Oh, het is een Gamma meetlint van 5Meter...zo'n goedkoop eigenmerk ding..dus een afwijking van zo'n pak em beet 1 cm per meter?quote:
Hoi hoi wannabe modquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:59 schreef PieterCK het volgende:
Hhm kijkt omhoog naar vorige posting..
Goh lijkt toch weer op slowchat en niet meer OT bezig zijn....
Pak em beet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oh, het is een Gamma meetlint van 5Meter...zo'n goedkoop eigenmerk ding..dus een afwijking van zo'n pak em beet 1 cm per meter?
Oeh..gaan we commanderen?quote:
Ben ik goed in jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oeh..gaan we commanderen?![]()
* Gutteguttegut pakt hm beet
...en nu?
hoest weer in brabant?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:12 schreef Copycat het volgende:
Genoeg geslowchat!
Ik weet nog iets voor in je mondquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben ik goed in ja![]()
* Misstique zit even met haar mond vol tanden..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik weet nog iets voor in je mond... ..flauw...
OT: Wanneer een man goed in bed is...hmm..
Ik denk dat als vrouwen onder elkaar het tegen elkaar vertellen hoe goed een man was/is hij het vrij goed doet.....toch?
Nou dan ben ik goed in bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Dat is idd een vrij goeie indicatie, alhoewel vrouwen ook niet vies zijn van een beetje overdrijven
Als ik iemand echt leuk vindt en er een lange relatie in zit, zo van daar wil ik oud mee worden, ach, dan maar een wat kleinere en dan wil ik ook best moeite doen om hem wat bij te brengen...(maar zoals ik al zei, als je een beetje binnen de normale maten blijft is er geen probleem).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Elegy het volgende:
Vaker klaarkomen, tja, drie keer per weekeind moet ik wel kunnen halen denk ik ;') Persoonlijk zie ik niet zo heel veel nut in om het te kunnen. Als je het goed doet, is één keer komen voldoende
Maar ja, aan de andere kant ben ik dan ook ontzettend lui. Na de sex wil ik gewoon wat knuffelen en daarna slapen, simpel. Ik zie sex als ontspanning (als ik er zin in heb tenminste), niet als een wedstrijd om maar zovaak en zolang mogelijk te kunnen.
Tevens vraag ik mij het volgende af aan de dames (en bi/homoseksuele mannen, waarom reageren die zo weinig in dit topic)
Stel nou dat je Mr. Perfect hebt gevonden. Hij is mooi, lief, aardig, heeft een fantastisch lichaam, kan goed met je ouders omgaan, heeft een enorm hoog iq, voelt je uitstekend aan, zijn gevoel voor humor is fantastisch, al jouw vrienden/vriendinnen zijn jaloers en hij heeft een dijk van een baan (en banksaldo). En dan blijkt hij toch niet zo'n enorm apparaat te hebben, maar gewoon een gemiddeld dingetje. Tot overmaat van ramp is hij helemaal niet zo ervaren in bed.
Wat doe je dan? Neem je de tijd om hem het te leren en neem je de gee-twintig-centimeter op de koop toe of denk je "ach, die mijn ex kon tenminste neuken" en dump je hem (of bedrieg je hem) voor/met je ex/whatever?
Gemiddeld dingetje? Is dat dan te klein? Ruim 49 procent van de mannen heeft toch een leuter kleiner dan het gemiddelde. De kans op een grote afwijking van het gemiddelde is statistisch gezien klein. Je bent verkeerd bezig als je bij iedere vent die je ontmoet verwacht dat hij een 3e been heeft, het kan dan in de meeste gevallen toch alleen maar tegenvallen. Ook als blijkt dat hij wel een grote heeft maar zelf ook een grote lul blijkt te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Elegy het volgende:
Stel nou dat je Mr. Perfect hebt gevonden. Hij is mooi, lief, aardig, heeft een fantastisch lichaam, kan goed met je ouders omgaan, heeft een enorm hoog iq, voelt je uitstekend aan, zijn gevoel voor humor is fantastisch, al jouw vrienden/vriendinnen zijn jaloers en hij heeft een dijk van een baan (en banksaldo). En dan blijkt hij toch niet zo'n enorm apparaat te hebben, maar gewoon een gemiddeld dingetje. Tot overmaat van ramp is hij helemaal niet zo ervaren in bed.
Is die laatste alinea niet ietwat tegenstrijdig ? ^^quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:55 schreef megajelquer het volgende:
Stel een man heeft veel zelfvertrouwen, behandelt je als vrouw goed zoals je wilt behandld worden, zou je het dan uitmaken als ie niet goed in bed is?
Als ie je bijvoorbeeld elke avond gewoon goed neukt (natuurlijk met de nodige afwisseling), na een kwartier klaarkomt en vervolgens gaat slapen. Maar zich verder niet echt druk maakt om hoe goed of slecht ie wel niet in bed is. Oftewel iemand die gewoon goed leeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |