Ik ga deze ook zeker bestellen, maar ik zou het zonde vinden, als iemand deze thuis in een hoekje heeft liggen, en deze niet gebruiktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Je kunt hem toch ook gewoon kopen in de winkel, als je hem zo lekker vindt?
Tja, dat ga ik doen ook.... getverdemme...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
die was moet je er ook afhalen voor gebruik
Ja, das dus dezelfde als ik hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:36 schreef cora4034 het volgende:
De waterige Imperialis van mijn vriendin had de volgende sticker
Gav on 16-6-05 use by 16-8-2006
Ondanks de waterigheid vind ze hem geloof ik wel fijn.
Ik heb ze gisteren op de bus gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef _evenstar_ het volgende:
nee d epostbode liep straal mijn huis voorbijflauwe kerel
![]()
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, dat zegt niks meer tegenwoordig... Sommige dingen komen wel de volgende dag, maar je kan beter uitgaan van 2 dagen, dat is de laatste tijd realistischer dan de volgende dag...
Ja, de post slaat tegenwoordig nergens meer op. Je zou toch zeggen dat de hele papierhandel door internet en e-mail alleen maar minder is geworden. Maar blijkbaar is het dan nog te moeilijk om een simpel envelopje snel te bezorgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, dat zegt niks meer tegenwoordig... Sommige dingen komen wel de volgende dag, maar je kan beter uitgaan van 2 dagen, dat is de laatste tijd realistischer dan de volgende dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |