vinden!! Bij mij moet je als man echt niet in een string aankomenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:42 schreef KumA het volgende:
Vind de gemiddelde reactie hier wel laf zeg!!! ik hou persoonlijk niet van een string dragen, draag alleen (strakke) boxers, hou niet ervan als t zooitje los leg te hangen de hele tijd. Maar wat is er mis mee als een guy een string wil dragen? we leven toch in 2005 of niet? Ik moet ook zeggen dat ik behoorlijk wat vrouwen ken die t sexy vinden
Je kan het ook omdraaien: wat is er mis mee om een man gewoon een man te laten zijn? Ik vind een string bij een man nogal gay/verwijfd en het ziet er toch ook niet uit, al dat schaamhaar zou overal maar uitpiepenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:42 schreef KumA het volgende:
Maar wat is er mis mee als een guy een string wil dragen? we leven toch in 2005 of niet? Ik moet ook zeggen dat ik behoorlijk wat vrouwen ken die t sexy vinden
voor elke vrouw die t leuk vind zal er minstens 1 zijn die t niks vind, maar daar ging t niet om, t gaat erom dat er hier word gerageerd alsof t debiel is als een man er 1 wil dragen, er zijn vrouwen die het WEL mooi vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nou ik ken behoorlijk wat vrouwen die het een absolute afknapper vinden!! Bij mij moet je als man echt niet in een string aankomen![]()
Tuurlijk, het zal alleen een lange zoektocht wordenquote:er zijn vrouwen die het WEL mooi vinden.
oh man, wat een oogkleppen! omdat jij ze niet kent betekent niet dat ze er niet zijn!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Toodles het volgende:
Ja hallo, hij vraagt wat men er van vindt. Ja, dan kan je dit soort reacties verwachten.
[..]
Tuurlijk, het zal alleen een lange zoektocht worden![]()
Ja precies, mijn vriendin zou me echt vierkant uitlachen als ik zo'n ding aan zou trekken, en terecht!! TS, je bent toch een vent en niet een meisje? Whats next, een leuke jarretelgordel??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nou ik ken behoorlijk wat vrouwen die het een absolute afknapper vinden!! Bij mij moet je als man echt niet in een string aankomen![]()
dat is echt de grootste bullshit! Als ik ga zeggen dat broeken alleen voor mannen zijn en vrouwen rokken moeten dragen dan breekt de hel los. Maar een string mag wel gezegd worden dat t alleen voor vrouwen is? Mensen check je calender, HET IS 2005! niet de middeleeuwen. Straks gaan jullie nog zeggen dat sex alleen voor de voortplanting is en niet voor plezier (flik t is om dat te zeggen!!!!)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef LSS het volgende:
[..]
Ja precies, mijn vriendin zou me echt vierkant uitlachen als ik zo'n ding aan zou trekken, en terecht!! TS, je bent toch een vent en niet een meisje? Whats next, een leuke jarretelgordel??![]()
Strings zijn nooit bedoelt als mannenondergoed, dat is een grapje geweest van de (onderbroeken)modewereld om te kijken of er kerels zijn die erin trappen.
Mbt vrouwen: het dragen van een string wordt bijna van ze verwacht? Da's natuurlijk onzin. Da's meer wat de media je wijs wil maken. Persoonlijk zit zo'n string natuurlijk van geen kant. Ik word iig alleen maar chagrijnig van zo'n draadje tussen m'n billen. Geef me dan maar van die hippe broekjes. (wat veel mannen ook weer erg sexy vinden staan)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef boy_in_string het volgende:
Ik ben een 19-jarige jongen en draag sinds kort graag een g-string. Bij vrouwen is dit al lang geaccepteerd (word soms bijna van ze verwacht) maar bij hetero mannen vind men dit soms toch nog vreemd. Ik weet zeker dat ik 100% hetero ben trouwens.
Wat vinden jullie van mannen in een string? Dragen jullie er zelf ook -soms- wel eens een?
Nee joh, mannen mogen ook rokken dragen, hoor. Jij houdt blijkbaar van mannen in strings, prima, misschien is TS wat voor je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:56 schreef KumA het volgende:
[..]
dat is echt de grootste bullshit! Als ik ga zeggen dat broeken alleen voor mannen zijn en vrouwen rokken moeten dragen dan breekt de hel los. Maar een string mag wel gezegd worden dat t alleen voor vrouwen is? Mensen check je calender, HET IS 2005! niet de middeleeuwen. Straks gaan jullie nog zeggen dat sex alleen voor de voortplanting is en niet voor plezier (flik t is om dat te zeggen!!!!)
hij heeft gelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef Toodles het volgende:
[..]
Nee joh, mannen mogen ook rokken dragen, hoor. Jij houdt blijkbaar van mannen in strings, prima, misschien is TS wat voor je.![]()
Maar vooralsnog zijn er meer vrouwen in dit topic die het niets vinden dan vrouwen die het helemaal het einde vinden.
Nou kan ik nog een verhandeling beginnen over dat sex inderdaad primair bedoeld is als voortplanting, en secundair voor het plezier, maar ik denk dat je dan helemaal een hartaanval krijgt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:24 schreef _Liquid het volgende:
nu maar hopen dat niemand je een wedgie geeft
Ik draag boxers (met tijgermotief er op... )quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:27 schreef ankepanke het volgende:
mmm, doe mij maar een boxer, vind ik veel leuker om te zien :-)
ben blij dat je leest maar niet nadenkt bij wat ik zeg. ik zeg nergens dat mannen geen rokken mogen/kunnen dragen. nergens zeg ik dat ik van mannen in strings hou. en voor alsnog zijn er (op de nicknames afgaande) weinig vrouwen die reageren hier, dus zeggen dat er meer zijn die t niks vinden hier vind ik nogal een een beetje een nutteloos gegeven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef Toodles het volgende:
[..]
Nee joh, mannen mogen ook rokken dragen, hoor. Jij houdt blijkbaar van mannen in strings, prima, misschien is TS wat voor je.![]()
Maar vooralsnog zijn er meer vrouwen in dit topic die het niets vinden dan vrouwen die het helemaal het einde vinden.
Nou kan ik nog een verhandeling beginnen over dat sex inderdaad primair bedoeld is als voortplanting, en secundair voor het plezier, maar ik denk dat je dan helemaal een hartaanval krijgt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:30 schreef Copycat het volgende:
Persoonlijk vind ik het er erg lachwekkend uizien: een man in een string. Afknapper van de bovenste plank.
Maar hey, als jij je er prettig bijvoelt is het prima toch? Je bent er tenslotte niemand tot last mee (mag ik tenminste aannemen).
Precies Wolter. Zeg het ze! Zeg het ze!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:03 schreef Wolter het volgende:
Je moet kappen! Straks wordt dit normaal. Heb ik net mijn witte sokken weggegooid. En een hele stapel dure boxers gekocht en dan gaat straks half Nederland strings dragen. Krijg je weer van die leuke reacties:" ja, maar Piet, die van de overkant draagt ze ook en dat staat zo leuk bij zijjn groene trui."
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:32 schreef EmmYKuHh het volgende:
boy_in_string.. oh my god... echt Te vies
ontkenningsfasequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef boy_in_string het volgende:
[...]
Ik weet zeker dat ik 100% hetero ben trouwens.
G1rL_z0nd3r_str1ng_44n lijkt me wel een mooie nickname voor jouquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:32 schreef EmmYKuHh het volgende:
boy_in_string.. oh my god... echt Te vies
En hij staat nu nog in je MyAct ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
godverdomme, wat een smerig topic dit
dat behoor je ook weg te scherenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien: wat is er mis mee om een man gewoon een man te laten zijn? Ik vind een string bij een man nogal gay/verwijfd en het ziet er toch ook niet uit, al dat schaamhaar zou overal maar uitpiepen![]()
Ik ken overigens helemaal geen vrouwen die het sexy/geil vinden. Des te meer die het lachwekkend en onsexy vinden![]()
Oh?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:00 schreef Googolplexian het volgende:
gewoon doen... vrouwen zijn er al jaren over te spreken.
de randen van een onderbroek omsluiten echt je ballen, een boxer niet. Daar heb je meer plaats in.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:45 schreef Elegy het volgende:
Wat is de connectie tussen strings dragen en homoseksualteit
En er zijn ook gewoon herenstrings hoor, mét speciaal gevormde voorkant
Trouwens, een strakke boxer zit net zo strak als een gewone onderbroek/ballenknijper. Alleen heeft de boxer langere pijpjes. Of is dat jullie nog nooit opgevallen?
In de tijd dat ik nog sporadisch onderbroeken droeg (wel zo praktisch bij atletiek) en de boxers die ik nu draag (Bjorn Borg, Hom en Fila) merk ik eigenlijk vrij weinig van die "extra ruimte".quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:15 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
de randen van een onderbroek omsluiten echt je ballen, een boxer niet. Daar heb je meer plaats in.
je koopt een maatje te kleinquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog sporadisch onderbroeken droeg (wel zo praktisch bij atletiek) en de boxers die ik nu draag (Bjorn Borg, Hom en Fila) merk ik eigenlijk vrij weinig van die "extra ruimte".
Ik draag S. Als ik M draag (heb er wel één) dan zit het te los aan de voorkant ...tja...quote:
Je lul is te kleinquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik draag S. Als ik M draag (heb er wel één) dan zit het te los aan de voorkant ...tja...![]()
ach ja, als hij nu bukt zie je zijn spaarpot, dan zijn string.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
Hahaha ik zie het al helemaal voor me, zie je zoeen bouvakker aant werken, bukt hij zich zie je er opeens een string bovenuit komen
Jaquote:
Guttegut, er geven een paar mensen een mening en jij springt meteen weer op de kast. Je zou eens in OUD moeten kijken, die zijn ook zo van het knuffelige en het elkaar vooral niet proberen te kwetsen want je moet lief zijn voor anderen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef Com.mentator het volgende:
Ik vind t echt geen probleem dat mannen een string dragen!!!!
Alleen omdat het in de wereld zogenaamd voor vrouwen is doet iedereen er zo raar over als een man t draagt!!!! Ik ken ook een man die een string draagt omdat hij dan miner last heeft van uitslag, ik heb t m zelf aangeraden...
Dus doe aub niet zo raar over mannen die dat dragen!!!![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef gfree het volgende:
Valt dan je zak er dan niet de hele tijd tussen uit?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef TijnIIE het volgende:
Vooruit, een serieuze reactie voor je:
Wat jij lekker vindt zitten is goed, je eigen mening en keus kunnen nooit "vreemd" zijn (hooguit anders dan anderen).
Ik draag ze zelf niet, want ik vind het NIET lekker zitten, geef mij maar een boxer.
quote:
volgensmij heeft niemand door dat dit topic een jaar oud isquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:33 schreef Skazminko het volgende:
Het verbaast me dat string-emile nog niet langs is gekomen.
Het is dat je het zegt...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:47 schreef alsem het volgende:
volgensmij heeft niemand door dat dit topic een jaar oud is![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:56 schreef R_ON het volgende:
Dat is toch geen gezicht zo'n veter tussen je harige billen. Muwhahaha.
Vandaar die naamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:36 schreef Steve-O het volgende:
Ik doe niet anders
Tijgermodelletje dat wel
Je vergeet Hendig fout.quote:Op maandag 24 april 2006 22:19 schreef -Jean- het volgende:
fout...
correctie erg fout
correctie zeer fout
correctie extreem fout![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef sadisticembrace het volgende:
Nee. Ik vind het bij mezelf al niet mooi (draag altijd
[afbeelding]
dit soort), laat staan bij kerels.![]()
Zal effe lekker wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef boy_in_string het volgende:
Dit soort reacties bedoel ik dus. ALs je niks zinnigs te melden heb hou dan je mond. En als je het zelf nog nooit gedaan heb moet je der ook niet over oordelen.
hotpants is ubergeilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Missy-B. het volgende:
De string is voor vrouwen ook al een beetje op z'n retour, tegenwoordig worden er ook veel hotpants gedragen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]ik kan er geen hekel aan hebben
Nu nog een vent die hem aan wil trekken
als ik zo naar die foto's kijk word ik niet meteen geil maar ik denk om een man eens een keer in een string te zien het hem niet zal misstaanquote:
Gadverquote:Op woensdag 26 april 2006 20:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]ik kan er geen hekel aan hebben
Nu nog een vent die hem aan wil trekken
Ik gruwel echt al bij het idee. Z'n hele zaakje hangend in dat ding. Nah echt, jakkes. Maargoed, ieder z'n meugquote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
als ik zo naar die foto's kijk word ik niet meteen geil maar ik denk om een man eens een keer in een string te zien het hem niet zal misstaan
GATVER, GATVER, GATVER....mannenkonten zijn lelijkquote:Wat vinden jullie van mannen in een string? Dragen jullie er zelf ook -soms- wel eens een?
Ja de voorkant staat me ook tegenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik gruwel echt al bij het idee. Z'n hele zaakje hangend in dat ding. Nah echt, jakkes. Maargoed, ieder z'n meug.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:37 schreef birdydontfly het volgende:
lol alsjeblieft niet![]()
(al zouden wij vrouwen wel van mannen moet eisen dat ze strings zouden dragen, puur alleen omdat ze dat ook van ons verwachten)
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:
Ik zou er spontaan van opdrogen
omgquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dat verwacht ik helemaal niet van jullie. Ik verwacht wel dat jullie géén oma-slip dragen.
En die draag ik zelf dus ook niet,.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:55 schreef 1299 het volgende:
Je kan hem ook andersom dragen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je het normaal vindt, waarom post je het dan anoniem onder een kloon?
PS. Waar koop je die dingen dan, conflict?
nu niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:42 schreef KumA het volgende:
we leven toch in 2005 of niet?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:50 schreef pentas het volgende:
Zeg nou eens eerlijk, al die tegenstemmers die het niet mooi vinden, heb je wel eens een man in een string gezien? Wedden dat het merendeel alleen maar denken dat het niet mooi staat, zelf draag ik al jaren in de zomer een string, en ik voel mij er lekker bij.
In de zomer wissel ik m'n boxer liever in voor een slip dan voor een string. Heb het eens geprobeerd, maar dat was geen succes. Had het idee continue naar het toilet te moeten door dat ding dat in m'n kont kroop...quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:24 schreef Shooter-P het volgende:
Ik denk dat mannen het eerst een moeten proberen voordat ze met het oordeel komen dat een (heren) string niet lekker zit. Zomers met heel warm weer zit het beter dan een boxer.......
dan had je een maat te kleinquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:12 schreef Sammy3000 het volgende:Had het idee continue naar het toilet te moeten door dat ding dat in m'n kont kroop...![]()
Gast, je draagt strings...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef boy_in_string het volgende:
Ik weet zeker dat ik 100% hetero ben trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |