Senks..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef GF het volgende:
Sorry, geen ervaring mee ofzo. Maar lijkt me rot zeg
Sterkte.
Ik had ook ooit een kat die iets had (die was niet helemaal goed, had m'n ma ook aangevallen) Die moesten ze toen gaan vangen waarbij de kat ook letterlijk door de kamer vloog en sporen van bloed en urine achterliet. Dus daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Senks..
Het is erg moeilijk om die aanvallen mee te maken want je staat compleet machteloos als je kat vanwege de stuiptrekkingen letterlijk door de kamer stuitert en onderwijl urine verliest en kwijlt als een gek. En dan die blík in zijn ogen...![]()
Het ziet er vast erg zielig uit maar is het niet zo dat epileptici van een aanval zelf niets meekrijgen? Ik heb dat iig over mensen wel gehoord, of het bij katten hetzelfde werkt is natuurlijk maar de vraagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
Het is erg moeilijk om die aanvallen mee te maken want je staat compleet machteloos als je kat vanwege de stuiptrekkingen letterlijk door de kamer stuitert en onderwijl urine verliest en kwijlt als een gek. En dan die blík in zijn ogen...![]()
Ik heb van mijn DA begrepen dat ze er idd zelf niks van meekrijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het ziet er vast erg zielig uit maar is het niet zo dat epileptici van een aanval zelf niets meekrijgen? Ik heb dat iig over mensen wel gehoord, of het bij katten hetzelfde werkt is natuurlijk maar de vraag
Nee juist niet omdat medicatie de resultaten van de komen de onderzoeken beīnvloed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef moussy het volgende:
Stomme vraag misschien, maar heb je niet iets van valium mee gekregen, stesolid of zo?
Bailey wordt superslijmerig (en hij is al zo slijmerig) en zijn ogen worden heel groot...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een kat met epilepsie gehad.
Zie je het bij jouw kat aankomen?
Als in, rondjes rennen, staart proberen te pakken x 500, ander "wild"en op het eerste gezicht speels gedrag?
Ach nee moussy...!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef moussy het volgende:
Op de grond krabbelen kan zelfs al een teken zijn van een aanvalletje...
Zondag is 1 van onze katten overleden, die achteraf een hersentumor gehad schijnt te hebben en daardoor een mega-epileptische aanval heeft gehad![]()
Yep dat heb ik ook gelezen/gehoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het ziet er vast erg zielig uit maar is het niet zo dat epileptici van een aanval zelf niets meekrijgen? Ik heb dat iig over mensen wel gehoord, of het bij katten hetzelfde werkt is natuurlijk maar de vraag
Goed onthouden hoor! Diddle heeft verstopte traanbuisklieren en Bailey had vorig jaar blaasgruis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:05 schreef buitenbeentje het volgende:
Jullie weten ze wel uit te zoeken he?![]()
Eerst Diddle met zijn oogje, vervolgens Bailey (of was dat Snuggles?) met zijn blaasgruis en nu dit. Hopelijk gaat het snel weer beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |