En zeker niet uit amsterdam!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef DeTolk het volgende:
Mensen die van voetbal houden komen niet uit Rotterdam!
Nee, geef me dan maar die Rotterdammers die wekenlang Kalou gebroken benen en ander ongemak toewensen en spelers op een open dag uitfluiten om vervolgens twee wedstrijden later weer halleluja en hossana te roepen over diezelfde spelers.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hahaha wat een gloriehuinters daar in Amsterdam. Als ze achter staan gaan ze in plek van hun team toezingen hun team uitfluiten. En als ze voor komen te staan gaan ze opeens weer zingen, kansloze gloriehunters daar![]()
Over die tifo actie nog niet te spreken, lekker orgineel telkens die vlaggetjes![]()
Toen de spelers het veld op kwamen werden ze ook lekker toegezongen zeg, ik kon ieder woord van het lied dat afgespeeld werd in 'Neerlands grootste poel des verderfs' duidenlijk verstaan.
Ajaks supporters![]()
Hè vervelend nou!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:25 schreef DeTolk het volgende:
Mensen die van voetbal houden komen niet uit Rotterdam!
Over Kalou is echt geen halleluja en hossana geroepen hoor. Maar tijdens wedstrijden zelf behoor je je spelers te steunen, en je hoort ze NOOIT uit te fluiten. Maar met deze post geef je wel weer haarfijn aan hoe de gemiddelde Ajacied denkt er niks van snapt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geef me dan maar die Rotterdammers die wekenlang Kalou gebroken benen en ander ongemak toewensen en spelers op een open dag uitfluiten om vervolgens twee wedstrijden later weer halleluja en hossana te roepen over diezelfde spelers.
Die zijn pas consequent met het juichen en achter de spelers blijven staan.![]()
Tifo actie van 410 was juist erg origineel, al die vlaggetjes met Game Over en die spookjes van Pac-Manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hahaha wat een gloriehuinters daar in Amsterdam. Als ze achter staan gaan ze in plek van hun team toezingen hun team uitfluiten. En als ze voor komen te staan gaan ze opeens weer zingen, kansloze gloriehunters daar![]()
Over die tifo actie nog niet te spreken, lekker orgineel telkens die vlaggetjes![]()
Toen de spelers het veld op kwamen werden ze ook lekker toegezongen zeg, ik kon ieder woord van het lied dat afgespeeld werd in 'Neerlands grootste poel des verderfs' duidenlijk verstaan.
Ajaks supporters![]()
Kalou wordt nog steeds uitgefloten hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geef me dan maar die Rotterdammers die wekenlang Kalou gebroken benen en ander ongemak toewensen en spelers op een open dag uitfluiten om vervolgens twee wedstrijden later weer halleluja en hossana te roepen over diezelfde spelers.
Die zijn pas consequent met het juichen en achter de spelers blijven staan.![]()
Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet als 'ie een mooie actie maakt of stoort. De eerste wedstrijd werd 'ie de eerste helft uitgefloten, de tweede helft toegejuicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Kalou wordt nog steeds uitgefloten hoor.
Daar heb je gelijk in, maar waarom nog steeds die achterlijke blije vlaggetjes?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tifo actie van 410 was juist erg origineel, al die vlaggetjes met Game Over en die spookjes van Pac-Man
Oja gloriehunters vinden die dingen nog steeds leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar waarom nog steeds die achterlijke blije vlaggetjes?
Ach, da's een soort Champions League traditie he. Ik vind 't wel wat hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar waarom nog steeds die achterlijke blije vlaggetjes?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik durf er eigenlijk wel om te wedden dat die huilende kut vlaggetjes Feyenoorders er Zondag ook weer liggen...
En Anderlecht is ook een concurrent? Jullie spelen toch geen CL?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je een gloriehunter bent als je Kalou uitfluit! Kalou flirt openlijk met de concurent, dan is het niet meer dan normaal dat je uitgefloten word. Eigen schuld dikke bult. Hij is tijdens de opendag uitgefloten en tijdens een oefenwedstrijd en toen is het opgehouden.
Als ik de verdediging van Ajax de laatste weken zie, dan zie ik niet eens zoveel verschil meer met die van onsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:27 schreef twi het volgende:
Een Feyenoorder die de verdediging van Ajax bekritiseerd![]()
jij gaat zondag ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajaks supporters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |