Ik denk niet dat iemand die een grapje maakt zo'n lange post schrijftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
Schopje onzin?
Geef me 2 kansen en ik belazer je 2 keer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:03 schreef Tafkahs het volgende:
goh, erg analytisch ben je niet he, lieveheersmeisje, alle tekenen wijzen op onacceptabel gedrag; jij alleen met die gozer, je valt erg makkelijk in slaap en voor je het weet is Sesamstraat afgelopen en ben je ineens in een heel andere toestand verzeild geraakt...
Ze zeggen wel eens, in het algemeen stoot een ezel zich niet 2x aan dezelfde steen
Misschien heeft ze het gekopieerd van een breezah-site om te kijken wie er happen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die een grapje maakt zo'n lange post schrijft![]()
Die zou het verhaal tot freudiaanse verspreking bestempelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:23 schreef Gabry het volgende:
Wat zou Sigmund Freud hiervan denken?
Die vriend heeft eindelijk z'n excuus om ook vreemd te gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:33 schreef cultheld het volgende:
Zie je het al voor je? Je verkracht een meisje, zegt sorry en gaat naar haar vriend om te vertellen dat je het niet zo bedoeldeAls die vriend je dan niet de grond in stompt, is ie homo of van plastic.
Of hij is daar ook een keer in slaap gevallen en heeft begrip voor de situatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die vriend heeft eindelijk z'n excuus om ook vreemd te gaan![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die vriend heeft eindelijk z'n excuus om ook vreemd te gaan![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien is die foute vriend tegelijk haar vriend-vriend.
Dat zou een hoop verklaren.
Of misschien is het wel andersomquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien is die foute vriend tegelijk haar vriend-vriend.
Dat zou een hoop verklaren.
nee dat helptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou een paar vriendjes oproepen en met maskers op die gast snachts opzoeken thuis. Niets zeggen, gewoon binnenstormen en hem helemaal onvruchtbaar schoppen. En dat meen ik dus serieus.
Ben je trouwens gewoon enorm naïef en onwetend?
Daar heb jij vrienden voor nodig? Als een gozer dat bij mijn vriendin zou doen, zou ik 'm zelf pakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou een paar vriendjes oproepen en met maskers op die gast snachts opzoeken thuis. Niets zeggen, gewoon binnenstormen en hem helemaal onvruchtbaar schoppen. En dat meen ik dus serieus.
Ben je trouwens gewoon enorm naïef en onwetend?
Het is handig als een paar mensen hem met gespreide benen op de grond gedrukt houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb jij vrienden voor nodig? Als een gozer dat bij mijn vriendin zou doen, zou ik 'm zelf pakken.
Dit soort problemen pak je niet aan door op internet je verhaaltje van je af te schrijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:51 schreef BGN het volgende:
Je kan tegenwoordig niet eens meer met je problemen op Internet terecht....
Ben jij soms die 'goede' vriend?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is handig als een paar mensen hem met gespreide benen op de grond gedrukt houden.
Het is dan ook een onzin-verhaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dit soort problemen pak je niet aan door op internet je verhaaltje van je af te schrijven.
Ik zou m zelf eerst n paar rotschoppen verkopen en dan mn vriend dr bij halenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb jij vrienden voor nodig? Als een gozer dat bij mijn vriendin zou doen, zou ik 'm zelf pakken.
Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is dan ook een onzin-verhaal.
Ja, en ik ben dan dus de vriend. En ik zou op mijn beurt met een hele ploeg zijn ballen zo erg vermorzelen en kapotschoppen dat hij nooit meer een stijve krijgt of aan seks durft te denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:54 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Ik zou m zelf eerst n paar rotschoppen verkopen en dan mn vriend dr bij halen
99% kans dat het een onzin-verhaal is. Als dit waar is, dan leven Elvis en 2pac allebei nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.
Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je zoiets al op internet kwijt wilt lijkt het me voor de hand liggend dat je het anoniem doet. Ze had net zo goed om 17:00 de trein van Amsterdam naar Utrecht kunnen pakken dr keel schrapen en zeggen: "Mensen ik wil graag wat vertellen...."
Gokje: Ze studeert psychologie en wil "iets" analyserenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:59 schreef BGN het volgende:
[..]
Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.
Maar ze zal vast wel een reden hebben waarom ze het hier vertelt. Het zal iig wel geen verkapt help-ik-ben-aangerand-krijg-ik-nu-aandacht-topic zijn.
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.
De goede vriend vertelt het aan haar vriend en die slaat hem niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.
Die vriend bied zijn excuus aan en zij aanvaard het.
and they move on. (denkt ze)
Dat lijkt mij niet 'dom'
Ik heb genoeg laffe medelanders ontmoet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
De goede vriend vertelt het aan haar vriend en die slaat hem niet.
Dat lijkt mij bullshit.
Als je valt en per ongeluk met je handen tegen haar borsten aan komt heb je een incident. Als je moedwillig een slipje, trui, en rokje van een vrouw verplaatst om haar te kunnen beffen, vingeren en neuken is dat geen incident meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.
Die vriend bied zijn excuus aan en zij aanvaard het.
and they move on. (denkt ze)
Dat lijkt mij niet 'dom'
Vervolgens gaat ze er weer heen en valt ze weer in slaap.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bullshit.
Je moet die domme gasten de kost geven die geloven in de stelling "een wijf is voor even maar een maat is voor ever".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bullshit.
alle, behalve de OP, die haalt ze zelf wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:09 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel reacties van vandaag zouden straks nog blijven staan?
"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:
[..]
alle, behalve de OP, die haalt ze zelf weg
staat er ook nog "Dit is sowieso niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb, het is me vaker overkomen"
narcolepsie is echt zo lastig, hè
Oi! Ze had een stringetje aan, hoor... en ik weet welke, want die was elders te zien hier op Fokquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |