Jij als onze rijst neger moet er natuurlijk bij zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:22 schreef Molluck het volgende:
Hoezo, ik ben er niet bij dus er wordt niemand verkracht:{w
perzikkenkruimenapsergetaartquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:23 schreef Duncan-Death het volgende:
Appelkruimelvlaai.
That's the way whoops, that's the way.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:23 schreef whoops het volgende:
[..]
* DP-achtig mailtje begint te tikken...![]()
We moeten eerst ff kijken wie we nemen, Imberr, Brechtje, Jett, IJsmeis...MaRySe is ook weer terugquote:
Wil je een CC? Kan jij hem daarna in ONZ posten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
That's the way whoops, that's the way.
Jij was toch homoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef Gabry het volgende:
Ow, kindjes.. verkrachten is zooooo 2004![]()
Als het aan mij ligt: zo 2006quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef Gabry het volgende:
morgen avond, bij me buurvrouw thuis? of doen we het in het bos...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
We moeten eerst ff kijken wie we nemen, Imberr, Brechtje, Jett, IJsmeis...MaRySe is ook weer terug
babys verkrachten is nquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef Gabry het volgende:
Ik ben vrij ouderwets dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:24 schreef Gabry het volgende:
Krieg, doen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Wil je een CC? Kan jij hem daarna in ONZ posten...
Eerst foto's van jouw buurvrouw, anders stel ik voor dat we een vrouwelijke Fok!ker nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:25 schreef spenky het volgende:
[..]
morgen avond, bij me buurvrouw thuis? of doen we het in het bos...
Ehm, hier in Limburg niet hoor.quote:
Het schijnt in de winter weer in te komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:25 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt: zo 2006
Limburg is toch vlak bij Belgie daar is minderjarigen verkrachten altijd wel inquote:
Die liggen elkaar uit te wonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Knoekie het volgende:
Ijsmeis is ook weg. En jett. en BobNL
Zo het een complot zijn?
En onze grote vriend chris!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Knoekie het volgende:
Zo het een complot zijn?
Tsssquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:27 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Die liggen elkaar uit te wonen.
Ja want ik kreeg net een telefoontje dat ik... wkkkkkrrrrrrrrggggggghrhjksjakk *cough cough*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Knoekie het volgende:
Zo het een complot zijn?
Volgens mij gaat het sneller om gewoon de wiki aan te passen, heb geen idee wie ik moet aan schrijven of waar ik [betreffende user] mee moet bedreigen...quote:
Gewoon de normaalste zaak van de wereld daar. Het is alleen nog een taboe.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Limburg is toch vlak bij Belgie daar is minderjarigen verkrachten altijd wel in![]()
[taalnazi] bedrEIgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het sneller om gewoon de wiki aan te passen, heb geen idee wie ik moet aan schrijven of waar ik [betreffende user] mee moet bedrijgen...
Waarvan weet jij dat allemaal?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gewoon de normaalste zaak van de wereld daar. Het is alleen nog een taboe.
OMFG.... Dit is te erg...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
[taalnazi] bedrEIgenmet korte ei enzo
[/taalnazi]
Ik moet maar ff de humor toevoegen als je dat niet hebt...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
[taalnazi] bedrEIgenmet korte ei Omelet enzo
[/taalnazi]
In het zwembad is wel eens een tong in me mond geduwt telt dat ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Gabry het volgende:
Is 1 van jullie welis verkracht door een minderjarig meisje?
Welke schrijffout?quote:
hahaah!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet maar ff de humor toevoegen als je dat niet hebt...![]()
Over dat soort dingen hoef je geen grapjes te maken... Dat is bloedserieus...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet maar ff de humor toevoegen als je dat niet hebt...![]()
Voelde je je daarna ook vies? En ging je je 4 x douchen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het zwembad is wel eens een tong in me mond geduwt telt dat ook![]()
He jammerquote:
Ik ben wel eens aangerand door een meisje van 16 ja...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef Gabry het volgende:
Is 1 van jullie welis verkracht door een minderjarig meisje?
misschien istie wel gaan douchen met dat kind die der tong in zun mond stakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Voelde je je daarna ook vies? En ging je je 4 x douchen?![]()
Nee ik zoende terugquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Voelde je je daarna ook vies? En ging je je 4 x douchen?![]()
ik wil ook een keertjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangerand door een meisje van 16 ja...![]()
Jij kent me goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
misschien istie wel gaan douchen met dat kind die der tong in zun mond stak![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |