abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30126834
quote:
Ze is een brok tegenstrijdigheid .
dat heet zwanger.

Nee ze is niet gezegend met een enorme intelligentie. Ja, ze stelt haar prioriteiten vaak niet zo goed en ja ze worstelt enorm met de keuze die ze heeft gemaakt maar probeert daar wel het beste van te maken, ook al doet ze dat inderdaad niet zo handig. Ik heb om me heen vaker meisjes gezien in haar situatie, en het is allemaal niet zo zwart-wit. Ja je hebt de keuze zelf gemaakt om het kindje te laten komen, maar dat betekent niet dat je het allemaal even makkelijk vindt of dat je nooit twijfelt. Vooral niet als je ook nog zo'n vat vol hormonen bent.

Het is allemaal niet zo rationeel. Je kiest ervoor het kind te laten komen en plots ben je opeens de opofferende moeder die alleen nog maar leeft voor haar kind. Er zijn genoeg vrouwen die wél heel bewust zwanger zijn geworden, die al moeite hebben met zich vinden in die nieuwe rol. En het is inderdaad duidelijk dat Tanja daar behoorlijk mee worstelt.

Ach, net als scanman vind ik haar wel iets ontroerends hebben en heb ik dus niet zo'n hekel aan haar als sommige anderen.
(ik geloof dat we jaren geleden ook de enigen waren die iets hadden met Diane, dus er zit blijkbaar een patroon hield jij ook van Deesje (BB2) scanman?)
mooi he, alles
pi_30127178
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:59 schreef phileine het volgende:

[..]

dat heet zwanger.
ja klopt, maar dat als excuus gebruiken om je eigen gezondheid en dus ook die van je kind te ondermijnen is wel erg makkelijk.

flauwvallen en dan nog niet rust nemen, sorry hoor, dan mogen er de hormonen door je lijf gieren, maar dat neemt niet iedere rationaliteit en verantwoordelijkheid weg, kom op zeg.

als je hoort hoe doordacht en weloverwogen zij alles goedlult, ze trekt een blik aan argumenten open, puur om te kunnen blijven doen wat ze wilt doen.

zij heeft gezegd dat ze vroeg moeder wilde zijn, desnoods via een donor, en oh surprise ze raakt zwanger van de eerste de beste knul die lief tegen haar doet, omdat ze zonder enige bescherming met hem vrijt.
ik heb het idee dat ze heel bewust zwanger geworden is, maar nu ziet dat het moederschap "offers" vraagt en daar baalt ze van.

en dan is het kind er nog niet eens, en zit ze nog in een luxe omgeving met aandacht van 12 anderen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:14:30 #153
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30127236

Hierdoor hou ik van fok en BB
Lekker die oeverloze (met alle respect voor je discussiekwaliteiten milagro) discussies over de keuzes die iemand anders maakt

Dit lees ik met plezier en is 100 x beter dan die suffe uitzendingen op tv

Ga vooral zo door!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30127470
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:14 schreef Jumparound het volgende:

Hierdoor hou ik van fok en BB
Lekker die oeverloze (met alle respect voor je discussiekwaliteiten milagro) discussies over de keuzes die iemand anders maakt

Dit lees ik met plezier en is 100 x beter dan die suffe uitzendingen op tv

Ga vooral zo door!
goed, hè

zonder dat geen BB tenslotte, het een houdt het andere in stand en man wat is het heeeeeeeeerlijk

ik kom er nog wel in hier in dit topic met een politiek incorrecte mening, 180 graden de andere kant op dus, kijken of je me herkent
mijn missie, jouw opdracht
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:23:35 #155
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30127539
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:21 schreef milagro het volgende:

[..]

goed, hè

zonder dat geen BB tenslotte, het een houdt het andere in stand en man wat is het heeeeeeeeerlijk

ik kom er nog wel in hier in dit topic met een politiek incorrecte mening, 180 graden de andere kant op dus, kijken of je me herkent
mijn missie, jouw opdracht
Oeh! en big brother is dan zeker watching us?
Ik vind het geen uitdaging hoor! ik vind het gewoon intens heerlijk om te lezen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30127634
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:23 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Oeh! en big brother is dan zeker watching us?
Ik vind het geen uitdaging hoor! ik vind het gewoon intens heerlijk om te lezen
nee, ik bedoel : herken de kloon , suffie...
niets leuker dan 2 verschillende meningen verkondigen in 1 topic
pi_30128157
de kraamkliniek
de bevalling
Ingang Oost
bevallingsverhalen
beschuit met muisjes

allemaal programma's met bevallingen waarom dan niet bij bb?

Wie weet is er wel een ziekenhuis opname noodzakelijk, BigBrother 5 op Lokatie!

keizersnedes en vacuumpompen... Ook wel eens leuk om daar live naar te kijken

borstvoeding zit ik niet op te wachten maar dikke boobs vindt ik wel wat

oh ja nog een nieuwtje nou ja ook al oud onder tussen
de vader zal aanwezig zijn in het huis en bij de bevalling
in het kader van: DE EX in huis
er komen nog meer mensen in het huis

http://www.telegraaf.nl/p(...)other_bevalling.html
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:34:48 #158
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30129632
Volgens mij denkt Tanja dat als ze maar heel hard net doet of er niks aan de hand is dat het probleem dan vanzelf wel weggaat. Vandaar het nog steeds niet echt beseffen dat er over een paar weken een echte baby komt, het stug doorroken, het laat opblijven en het slechte eten. Misschien hoopt ze zelfs wel dat als de vader dit ziet dat hij haar en haar kindje komt redden waarna ze nog lang en gelukkig leven in een prachtig kasteel
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30129656
pi_30131054
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:34 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij denkt Tanja dat als ze maar heel hard net doet of er niks aan de hand is dat het probleem dan vanzelf wel weggaat. Vandaar het nog steeds niet echt beseffen dat er over een paar weken een echte baby komt, het stug doorroken, het laat opblijven en het slechte eten. Misschien hoopt ze zelfs wel dat als de vader dit ziet dat hij haar en haar kindje komt redden waarna ze nog lang en gelukkig leven in een prachtig kasteel
Volgens kan ze de gevolgen van haar acties net zo goed inschatten als een blinde met epilepsie die een tientonsvrachtwagencombinatie jat voor een joyride midden in het spitsuur op vrijdagavond.

Ze staat er blijkbaar totaal niet bij stil dat het misschien wel een ongezonde omgeving is daar in dat huis? Kan me neit voorstellen dat de gemiddelde mens daar blakend van gezondheid weer uitkomt, laat staan een zuigeling. Welzijn van het kind, iemand?
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2005 @ 14:23:50 #161
43556 miss_dynastie
pi_30131221
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
Welzijn van het kind, iemand?
Mja, zoals Phileine al zei, over het algemeen pakt het kind wel wat het nodig heeft. Ik maak me dan ook meer zorgen over het prutsje na de geboorte, hij moet tenslotte verder met haar als moeder en heel verantwoordelijk lijkt ze me niet
pi_30197761
Nou, benieuwd of Tanja, met volgens mij de ruggegraat van een kwal, het gaat redden om te stoppen met roken, ik kan er geloof ik wel m'n hypotheek op inzetten dat het niet gaat lukken zonder gewoon harde dwang (= alle rookwaren uit het huis).

Ook treurig dat ze niet enige vorm van regelmaat zoekt in eten en slapen en dat ze er absoluut niet voor zorgt dat ze ook voldoende en gezond eet en voldoende slaapt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30197941
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Nou, benieuwd of Tanja, met volgens mij de ruggegraat van een kwal, het gaat redden om te stoppen met roken...
Volgens mij had ze gisteren 3 pakjes sigaretten in d'r handen.
pi_30198015
Ze heeft het prioriteiten stellen van haar moeder geërfd.
Die pleurt haar dochter ook een BB huis in, "want Tanja zorgt niet zo goed voor zichzelf, en daar krijgt ze tenminste goed te eten"

Mag je dochter volwassen zijn , maar als ze zwanger is en je ziet dat het niet echt lekker loopt allemaal, spring je als moeder toch bij ipv haar op te geven voor BB

Ja, maar Tanja wijst die hulp ms wel af.
Nou, een beetje moeder, in zo'n situatie, schiet dan toch te hulp, gewoon koken voor d'r, huis een beetje aan kant, en wegwezen weer, opdat je haar niet benauwd met konstante aanwezigheid.
pi_30198240
Ik vind haar er erg ongezond uitzien. Ingevallen wangen, bleek gezicht.. Hoop dat het kindje wel gezond ter wereld komt ondanks die overdosis nicotine.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:40:55 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30198388
Tanja ziet er uit alsof ze thuis haar dagen slijt door het ene na het andere jointje op te steken.
Dat ze niet goed voor haarzelf kan zorgen, lijkt haar met de paplepel ingegoten. Haar moeder vond ik ook niet bepaald het toonbeeld van levenslustige gezondheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30199450
En dan vindt haar moeder nog dat ze er goed uitziet ook...

Ze is harstikke mager, heeft een piepklein buikje voor iemand die haast op alle dag loopt.

Geloof me, ik ben bijna 20 weken zwanger van de derde en ik was met 4 maanden al dikker qwa buik dan zij nu is, en ik ben gewoon van postuur, nix bijzonders.

.

Maf mens, net als die moeder van dlr. Zo DOM, ZO Folks, walchelijk.
Nee dan die Shurendy ( waht's in a name) Nee die is lekker. En zo welbespraakt ook......

[ Bericht 34% gewijzigd door Sarah-Jezebel op 02-09-2005 21:00:29 ]
pi_30201410
Ze is toch pas 7 maanden zwanger? En het is haar eerste dus dan toont die buik niet zo snel. Heeft ook te maken met je postuur en de ligging van het kindje. Volgens mij is het een prima buikje voor die termijn, anders zou die verloskundige vast wel aan de bel getrokken hebben.

overigens Sarah-Jezebel vind ik wel dat je enorm neerbuigend doet over die mensen die je nauwelijks kent. Jij komt zelf ook niet zo erudiet over met bijvoorbeeld al die spelfouten
mooi he, alles
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 14:29:48 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30201904
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:15 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Okee ik rook niet, ik drink niet, ik eet elke dag verse groentes en fruit, slik multi voor zwangeren, en visolie voor het centraal zenuwstelsel. dat dan weer wel, EN, ik slaap doorgaans al om een uurtja of half 11/11.
Gelukkig zit jij dan niet in dat huis, met je zelfingenomen modelzwangerschap.

Waar ik me bij Tanja aan erger, is die kinderlijke mimiek van haar. Ze trekt regelmatig zo'n klein meisjes-gezichtje, om vertedering op te roepen. Hoofd iets naar beneden gebogen en dan zo'n quasi-verlegen oogopslag. Doe niet zo infantiel mens, je bent bijna moeder.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gert op 02-09-2005 14:35:56 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:34:27 #170
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30202065
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Gelukkig zit jij dan niet in dat huis, met je zelfingenomen modelzwangerschap.

Waar ik me bij Tanja aan erger, is dat kinderlijke gedrag van haar. Ze trekt regelmatig zo'n klein meisjes-gezichtje, om vertedering op te roepen. Hoofd iets naar beneden gebogen en dan zo'n quasi-verlegen oogopslag. Doe niet zo infantiel mens, je bent bijna moeder.
Heeft ze uit de Viva
Confidence through competence
pi_30202148
Ze is inderdaad verschrikkelijk kinderlijk! En dan dat stemmetje *ril*.
pi_30202561
Ze is best leuk maar toch zit er een steekie los, ik weet alleen niet welk steekie...
pi_30202894
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef phileine het volgende:
Ze is toch pas 7 maanden zwanger? En het is haar eerste dus dan toont die buik niet zo snel. Heeft ook te maken met je postuur en de ligging van het kindje. Volgens mij is het een prima buikje voor die termijn, anders zou die verloskundige vast wel aan de bel getrokken hebben.

overigens Sarah-Jezebel vind ik wel dat je enorm neerbuigend doet over die mensen die je nauwelijks kent. Jij komt zelf ook niet zo erudiet over met bijvoorbeeld al die spelfouten
Precies, het is helemaal geen té klein buikje, maar een mooi buikje.
Tanja heeft ingevallen wangen en kringen onder haar ogen, maar ze is niet te dun of zo, vind ik.
Ze is ws van zichzelf slank.
En als je gewoon eet, hoef je niet meer aan te komen dan 10 of 11 kilo of zo en ben je zwaarder dan houd je of (te)veel vocht vast of je vreet gewoon teveel.
pi_30203964
Wat 'n gezeik op haar zeg. Het is enorm dom dat ze door rookt tijdens haar zwangerschap, maar dat maakt 'n persoon nog niet dom.
Havo afgemaakt, en MEAO diploma in een keer, en vervolgens van plan rechten te studeren> makkie, moet ze vooral doen. Is toch 'n goed streven?
Ik heb ook havo gedaan en zit nu ook op universitair niveau, zo'n pluim verdient dat nou ook weer niet hoor.
pi_30213929
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef phileine het volgende:

Haha touche, je hebt gelijk,. ik was te snel, drukte op invoeren en was weer gevlogen zonder na te lezen. Sowwie

Ps, mijn stukje is idd wat overdone, heb de helft maar even weggehaald, achteraf een nogal stupide actie idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')