Goed , dan moet aanstaande vrijdag wel lukkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef MaRySe het volgende:
Oh ja ik loop achter.
Tuurlijk wil ik daten.
Achteraan de rij sluiten
Wat een toeval dat jij nu bovenaanstaat in de PUBSC-beeb pollquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
Ja praat me dan even bij
Ik heb de polls trouwens al gezien
Ow sta ik nogsteeds bovenaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
Ja praat me dan even bij
Ik heb de polls trouwens al gezien
Het is toch een poll. Dan moet je stemmen en zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat een toeval dat jij nu bovenaanstaat in de PUBSC-beeb poll
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef BObNL het volgende:
Ter herinnering
ow ok.quote:
Dat doet het hemquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef freiss het volgende:
[..]
ow ok.
Ik ben freiss, 15 jaar, woon in Bleskensgraaf en mijn eerste post in deze reeks is alweer 65 delen geleden.
Das waarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:50 schreef BObNL het volgende:
[..]
Helemaal niet , je vond mij zelf een lekkerding![]()
was er niet een pub voorstel topic ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef MaRySe het volgende:
Ja Chris stel je maar voor
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Eix het volgende:
Ik ben zielig. Ik heb nog geen stem.
(en op jezelf stemmen is ook blöd)
Zelfs niet van imberrquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef Eix het volgende:
Ik ben zielig. Ik heb nog geen stem.
(en op jezelf stemmen is ook blöd)
Maar dat kwam door Mo met zn belachelijke promotie campagne. Daar doe ik niet aan.quote:
Ik smeekte nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef MaRySe het volgende:
Ik kon mar op 1 iemand stemmen en B smeekte zo erg op msn
Ja ik opende gewoon een topic in onzin met kllik hierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar dat kwam door Mo met zn belachelijke promotie campagne. Daar doe ik niet aan.![]()
lul, ik klikte.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja ik opende gewoon een topic in onzin met kllik hier
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Je stemmen gaan nog steeds hardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
quote:
Sommige dingen worden nu eenmaal vuil gespeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Zie je, julle zijn gewoon vuil bezig.![]()
Mensen hebben nu per ongeluk op een van jullie gestemd terwijl ze eigenlijk op mij wouden stemmen...![]()
Ja, dat valt te merken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Sommige dingen worden nu eenmaal vuil gespeeld
Ey En ik dan !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef BObNL het volgende:
Welke mannelijke SC\\\'er vind jij een hunk?
» Rooytjuuhh
» Gabry
» Eix
» spenky
» BObNL
» Knoekie
» -Mo -
» brainster
» Chanandler
» Jaguarized
» Renesite
» Mi-scuzi, ik ben pot