abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:51:23 #126
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30062372
http://bigbrother5online.web-log.nl/log/3419817

Bij het lezen van die column kreeg ik het idee dat de vader van het kind misschien wel in het huis zou kunnen komen? Na Ralph zou dit nog wel ff een mooie klapper zijn...Wat weten we over hem om die mogelijkheid uit te sluiten?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30068179
Ik heb de afgelopen dagen geen tijd gehad om de streams te bekijken maar gisteravond heb ikwel de opening op televisie gezien.

Tanja zou inderdaad niet moeten roken en haar verder overal op af te fikken omdat iedereen hier zoveel beter in het leven staat, en nooit menselijke fouten maakt, is het natuurlijk erg gemakkelijk om te vergeten dat ze het bepaald niet makkelijk heeft al dan niet door eigen vergissingen.

Afijn, ik zal wel de enige zijn die haar in de uitzending een erg lieve uitstraling vond hebben en verder deed ze gelukkig niet zo krampachtig leuk voor de camera. Nee, tot nu toe vind ik Tanja best aardig en zeker de leukste van de vrouwen.
pi_30114619
Toevoeging: erg intelligent is ze niet. .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:24:31 #129
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30114904
Wat een domme kuthoer zeg, gaat ze gewoon doorroken...
pi_30115894
Vind het zeer vermakelijk om naar haar te kijken. Ben wel geen voorstander van haar rookgedrag gedurende haar zwangerschap. Verder laten haar naieve opmerkingen me terugdenken aan Diane uit Big Brother 3.
Viper 4 life
pi_30116941
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
Vind het zeer vermakelijk om naar haar te kijken. Ben wel geen voorstander van haar rookgedrag gedurende haar zwangerschap. Verder laten haar naieve opmerkingen me terugdenken aan Diane uit Big Brother 3.
Diane... brrrr... .

Je kan er eigenlijk niets van zeggen. Maar ik denk wel dat Tanja zich niet zo goed kan uitdrukken. Net zoals ze gezegd heeft niet beseffen zwanger te zijn etc. Ik denk dat ze bedoelt niet te beseffen dat er een kind in haar groeit. Zwanger zijn is onwerkelijk, ik weet nog het moment dat ik mijn, inmiddels vijfjarige kleuter, in woede en zonder persweeen eruit perste en stomverbaasd was dat er verdorie een baby uitkwam.

Al het correcte in dit topic staat me erg tegen, het is zo makkelijk om maar te veroordelen, en Tanja is toch een vrouw die het nu erg moeilijk heeft. Maar jee, ze doet af en toe uitspraken...jeez.
Ik hoop in ieder geval van harte dat ze bevalt van een gezonde baby en dat ze haar leven op orde krijgt. Ik moet er iig niet aan een miskraam denken, een miskraam is op zichzelf al naar maar in haar geval zou het onoverkomelijk zijn want zoveel Nederlanders oordelen mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stali. op 31-08-2005 00:30:47 ]
pi_30117105
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:19 schreef Stali. het volgende:
Ik hoop in ieder geval van harte dat ze bevalt van een gezonde baby
Dat voorop, gezondheid boven alles.
Viper 4 life
pi_30117440
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:23 schreef Showtime het volgende:

[..]

Dat voorop, gezondheid boven alles.
Ja, zeker. Misschien helpt het haar wel, zoals ze hoopt. Ze maakt in ieder geval kenbaar weinig eigenliefde te hebben, nu ja wie weet.
pi_30118028
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:32 schreef Stali. het volgende:
Ja, zeker. Misschien helpt het haar wel, zoals ze hoopt. Ze maakt in ieder geval kenbaar weinig eigenliefde te hebben, nu ja wie weet.
Ah is dat zo. Wat dat betreft hoop ik ook voor haar dat het beter gaat met alle tijd en aandacht die ze nu in het bijzonder in het huis krijgt. Wellicht komt ze er zekerder uit waardoor ze ook meer eigenwaarde krijgt en beter op de gezondheid van haar kind en haarzelf let.
Viper 4 life
pi_30118090
Ben blij dat ik geen wijf ben en zeker niet zo'n josti als Tanja. Met haar antwoorden kan ze van mij part zo in die band.
pi_30119561
Het doorhalen begint Tanja op te breken.

Ze wordt nu duizelig en valt zowat flauw, zegt ze.
Ze zegt ook dat ze vandaag een snicker en een evergreen op heeft
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:57:08 #137
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30119701
Ik heb het echt te doen met Tanja. Uit bescherming voor haar zelf zou ze eigenlijk het BB-huis moeten verlaten, want ze gaat hier op een gegeven moment helemaal aan onderdoor .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30119887
Ik ga het steeds zieliger vinden.
Ze is echt het stereotype alleenstaande moeder met uitkering.

Maar je ziet dat het veel onwetendheid is en dat het leven gewoon wat moeilijk voor d'r is.

Zoveel vrouwen roken, het is makkelijk om er over te oordelen, maar de andere bewoners pakken het lief op en proberen haar subtiel er van af te helpen.
En als ze s'nachts doorhaalt merk je dat het vooral onzekerheid is waarom ze dat doet.
Bang om iets te missen ofzo..ik weet het niet.
pi_30119955
Nou ze loopt weer gewoon rond, in de keuken en zo.
Naar bed gaan vindt ze blijkbaar ook nu nog steeds niet nodig
  woensdag 31 augustus 2005 @ 02:13:15 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30120010
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:10 schreef milagro het volgende:
Nou ze loopt weer gewoon rond, in de keuken en zo.
Naar bed gaan vindt ze blijkbaar ook nu nog steeds niet nodig
Jij hebt echt zwaar de pest aan haar he? Dat blijkt duidelijk uit al je posts.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30120050
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jij hebt echt zwaar de pest aan haar he? Dat blijkt duidelijk uit al je posts.
Ik heb zwaar de pest aan haar stront eigenwijsheid, ja.
En zo te lezen ben ik niet de enige, Scanman.
Als je toch verdomme net zowat van je stokkie gaat, met je 7 maanden zwangere buik, dan ga je gewoon naar bed toe en pak je je rust, je lichaam geeft je een signaal.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 02:18:04 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30120098
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb zwaar de pest aan haar stront eigenwijsheid, ja.
En zo te lezen ben ik niet de enige, Scanman.
Als je toch verdomme net zowat van je stokkie gaat, met je 7 maanden zwangere buik, dan ga je gewoon naar bed toe en pak je je rust, je lichaam geeft je een signaal.
Kan verschillende oorzaken hebben denk ik. Maar nar bed gaan zou verstandig kunnen zijn ja.
Ik heb niet de pest aan haar (what else is new). Ik heb wel bewondering voor haar en als ik in haar plaats zou zitten zou ik totaal flippen van al dat gezeik.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30120157
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kan verschillende oorzaken hebben denk ik. Maar nar bed gaan zou verstandig kunnen zijn ja.
Ik heb niet de pest aan haar (what else is new). Ik heb wel bewondering voor haar en als ik in haar plaats zou zitten zou ik totaal flippen van al dat gezeik.
Welk gezeik, van mij op dit forum
Oh over dat roken, nou, daar hadden we het nu even niet over, toch, en daar in het huis ook niet.

Ze heeft zichzelf in deze situatie gebracht, ik zie totaal niet waarom ik haar zielig zou moeten vinden

Ze heeft vandaag nauwelijks gegeten en ze blijft lang op, ze valt bijna flauw, en als je dan nog verteld moet worden dat je naar bed moet gaan , tjonge jonge zeg... hoe duidelijk moet het zijn voor je dan aan signalen?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:09:01 #144
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30125298
Tanja toch...
Ze is zo naïef, zo dommig... wat moet dat worden met d'r kind. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30125777
Is die Tanja niet een of andere Mol ofzo? dat ze gewoon met een kussen onder haar buik, in het huis gemieterd is om reacties te vergaren? En kijkers te trekken? Ik bedoel, het LEEFT wel! Dit KAn anders toch niet echt zijn, een schoorsteen rokende, niet etende en niet slapende zwangere? Djeeeezzzzz!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:25:25 #146
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30125814
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:24 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Is die Tanja niet een of andere Mol ofzo? dat ze gewoon met een kussen onder haar buik, in het huis gemieterd is om reacties te vergaren? En kijkers te trekken? Ik bedoel, het LEEFT wel! Dit KAn anders toch niet echt zijn, een schoorsteen rokende, niet etende en niet slapende zwangere? Djeeeezzzzz!
Mooi kussen dan met een dikke buik erop :-)
maar je hebt wel gelijk, het is een kijkerlokker!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30125840
trailer trash
bla
  † In Memoriam † woensdag 31 augustus 2005 @ 11:33:19 #148
43556 miss_dynastie
pi_30126059
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb wel bewondering voor haar en als ik in haar plaats zou zitten zou ik totaal flippen van al dat gezeik.
Bewondering? Waarvoor? Dat ze zwanger is geworden of zo Ik zie werkelijk niets in haar gedrag dat enige bewondering waard is.
pi_30126114
Ik kan me voorstellen dat ze niet goed kan slapen hoor. Veel 7-maanden-zwangeren slapen behoorlijk slecht. Je kan niet meer lekker liggen, je hebt last van maagzuur, veel dromen, je slaapt heel licht en kort en vaak ben je behoorlijk gespannen. Er is een theorie dat dat allemaal is om alvast te oefenen voor de nachten die je straks moet doorhalen als het kindje er eenmaal is. En dat ze weinig eet... tja, ik heb ook geleefd op twee crackers per dag tijdens mijn zwangerschap. Voor Tanja niet zo goed, het kindje zal er niet zoveel last van hebben, die zorgt wel dat ie aan zijn trekken komt. De kinderen uit de hongerwinter waren veel dikker en groter dan gemiddeld, door de schaarste in de baarmoeder gingen ze veel effectiever om met de beschikbare voedingsstoffen.

Het enige echte stomme is dat roken van Tanja.
mooi he, alles
pi_30126570
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:34 schreef phileine het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze niet goed kan slapen hoor. Veel 7-maanden-zwangeren slapen behoorlijk slecht. Je kan niet meer lekker liggen, je hebt last van maagzuur, veel dromen, je slaapt heel licht en kort en vaak ben je behoorlijk gespannen. Er is een theorie dat dat allemaal is om alvast te oefenen voor de nachten die je straks moet doorhalen als het kindje er eenmaal is. En dat ze weinig eet... tja, ik heb ook geleefd op twee crackers per dag tijdens mijn zwangerschap. Voor Tanja niet zo goed, het kindje zal er niet zoveel last van hebben, die zorgt wel dat ie aan zijn trekken komt. De kinderen uit de hongerwinter waren veel dikker en groter dan gemiddeld, door de schaarste in de baarmoeder gingen ze veel effectiever om met de beschikbare voedingsstoffen.

Het enige echte stomme is dat roken van Tanja.
Tanja probeert niet eens te slapen, ze wilt gewoon niets missen, daarom blijft ze op, en ze beweert niet moe te zijn, juist tot rust te komen.
Alleen viel ze gisteren dus zowat flauw, en wat doet ze, ze blijft nog op daarna, tot BB haar naar bed stuurt uiteindelijk.

Ze is een brok tegenstrijdigheid .
Ze huilt omdat ze alles alleen moet doen, 9 maanden lang, maar als ze haar dan willen steunen, ontlasten, zegt ze weer, dat ze dat niet nodig heeft.
Ze zegt dat ze maar drie sigaretjes rookt, maar is ondertussen bang dat heel Nederland ziet hoeveel ze rookt.
Ze maakt zich druk over roken waar de baby bij is straks, maar niet om dat zij nu zelf rookt.
Ze verwijt die knul niets, maar huilt wel dat ze alles alleen moet doen, terwijl ze toch echt zelf zonder pil is gaan sexen met een knul die ze amper kent, en waarvan je dus kunt verwachten dagt hij geen donder met dit alles te maken wilt hebben.

En dan als klap op de vuurpijl zeggen dat je niet wilt stoppen met roken omdat je dadelijk toch weer begint en het dus niets uitmaakt en je al zoveel moet opgeven voor dat kind, stappen, drinken, vrijheid... had het dan niet laten komen, denk ik dan, als je nu al vindt dat je zoveel moet opgeven.

en als je misselijk bent, of gewoon geen honger hebt, prima, maar neem dan gewoon ook rust, je kan niet draaien op een lege motor, dat weet toch iedereen?
laat staan als dat beetje energie dat je hebt vooral naar je kindje gaat.

Prioriteiten probleempje dus, deze dame.
En alles behalve zielig wat betreft de situatie waarin ze zit, want zelf gekozen.

Ik vind het wel rot, dát ze zich ziek voelde gisteren, het is ook eng natuurlijk als je 7 maanden ver bent (ik ben zelf bevallen van mijn kids met 7 maanden ) , en ik kan me ook voorstellen dat ze eenzaam is, maar zielig, en bewondering, nee.

haar zieligheid zou ze zelf voor een groot deel hebben kunnen voorkomen.
ook het oordeel van of veroordelen door anderen, jezelf in een etalage plaatsen door in BB te gaan , dan krijg je dat, van je 12 huisgenoten en van de kijkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')