Heb de hele dag op het strand gelegen, dus dat hoeft niet per se meer zegmaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef errrrr het volgende:
Maar gaan we nog iets doen vanavond (strand / film ofzo?)
Guess not... ach, kan ik weer optijd naar bed, moet morgen toch weer vroeg opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:05 schreef errrrr het volgende:
Maar gaan we nog iets doen vanavond (strand / film ofzo?)
Ach, ik heb dus wel zin om iets te doen maar moet ook weer optijd op morgen... dus alleen als er meer zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb de hele dag op het strand gelegen, dus dat hoeft niet per se meer zegmaar.
Maar als je een film wil kijken mag je best langs komen hoor, of een andere suggestie opperen.
Moet 's avonds voetballen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, ik heb dus wel zin om iets te doen maar moet ook weer optijd op morgen... dus alleen als er meer zijn
edit - mss beter morgen iets doen, 's avonds naar het strand?
Nee dankjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef MrAli het volgende:
Als je iets wil doen mag je ook ff X.org checken hier hoor.
Van 19 tot 21 zegmaar, kan ik 22 op z'n vroegst op het strand zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nee dankje, komt wel een andere keer...
en 's avonds, as in tot 8 uur ofzo?
Ok, wel redelijk laat iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Van 19 tot 21 zegmaar, kan ik 22 op z'n vroegst op het strand zijn.
Tja, ik heb volleybal van 19:00 tot 20:15, dus dat wordt ook niet erg vroeg. Bovendien is het om 21:00 uur al wel donker en waarschijnlijk ook vrij fris aan zee.quote:
Hey, het blijft vanacht 18 graden, morgen weet ik het niet... maar met een vuurtje erbij is het nooit koudquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tja, ik heb volleybal van 19:00 tot 20:15, dus dat wordt ook niet erg vroeg. Bovendien is het om 21:00 uur al wel donker en waarschijnlijk ook vrij fris aan zee.
Morgen gaat het ongelofelijk onweren, dan ben je blij dat je binnen zit. Van het weekend wordt het weer aardig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hey, het blijft vanacht 18 graden, morgen weet ik het niet... maar met een vuurtje erbij is het nooit koud
Hoe is de nieuwe trainer?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, terug van trainen, dat was weer behoorlijk zwaar aanpoten, maar het ging toch nog wel best goed vond ik. Nu maar snel slapen, want m'n lichaam is moe.
Had 'm laatst ook gezien, best vermakelijke film vond ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoe is de nieuwe trainer?
Nu halverwege The Island trouwens, morgen maar weer verder kijken.
Je vertrouwt teveel op het weerbericht, we shall see... iemand die alleen thuis is en een beetje tv heeft staan dan? Ik heb vakantie, ik wil iets doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Morgen gaat het ongelofelijk onweren, dan ben je blij dat je binnen zit. Van het weekend wordt het weer aardig.
Tot nog toe wel in ieder geval.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
Had 'm laatst ook gezien, best vermakelijke film vond ik
Gewoon zorgen dat er iets nog leukers is dan de afgelopen vakantie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je vertrouwt teveel op het weerbericht, we shall see... iemand die alleen thuis is en een beetje tv heeft staan dan? Ik heb vakantie, ik wil iets doen
(sinds ik terugben heb ik zo'n vaag gevoel, 'is er niet iets leukers te doen', met bijna alles, wel vaker na leuke dingen, irritant is dat)
Wintersport!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er iets nog leukers is dan de afgelopen vakantie.![]()
Vermakelijk is ook iets anders dan goed..quote:Op donderdag 1 september 2005 01:33 schreef DearPrudence het volgende:
The Island vond ik niet zo goed, beetje zwak hollywood filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |