Volgens mij gaat het sneller om gewoon de wiki aan te passen, heb geen idee wie ik moet aan schrijven of waar ik [betreffende user] mee moet bedreigen...quote:
Gewoon de normaalste zaak van de wereld daar. Het is alleen nog een taboe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Limburg is toch vlak bij Belgie daar is minderjarigen verkrachten altijd wel in![]()
[taalnazi] bedrEIgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het sneller om gewoon de wiki aan te passen, heb geen idee wie ik moet aan schrijven of waar ik [betreffende user] mee moet bedrijgen...
Waarvan weet jij dat allemaal?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gewoon de normaalste zaak van de wereld daar. Het is alleen nog een taboe.
OMFG.... Dit is te erg...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
[taalnazi] bedrEIgenmet korte ei enzo
[/taalnazi]
Ik moet maar ff de humor toevoegen als je dat niet hebt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
[taalnazi] bedrEIgenmet korte ei Omelet enzo
[/taalnazi]
In het zwembad is wel eens een tong in me mond geduwt telt dat ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Gabry het volgende:
Is 1 van jullie welis verkracht door een minderjarig meisje?
Welke schrijffout?quote:
hahaah!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet maar ff de humor toevoegen als je dat niet hebt...![]()
Over dat soort dingen hoef je geen grapjes te maken... Dat is bloedserieus...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet maar ff de humor toevoegen als je dat niet hebt...![]()
Voelde je je daarna ook vies? En ging je je 4 x douchen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het zwembad is wel eens een tong in me mond geduwt telt dat ook![]()
He jammerquote:
Ik ben wel eens aangerand door een meisje van 16 ja...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Gabry het volgende:
Is 1 van jullie welis verkracht door een minderjarig meisje?
misschien istie wel gaan douchen met dat kind die der tong in zun mond stakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Voelde je je daarna ook vies? En ging je je 4 x douchen?![]()
Nee ik zoende terugquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Voelde je je daarna ook vies? En ging je je 4 x douchen?![]()
ik wil ook een keertjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangerand door een meisje van 16 ja...![]()
Jij kent me goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
misschien istie wel gaan douchen met dat kind die der tong in zun mond stak![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |