abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:25:09 #26
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_29934443
Mensen die van voetbal houden komen niet uit Rotterdam!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:30:38 #27
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_29934671
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef DeTolk het volgende:
En zeker niet uit amsterdam!

Bedankt voor je nuttige bijdrage!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_29938273
Hahaha wat een gloriehuinters daar in Amsterdam. Als ze achter staan gaan ze in plek van hun team toezingen hun team uitfluiten. En als ze voor komen te staan gaan ze opeens weer zingen, kansloze gloriehunters daar
Over die tifo actie nog niet te spreken, lekker orgineel telkens die vlaggetjes
Toen de spelers het veld op kwamen werden ze ook lekker toegezongen zeg, ik kon ieder woord van het lied dat afgespeeld werd in 'Neerlands grootste poel des verderfs' duidenlijk verstaan.

Ajaks supporters
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:55:19 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29938430
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hahaha wat een gloriehuinters daar in Amsterdam. Als ze achter staan gaan ze in plek van hun team toezingen hun team uitfluiten. En als ze voor komen te staan gaan ze opeens weer zingen, kansloze gloriehunters daar
Toen de spelers het veld op kwamen werden ze ook lekker toegezongen zeg, ik kon ieder woord van het lied dat afgespeeld werd in 'Neerlands grootste poel des verderfs' duidenlijk verstaan.

Ajaks supporters
Nee, geef me dan maar die Rotterdammers die wekenlang Kalou gebroken benen en ander ongemak toewensen en spelers op een open dag uitfluiten om vervolgens twee wedstrijden later weer halleluja en hossana te roepen over diezelfde spelers.
Die zijn pas consequent met het juichen en achter de spelers blijven staan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29938652
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef DeTolk het volgende:
Hè vervelend nou!
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:01:13 #31
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29938707
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, geef me dan maar die Rotterdammers die wekenlang Kalou gebroken benen en ander ongemak toewensen en spelers op een open dag uitfluiten om vervolgens twee wedstrijden later weer halleluja en hossana te roepen over diezelfde spelers.
Over Kalou is echt geen halleluja en hossana geroepen hoor. Maar tijdens wedstrijden zelf behoor je je spelers te steunen, en je hoort ze NOOIT uit te fluiten. Maar met deze post geef je wel weer haarfijn aan hoe de gemiddelde Ajacied denkt er niks van snapt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:03:34 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29938831
quote:

Ajaks supporters
Tifo actie van 410 was juist erg origineel, al die vlaggetjes met Game Over en die spookjes van Pac-Man

Voor de rest hollen ze in Rotterdam net zo hard het stadion uit, dus de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet....
pi_29938985
quote:

[..]

Kalou wordt nog steeds uitgefloten hoor.
pi_29939116
quote:

[..]

Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.

Ga lekker met z'n alle met een vlaggetje zwaaien, lekker orgineel. Toen ik met de C1 van mijn eigen team kampioen waren gingen we met het hele team naar 'Neerlands grootste poel des verderfs' om daar de finale van de KNVB beker te kijken. Toen lagen er over ook al van die achterlijke vlaggetjes in 'Neerlands grootste poel des verderfs'. Kunnen ze niet een keer wat anders verzinnen. Vind het niet echt gek dat het groepje "echte" ajaks suporters spandoeken ophangt met meer vrijheid voor TIFO etc.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:11:05 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29939168
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Kalou wordt nog steeds uitgefloten hoor.
Niet als 'ie een mooie actie maakt of stoort. De eerste wedstrijd werd 'ie de eerste helft uitgefloten, de tweede helft toegejuicht.

Geheel terecht, hij werkt als een paard.
pi_29939189
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:

[..]

Tifo actie van 410 was juist erg origineel, al die vlaggetjes met Game Over en die spookjes van Pac-Man
Daar heb je gelijk in, maar waarom nog steeds die achterlijke blije vlaggetjes?
pi_29939231
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Oja gloriehunters vinden die dingen nog steeds leuk
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:13:32 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29939309
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ach, da's een soort Champions League traditie he. Ik vind 't wel wat hebben.
pi_29939315
Ik durf er eigenlijk wel om te wedden dat die kut vlaggetjes er Zondag ook weer liggen...
pi_29939592
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik durf er eigenlijk wel om te wedden dat die huilende kut vlaggetjes Feyenoorders er Zondag ook weer liggen...
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29939833
Idd ik denk dat we met zo'n kop allemaal liggen te huilen van het lachen om die klunzige Grygera, of Heijtinga die het niveau van RKC op dit moment nog niet eens aan kan
pi_29940003
Nee, van Bahia worden we bang. Of Paauwe in de basis...ja graag!
Ali B...bibberen hoor.

Grow up.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:27:49 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29940011
Een Feyenoorder die de verdediging van Ajax bekritiseerd
pi_29940103
Van Bahia hoef je niet bang te worden nee. Maar Het verschil tussen Rosenberg en Bahia is kleiner dan het verschil Kuijt of Kalou en Grygera.
pi_29941515
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.
En Anderlecht is ook een concurrent? Jullie spelen toch geen CL?

"Kankerbelg, kankerlul", haha wat een mongolen lopen daar rond zeg! Sorry dat ik het zeg
Houd van een lijntje.
pi_29941587
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:27 schreef twi het volgende:
Een Feyenoorder die de verdediging van Ajax bekritiseerd
Als ik de verdediging van Ajax de laatste weken zie, dan zie ik niet eens zoveel verschil meer met die van ons
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:07:48 #47
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_29941641
quote:

Ajaks supporters
jij gaat zondag ook niet
Who the fuck is ajax ?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:08:49 #48
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29941672
laat ajax maar winnen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29941681
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef xboxps2 het volgende:

[..]

jij gaat zondag ook niet
Zo een grote mond en zondag niet gaan? Dat kan toch bijna niet....
Houd van een lijntje.
pi_29941898
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef xboxps2 het volgende:

[..]

jij gaat zondag ook niet
En jij kent ajax alleen van je PS2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')