abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29945389
goh, erg analytisch ben je niet he, lieveheersmeisje, alle tekenen wijzen op onacceptabel gedrag; jij alleen met die gozer, je valt erg makkelijk in slaap en voor je het weet is Sesamstraat afgelopen en ben je ineens in een heel andere toestand verzeild geraakt...

Ze zeggen wel eens, in het algemeen stoot een ezel zich niet 2x aan dezelfde steen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29945431
Schopje onzin?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:08:45 #103
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29945455
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:07 schreef cultheld het volgende:
Schopje onzin?
Ik denk niet dat iemand die een grapje maakt zo'n lange post schrijft
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_29945500
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:03 schreef Tafkahs het volgende:
goh, erg analytisch ben je niet he, lieveheersmeisje, alle tekenen wijzen op onacceptabel gedrag; jij alleen met die gozer, je valt erg makkelijk in slaap en voor je het weet is Sesamstraat afgelopen en ben je ineens in een heel andere toestand verzeild geraakt...

Ze zeggen wel eens, in het algemeen stoot een ezel zich niet 2x aan dezelfde steen
Geef me 2 kansen en ik belazer je 2 keer.
Calm down, please!
pi_29945501
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:08 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand die een grapje maakt zo'n lange post schrijft
Misschien heeft ze het gekopieerd van een breezah-site om te kijken wie er happen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29945630
Ik krijg de indruk dat ze een beetje verliefd is op die jongen:
1) Waarom heeft ze haar vriendje die kerel niet laten afrossen (goede vriend whatever)

2) Hoe kan ze anders in godsnaam voor de 2e keer bij hem in slaap vallen. Dan of
a. Spoor je niet
b. Je voelt je op je gemak.

En zo niet, dan is de OP niet het hele verhaal.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:23:32 #107
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29945659
Wat zou Sigmund Freud hiervan denken?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:24:17 #108
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_29945662
waarom vertel je het gvd niet gwn aan iedereen! Ga desnoods flyeren in de stad..

Ik snap ook echt niet dat je vriendje niks dee, en waarom je het niet aan je vrienden hebt verteld!
Als het goeie vrienden zijn kun je ze vertrouwen! komnop man, je verteld het toch juist eerst aan je vrienden voordat je het post, en heel nl het kan lezen?
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_29945678
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:23 schreef Gabry het volgende:
Wat zou Sigmund Freud hiervan denken?
Die zou het verhaal tot freudiaanse verspreking bestempelen.
pi_29945793
Zie je het al voor je? Je verkracht een meisje, zegt sorry en gaat naar haar vriend om te vertellen dat je het niet zo bedoelde Als die vriend je dan niet de grond in stompt, is ie homo of van plastic.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:34:46 #111
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29945805
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:33 schreef cultheld het volgende:
Zie je het al voor je? Je verkracht een meisje, zegt sorry en gaat naar haar vriend om te vertellen dat je het niet zo bedoelde Als die vriend je dan niet de grond in stompt, is ie homo of van plastic.
Die vriend heeft eindelijk z'n excuus om ook vreemd te gaan
pi_29945826
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:34 schreef Gabry het volgende:

[..]

Of hij is daar ook een keer in slaap gevallen en heeft begrip voor de situatie.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:36:50 #113
99630 punkgirl
pi_29945830
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:34 schreef Gabry het volgende:

[..]

Dat zal ut zijn!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:37:29 #114
99630 punkgirl
pi_29945837
misschien ziet die vent wel potentie in een trio! het is een complot denk ik..
pi_29945864
Misschien is die foute vriend tegelijk haar vriend-vriend.
Dat zou een hoop verklaren.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:40:04 #116
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29945868
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef Cracka-ass het volgende:
pi_29945877
Je leest een topic op Fok!... Je ziet dat iemand een fout heeft gemaakt of onwillig in een verkeerde situatie terecht is gekomen. Vervolgens ...

A) ga je de situatie op je persoon reflecteren en jezelf wijsmaken dat zoiets jou nooit zal overkomen;
B) denk je niet na over hoe je kunt helpen maar beoordeel / veroordeel je volgens een aloud stramien;
C) buit je de gelegenheid uit om je grappige wijsheden kenbaar te maken in een topic dat geen ONZ is;
D) denk je niet na over de consequenties van je uitspraken;
E) al het voorgaande.

-edit- extra optie toegevoegd... blijkt nodig
Calm down, please!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:40:56 #118
99630 punkgirl
pi_29945881
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Of misschien is het wel andersom !

dat zij hem gwn heeft uitgekleed (zijn rok omhoog enzo) en dat ze zich nu aan het verplaatsen is in zijn situatie
pi_29945957
Ik zou een paar vriendjes oproepen en met maskers op die gast snachts opzoeken thuis. Niets zeggen, gewoon binnenstormen en hem helemaal onvruchtbaar schoppen. En dat meen ik dus serieus.

Ben je trouwens gewoon enorm naïef en onwetend?
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:49:21 #120
99630 punkgirl
pi_29945972
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou een paar vriendjes oproepen en met maskers op die gast snachts opzoeken thuis. Niets zeggen, gewoon binnenstormen en hem helemaal onvruchtbaar schoppen. En dat meen ik dus serieus.

nee dat helpt
pi_29945981
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:47 schreef NiteSpeed het volgende:

Daar heb jij vrienden voor nodig? Als een gozer dat bij mijn vriendin zou doen, zou ik 'm zelf pakken.
pi_29945988
Je kan tegenwoordig niet eens meer met je problemen op Internet terecht....
pi_29945995
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar heb jij vrienden voor nodig? Als een gozer dat bij mijn vriendin zou doen, zou ik 'm zelf pakken.
Het is handig als een paar mensen hem met gespreide benen op de grond gedrukt houden.
pi_29946005
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:51 schreef BGN het volgende:
Je kan tegenwoordig niet eens meer met je problemen op Internet terecht....
Dit soort problemen pak je niet aan door op internet je verhaaltje van je af te schrijven.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:53:19 #125
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946006
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het is handig als een paar mensen hem met gespreide benen op de grond gedrukt houden.
Ben jij soms die 'goede' vriend?
pi_29946010
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Dit soort problemen pak je niet aan door op internet je verhaaltje van je af te schrijven.
Het is dan ook een onzin-verhaal.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 02:54:32 #127
99630 punkgirl
pi_29946015
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zou m zelf eerst n paar rotschoppen verkopen en dan mn vriend dr bij halen
pi_29946037
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is dan ook een onzin-verhaal.
Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.
pi_29946045
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:54 schreef punkgirl het volgende:

[..]

Ik zou m zelf eerst n paar rotschoppen verkopen en dan mn vriend dr bij halen
Ja, en ik ben dan dus de vriend. En ik zou op mijn beurt met een hele ploeg zijn ballen zo erg vermorzelen en kapotschoppen dat hij nooit meer een stijve krijgt of aan seks durft te denken .
pi_29946046
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.
99% kans dat het een onzin-verhaal is. Als dit waar is, dan leven Elvis en 2pac allebei nog.
pi_29946048
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:53 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als je zoiets al op internet kwijt wilt lijkt het me voor de hand liggend dat je het anoniem doet. Ze had net zo goed om 17:00 de trein van Amsterdam naar Utrecht kunnen pakken dr keel schrapen en zeggen: "Mensen ik wil graag wat vertellen...."
Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.

Maar ze zal vast wel een reden hebben waarom ze het hier vertelt. Het zal iig wel geen verkapt help-ik-ben-aangerand-krijg-ik-nu-aandacht-topic zijn.
pi_29946062
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:59 schreef BGN het volgende:

[..]

Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.

Maar ze zal vast wel een reden hebben waarom ze het hier vertelt. Het zal iig wel geen verkapt help-ik-ben-aangerand-krijg-ik-nu-aandacht-topic zijn.
Gokje: Ze studeert psychologie en wil "iets" analyseren
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:01:32 #133
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946064
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.
Die vriend bied zijn excuus aan en zij aanvaard het.
and they move on. (denkt ze)

Dat lijkt mij niet 'dom'
pi_29946075
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet 'dom'
De goede vriend vertelt het aan haar vriend en die slaat hem niet.
Dat lijkt mij bullshit.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:04:02 #135
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946085
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat lijkt mij bullshit.
Ik heb genoeg laffe medelanders ontmoet...
pi_29946087
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet 'dom'
Als je valt en per ongeluk met je handen tegen haar borsten aan komt heb je een incident. Als je moedwillig een slipje, trui, en rokje van een vrouw verplaatst om haar te kunnen beffen, vingeren en neuken is dat geen incident meer.
pi_29946088
quote:

[..]

Dat lijkt mij bullshit.
Vervolgens gaat ze er weer heen en valt ze weer in slaap.
Dan moet je jezelf echt laten helpen hoor!!!
pi_29946093
quote:

[..]

Dat lijkt mij bullshit.
Je moet die domme gasten de kost geven die geloven in de stelling "een wijf is voor even maar een maat is voor ever".
Calm down, please!
pi_29946110
Ik blijf er bij: Ze kijkt gewoon hoe iedereen op dit onzinverhaal reageert en wanneer ze de reacties leest, gaat ze stuk van het lachen en maakt ze ondertussen haar analyse/opdracht af.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:09:10 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29946123
Jee, wat een verhaal

Maar ik snap eerlijk gezegd niet dat je de 2e keer gewoon weer met hem mee naar huis bent gegaan nadat ie dat dus al een keer geflikt had ?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29946160
Of je bent dom en dan vind ik het MEDE je eigen schuld en heb ik medelijden met de kinderen die jij pedagogisch moet begeleiden (dat studeer je toch?)

Of ik geloof het niet
pi_29946342
je valt in slaap en wel zo vast dat je niet merkt dat die knul je half uitkleedt en betast en weet ik wat

right.

je gaat na een 1e keer dat meegemaakt te hebben, gewoon weer met die knul mee, en dan overkomt je exact hetzelfde

right.

of je verzint het hele verhaal of je verzint het halve verhaal : je hebt sex gehad met een ander dan je vriendje en hebt er nu spijt van, en denkt zo een en ander voor jezelf te 'rechtvaardigen'.

geloof er echt geen drol van.
als je gedrogeerd was, had je je nog een poosje flink suf gevoeld, had je niet op kunnen springen of een trap uitdelen, dus nogmaals ... right!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29946343
Exactemundo: Gewoon een bullshit-verhaal
pi_29946351
Goede smoes inderdaad als je vreemd gegaan bent !
pi_29946356
Haha idd "Ja maar, hij verkrachtte me..."
pi_29946390
raar uitgebreid verhaal ook, het is nog net niet "en toen lag ik daar op de bordeaux rode bank, gekleed in een lichtblauw rokje, met die schattige pumps aan die ik vorige week gekocht heb in Amsterdam, nou ik lag daar dus, volkomen overgeleverd en blablablabla ... "
pi_29946440
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:09 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel reacties van vandaag zouden straks nog blijven staan?
alle, behalve de OP, die haalt ze zelf weg

staat er ook nog "Dit is sowieso niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb, het is me vaker overkomen"

narcolepsie is echt zo lastig, hè
  donderdag 25 augustus 2005 @ 04:16:40 #148
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946461
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:

[..]

alle, behalve de OP, die haalt ze zelf weg

staat er ook nog "Dit is sowieso niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb, het is me vaker overkomen"

narcolepsie is echt zo lastig, hè
"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderen
pi_29946477
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:16 schreef Gabry het volgende:

[..]

"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderen
Oi! Ze had een stringetje aan, hoor... en ik weet welke, want die was elders te zien hier op Fok
pi_29946486
aanranding en verkrachting zal toch altijd de schuld van de vrouw blijven.

een rechtzaak heeft misschien niet eens zin. Ik zeg toch aangifte doen. Laat je niet ontmoedigen of iets aanpraten door dit zooitje mensen die zich genoeg vervelen om je niet serieus te nemen.

Je bent hooguit te goed geweest door 2 keer die fout te maken. Deze maatschappij straft dat helaas keihard af.

Mocht dit een hoax zijn dan valt hier iig toch nog wat goed advies te lezen ipv alleen maar beschuldigingen en grappen.

Met een beetje kwade wil gaat de eerstvolgende gek de straat op en verkracht je zusje. Als je dan ten einde raad je frustratie wilt uiten op Fok (omdat dat nou eenmaal een snelle manier is om heel veel meningen te vergaren) dan ben ik er voor je ook al noemen anderen je zusje dan naar alle waarschijnlijkheid allang een hoer.

Ik ben misschien een lachertje op die manier maar ik ben wel trots op het feit dat ik altijd probeer anderen te helpen. Dat maakt mij imo een goed mens.

Veel plezier met jullie veroordelingen.

PS@TS.: Doe alsjeblieft het juiste. Overleg met vrienden die echt om je geven en doe aangifte. Als je hier in je mind echt problemen mee hebt laat dan iig de "vriendschappen" los waar je niets aan hebt. Evalueer ook je relatie... lijkt me nodig.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')