"toch lullig als je die gasten bij Ajax ziet en je weet, dat kan ik ook"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Bruce117 het volgende:
Rob was anders profvoetballer geworden.
Tenminste dat denkt ie.
Misschien goeie inspiratie voor een mooi nieuw schilderij, Dre?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef misterDre het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord over zijn douchebeen![]()
Sámen haten!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Roache_ het volgende:
Ik heb nu al een hardgrondige hekel aan die vent, jippie!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
Nu omschrijf ik het nog maar even als "de meneer met kinderen en het witte bloesje": die ga ik dus háten. Wat een walgelijke zelfingenomen kwallebal. Dat amsterdamse accentje spreekt al niet in zijn voordeel, maar dan ook nog eens meteen al op de eerste abvond van die wijsheden debiteren als "ieder leeft zijn leven op zijn eigen manier"... brrrr.
Vraag: Heeft je dochter een vriend?
Toffe amsterdammer: " Ja, en die zit in een bandje".Wat wil je nou man? Eikel.
Ja en hij is zn been al kwijt!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef Remquito het volgende:
Ze zitten GVD nog geen uur in dat huis!![]()
Leuk hè, en hier giert de adrenaline alweer over het forum!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:50 schreef Remquito het volgende:
Ze zitten GVD nog geen uur in dat huis!![]()
Jawel maar jij had geen tijd.quote:
Mail maar remcoo at gmail punt komquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef Christine het volgende:
Wie kan ik screenshots mailen?
Ja moet toch zeggen, dit, zo hier samen lekker afgeven hier op het forum, dat heb ik wel gemist hoor de laatste tijdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:52 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Leuk hè, en hier giert de adrenaline alweer over het forum!
Zullen we het huis bestormen......kom we gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:52 schreef Nory het volgende:
Kan hij zijn mond niet voor 1x houden? Wil ook wel een keer iemand anders horen..
Daar zie ik geen been inquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Scope het volgende:
[..]
Misschien goeie inspiratie voor een mooi nieuw schilderij, Dre?![]()
Been benieuwd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:53 schreef Lolalala het volgende:
Wanneer gaan ze z'n benen verstoppen?
Ja, ja ja!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |