Prince aftershave? Die ken ik niet. Ik dacht dat ze alleen die Cosmetic Lad als aftershave hebben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vriend gaat voor Coalface, Fresh Farmacy, Sea Vegetable, HIWTK, Ambrosia en Prince shaving cream. De Prince aftershave die ik gewonnen heb op de VIP-party is nog niet aangebroken.
Hoe gelukkig is hij ermee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef kwakveense het volgende:
oh ja! ik heb mijn broertje ook aan de cosmetic lad geholpen..als in: voor hem gekocht en hem bevolen het te gebruiken....
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef gday het volgende:
[..]
Prince aftershave? Die ken ik niet. Ik dacht dat ze alleen die Cosmetic Lad als aftershave hebben?
Hij vindt hem echt heerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef Kyara het volgende:
HIWTK???? Zo, die durft.....
Geinig! Ik heb 'm nog nooit in het krantje gezien en ook in geen enkele Lush-winkel, in binnen en buitenland. Waar heeft hij 'm vandaan dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoorHij prijkt hier écht in de badkamer
.
Klopt als eenen zwerenden vingerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:44 schreef PeRi het volgende:
Ze ligen wel inde Lush winkel. Ik geloof dat ze het wel uit de handel hebben genomen, maar ze hebben 'm nog steeds. Xcuz_me heeft het bij de Leidsestraat gewonnen en Together-Alone ook volgens mij.
Sorry, ik zie net op het flesje dat het geen aftershave is, maar een eau de colognequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:23 schreef gday het volgende:
Ah, dus gewoon een keertje binnenlopen en vragen.
Ik ben vooral benieuwd of je postbode de moeite neemt hem door de bus te wringenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben benieuwd naar de dream cream..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |