Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef morgaine21 het volgende:
nou ik vind 5,40 voor naar amerika niet duur maar 5,50 voor naar amsterdam toch wel.
Prince aftershave? Die ken ik niet. Ik dacht dat ze alleen die Cosmetic Lad als aftershave hebben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vriend gaat voor Coalface, Fresh Farmacy, Sea Vegetable, HIWTK, Ambrosia en Prince shaving cream. De Prince aftershave die ik gewonnen heb op de VIP-party is nog niet aangebroken.
Hoe gelukkig is hij ermee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef kwakveense het volgende:
oh ja! ik heb mijn broertje ook aan de cosmetic lad geholpen..als in: voor hem gekocht en hem bevolen het te gebruiken....
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef gday het volgende:
[..]
Prince aftershave? Die ken ik niet. Ik dacht dat ze alleen die Cosmetic Lad als aftershave hebben?
Hij vindt hem echt heerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef Kyara het volgende:
HIWTK???? Zo, die durft.....
Geinig! Ik heb 'm nog nooit in het krantje gezien en ook in geen enkele Lush-winkel, in binnen en buitenland. Waar heeft hij 'm vandaan dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoorHij prijkt hier écht in de badkamer
.
Klopt als eenen zwerenden vingerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:44 schreef PeRi het volgende:
Ze ligen wel inde Lush winkel. Ik geloof dat ze het wel uit de handel hebben genomen, maar ze hebben 'm nog steeds. Xcuz_me heeft het bij de Leidsestraat gewonnen en Together-Alone ook volgens mij.
Sorry, ik zie net op het flesje dat het geen aftershave is, maar een eau de colognequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:23 schreef gday het volgende:
Ah, dus gewoon een keertje binnenlopen en vragen.
Ik ben vooral benieuwd of je postbode de moeite neemt hem door de bus te wringenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben benieuwd naar de dream cream..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |