En als je nou een asymetrisch figuurtje wil maken met zowel ronde als rechte lijnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:08 schreef Geqxon het volgende:
Kijk je hebt bitmap en vector.
Bitmap: hier word een rondje pixel voor pixel getekendtdtd
Vector: hier word bij een rondje het middenpunt ingevoerd, en de straal van dat rondje. Hierdoor heb je geen pixels en kun je zover inzoomen als je maar wilt.
Vector rules dus
dan gaat dat makkelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:08 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En als je nou een asymetrisch figuurtje wil maken met zowel ronde als rechte lijnen
Eigenlijk wel, schrok ik best van..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:53 schreef tonks het volgende:
zou wel flink wat zijn
Net ff langs de Apple store geweest, leuk dingetje alleen ik zal denk ik niet wennen aan dat ultieme kleine scrollwieltje. Wel leuk dat ze er gewoon een "balletje" in hebben gestopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:05 schreef tonks het volgende:
Apple mighty mouse.
Dat vind ik een nerd ding.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Neem een MX1000 man, veel beter(en wireless
)
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef tonks het volgende:
ik vind draadloos niet fijn.
logisch, anders koop je geen macquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
en ik geil toch wel een beetje op het uiterlijk hoor
Ja..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
verder nog iemand online hier?
Ik mag hier zeker niet om een ban vragen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:32 schreef Steve-O het volgende:
Ik mag hier zeker niet om ondertitels van dvd's vragen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Timmy hoilekker ding in je ava?
Hier niet neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:32 schreef Steve-O het volgende:
Ik mag hier zeker niet om ondertitels van dvd's vragen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:41 schreef tonks het volgende:
zoek je soms NLondertitels? pff punt! komop man
oh okeequote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De eerste winnares van Idols in de vs..
Nederlanders en muziekquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh okeekennelijk kan het daar dus WEL, ipv die homo's en prutshoeren die hier winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |