Zeg, naast die verschrikkelijke spelfout moet je je natuurlijk ook wel een beetje l33t gedragen eh?quote:"Better a nerd then a noob"
quote:"y0u 4r3 t3h 5u(k! m3 r0xx0rzzz!! !!!!"
Hehe, zoals in WoW. Daar liep iemand genaamd 'Poohead' een beetje te eikelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Steeven het volgende:
Over hun moeder beginnen, kunnen ze vaak niet tegen. Of wartaal uitslaan. Serieus ergens op ingaan heeft nooit nut.
-----------------------------------quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef -Angel- het volgende:
Zo nu en dan speel ik wel eens CS (Dust), echter ik wordt doodziek van al deprovocaties.
Dus wie kan mij helpen in het verschaffen van het nodige 'reactie' materiaal.
Ja leuk, ik zeg dan altijd dat die persoon geen smaak heeftquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef dramslag het volgende:
[..]
your mother was great last night.
favo zin van me broertje als hij online ruzie heeft![]()
je typt en geeft ze dan veels te veel aandacht. veels te omslachtigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
-----------------------------------
"n00b".
Ik: "so?"
Ik: "pwn. lvl. stfu. see.. i can type crap too! Now you again!
Ik: "n11b! slightly better
Gefrustreerde gamer: "B1" "B1" "B1".
Ik: E2-E4, but aren't you in the wrong game?
Ik: C4! C4! C4!
Gefrustreerde gamer: "fy".
Ik:: fyt
Ik:: fy2
Ik: fm?
Ik: only if you're cute, 19, have large breasts and listen to the name Wendy
één van de reacties he., niet alle vier achter elkaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef Enyalius het volgende:
[..]
je typt en geeft ze dan veels te veel aandacht. veels te omslachtig
Dat is veeeeeeeeel te serieusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
één van de reacties he., niet alle vier achter elkaar.
helpt niet, dan zeggen ze altijd dat ik cheat en wordt ik gekicked....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
doe wat aan je skills dan hoef ik je niet telkens uit te schelden
Die laatstequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
-----------------------------------
"n00b".
Ik: "so?"
Ik: "pwn. lvl. stfu. see.. i can type crap too! Now you again!
Ik: "n11b! slightly better
Gefrustreerde gamer: "B1" "B1" "B1".
Ik: E2-E4, but aren't you in the wrong game?
Ik: C4! C4! C4!
Gefrustreerde gamer: "fy".
Ik:: fyt
Ik:: fy2
Ik: fm?
Ik: only if you're cute, 19, have large breasts and listen to the name Wendy
nog 1 die het verkeerd zegt..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef Feestkabouter het volgende:
better a nerd THAN a n00b
Nee, 'then' is voor 'dan', maar in tijd zoals bijv: 'Als het niet meer leuk is, dan ga ik.' -> 'If it isn't fun anymore, then i will go.'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:55 schreef Enyalius het volgende:
also Then instead of Than
Daarvan is er ook werkelijk geeneen grappig !quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef Bensel het volgende:
bij nOOb: Nice to meet you, wanna know my name?
bij STFU: ladies first.
Als ik per ongeluk teamkill: Sorry, was just having a blowjob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |