Klopt!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:44 schreef Boeman het volgende:
ik ken jou ergens van... je naam dan
had jij nie eerst een jeff buckley als avatar?
Die tweede is moeilijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet baggeren.
Intellectueel overkomen.
Mij tof vinden.
Dan ben je wel welkom, denk ik zo...
Tsja...Het eerste is een echte vereiste, dat derde...tsja, dat gaat vanzelfquote:
En ik zie dEUS staanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Klopt!
En ik heb de cover van Frances the Mute ook ooit als avatar gehad..
Hij jou niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:46 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind Salvador Dali puik.
Neem je je vriendjes meequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohja, ik zou stilletjes weggaan.
Give it a try.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:50 schreef Boeman het volgende:
welk subforum is dit eigenlijk?
ohja, SHO, moeten we dan niet over hans van breukhoven en patty brard praten?
Die 3e lukt ook nog niet heel erg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja...Het eerste is een echte vereiste, dat derde...tsja, dat gaat vanzelfmaar dat tweede is voor sommigen inderdaad erg moeilijk.
Dat komt door PUB SlowChat #134: Wij steunen _ElMaikel_quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:50 schreef babette21 het volgende:
wie zijn al die vreemdelingen hier?!?
hebben we geen beleid meer? geen paspoortencontrole...????
en ik hád al hoofdpijn
komt door Svenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt door PUB SlowChat #134: Wij steunen _ElMaikel_
Men komt toe wat men toebehoortquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:50 schreef babette21 het volgende:
wie zijn al die vreemdelingen hier?!?
hebben we geen beleid meer? geen paspoortencontrole...????
en ik hád al hoofdpijn
Rot dan maar op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die 3e lukt ook nog niet heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |