dat heet zwanger.quote:Ze is een brok tegenstrijdigheid .
ja klopt, maar dat als excuus gebruiken om je eigen gezondheid en dus ook die van je kind te ondermijnen is wel erg makkelijk.quote:
goed, hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:14 schreef Jumparound het volgende:
Hierdoor hou ik van fok en BB
Lekker die oeverloze (met alle respect voor je discussiekwaliteiten milagro) discussies over de keuzes die iemand anders maakt
Dit lees ik met plezier en is 100 x beter dan die suffe uitzendingen op tv
Ga vooral zo door!
Oeh! en big brother is dan zeker watching us?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:21 schreef milagro het volgende:
[..]
goed, hè
zonder dat geen BB tenslotte, het een houdt het andere in stand en man wat is het heeeeeeeeerlijk
ik kom er nog wel in hier in dit topic met een politiek incorrecte mening, 180 graden de andere kant op dus, kijken of je me herkent![]()
mijn missie, jouw opdracht
nee, ik bedoel : herken de kloon , suffie...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oeh! en big brother is dan zeker watching us?
Ik vind het geen uitdaging hoor! ik vind het gewoon intens heerlijk om te lezen
Volgens kan ze de gevolgen van haar acties net zo goed inschatten als een blinde met epilepsie die een tientonsvrachtwagencombinatie jat voor een joyride midden in het spitsuur op vrijdagavond.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:34 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij denkt Tanja dat als ze maar heel hard net doet of er niks aan de hand is dat het probleem dan vanzelf wel weggaat. Vandaar het nog steeds niet echt beseffen dat er over een paar weken een echte baby komt, het stug doorroken, het laat opblijven en het slechte eten. Misschien hoopt ze zelfs wel dat als de vader dit ziet dat hij haar en haar kindje komt redden waarna ze nog lang en gelukkig leven in een prachtig kasteel
Mja, zoals Phileine al zei, over het algemeen pakt het kind wel wat het nodig heeft. Ik maak me dan ook meer zorgen over het prutsje na de geboorte, hij moet tenslotte verder met haar als moeder en heel verantwoordelijk lijkt ze me nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
Welzijn van het kind, iemand?
Volgens mij had ze gisteren 3 pakjes sigaretten in d'r handen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Nou, benieuwd of Tanja, met volgens mij de ruggegraat van een kwal, het gaat redden om te stoppen met roken...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:15 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Okee ik rook niet, ik drink niet, ik eet elke dag verse groentes en fruit, slik multi voor zwangeren, en visolie voor het centraal zenuwstelsel. dat dan weer wel, EN, ik slaap doorgaans al om een uurtja of half 11/11.
Heeft ze uit de Vivaquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij dan niet in dat huis, met je zelfingenomen modelzwangerschap.
Waar ik me bij Tanja aan erger, is dat kinderlijke gedrag van haar. Ze trekt regelmatig zo'n klein meisjes-gezichtje, om vertedering op te roepen. Hoofd iets naar beneden gebogen en dan zo'n quasi-verlegen oogopslag. Doe niet zo infantiel mens, je bent bijna moeder.
Precies, het is helemaal geen té klein buikje, maar een mooi buikje.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef phileine het volgende:
Ze is toch pas 7 maanden zwanger? En het is haar eerste dus dan toont die buik niet zo snel. Heeft ook te maken met je postuur en de ligging van het kindje. Volgens mij is het een prima buikje voor die termijn, anders zou die verloskundige vast wel aan de bel getrokken hebben.
overigens Sarah-Jezebel vind ik wel dat je enorm neerbuigend doet over die mensen die je nauwelijks kent. Jij komt zelf ook niet zo erudiet over met bijvoorbeeld al die spelfouten
Haha touche, je hebt gelijk,. ik was te snel, drukte op invoeren en was weer gevlogen zonder na te lezen. Sowwiequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef phileine het volgende:
Ze is toch pas 7 maanden zwanger? En het is haar eerste dus dan toont die buik niet zo snel. Heeft ook te maken met je postuur en de ligging van het kindje. Volgens mij is het een prima buikje voor die termijn, anders zou die verloskundige vast wel aan de bel getrokken hebben.
overigens Sarah-Jezebel vind ik wel dat je enorm neerbuigend doet over die mensen die je nauwelijks kent. Jij komt zelf ook niet zo erudiet over met bijvoorbeeld al die spelfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |