abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30192544
quote:
RGB video output will only be possible if you purchase the £17.99 cable separately - regardless of whether you paid £209.99 or £279.99 for your Xbox 360 console.
Dit moet er dus bij, wi-fi doosje, kabeltje om je controler op te laden. Ik zal maar vast 150 euro extra reserveren voor accessoires.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:46:18 #227
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30192632
Ik moet idd een RBG of component kabel kopen, en een kabel om mijn controller op te laden. Schat dat dat zo'n 60 euro gaat worden ! Oh,.. en een game van dik 60 euro
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_30192666
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet idd een RBG of component kabel kopen, en een kabel om mijn controller op te laden. Schat dat dat zo'n 60 euro gaat worden ! Oh,.. en een game van dik 60 euro
Ik nog zo'n wi-fi doosje, geen zin om weer een kabel door mijn kamer heen te spannen.

Games komen er inderdaad ook nog bij. Ik ga waarschijnlijk toch voor PGR3, Tiger Woods 2006 en (hangt af van de reviews) Project Zero of Kameo.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:09:51 #229
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_30192964
toch wel irri dat ze er wel een HD kabel bij doen bij het premium pack waar we hier in NL geen fuck aan hebben en geen RGB kabel wat hier weer veel gebruikt word
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:11:35 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30192998
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Samenvatting van alles wat tot nu toe over de 360 bekend is:\

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60737

Transferring your Xbox Live account to Xbox 360 will be part of the initial set-up procedure when you first plug in your console, and existing users have "Gold" membership.
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:22:09 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30193182
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Transferring your Xbox Live account to Xbox 360 will be part of the initial set-up procedure when you first plug in your console, and existing users have "Gold" membership.
Meer hoef ik niet te weten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 2 september 2005 @ 09:26:16 #232
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_30193254
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Meer hoef ik niet te weten.
pi_30195662
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:09 schreef Magneet het volgende:
toch wel irri dat ze er wel een HD kabel bij doen bij het premium pack waar we hier in NL geen fuck aan hebben en geen RGB kabel wat hier weer veel gebruikt word
Het premium pack is vooral gericht op HDTV, daarbij kùn je alleen maar een component kabel gebruiken. Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna). Tv's moeten aan een aantal eisen voldoen om een "HD-ready" stickertje te krijgen en één van die eisen is dat er een component aansluiting op moet zitten. Verder moet de tv minimaal 720 beeldlijnen hebben en 720p/1080i signalen kunnen verwerken.

LCD-tv's doen het nu al erg goed in Europa en straks zullen al deze LCD-tv's een "HD-ready"stickertje hebben. Ik durf zelfs te zeggen dat je volgend jaar al een "HD-ready" LCD-tv kunt kopen voor ¤1000,- of zelfs daaronder al!

(klik hier voor meer info)

Vandaar deze "move" van Microsoft. Wil je je xbox 360 volledig tot z'n recht laten komen op je ouwe PAL-tv, dan moet je gewoon een losse RGB-kabel kopen en da's best begrijpelijk.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:09:49 #234
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_30195777
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het premium pack is vooral gericht op HDTV, daarbij kùn je alleen maar een component kabel gebruiken. Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna). Tv's moeten aan een aantal eisen voldoen om een "HD-ready" stickertje te krijgen en één van die eisen is dat er een component aansluiting op moet zitten. Verder moet de tv minimaal 720 beeldlijnen hebben en 720p/1080i signalen kunnen verwerken.

LCD-tv's doen het nu al erg goed in Europa en straks zullen al deze LCD-tv's een "HD-ready"stickertje hebben. Ik durf zelfs te zeggen dat je volgend jaar al een "HD-ready" LCD-tv kunt kopen voor ¤1000,- of zelfs daaronder al!

(klik hier voor meer info)

Vandaar deze "move" van Microsoft. Wil je je xbox 360 volledig tot z'n recht laten komen op je ouwe PAL-tv, dan moet je gewoon een losse RGB-kabel kopen en da's best begrijpelijk.
het komt er dus op neer dat over 10 jaar omgeveer 25% van de mensen een hdtv heeft gok ik, niete cht veel dus
pi_30195961
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef Magneet het volgende:
het komt er dus op neer dat over 10 jaar omgeveer 25% van de mensen een hdtv heeft gok ik, niete cht veel dus
Dat valt toch wel mee? Het "probleem" van HDTV in Europa ligt vooràl bij de verschillende televisiezenders en dan met name in Nederland. Die zijn nog zo ouderwets en willen maar niet overstappen. Wat dat betreft zijn ze in Engeland al een stuk verder! Maar als het aan de verschillende televisiefabrikanten ligt, zullen we de komende 3 jaar véél HDTV's zien verschijnen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat de komende paar jaren de next-gen consoles vooràl de drijvende kracht zullen zijn voor de HDTV (of HD-ready) aankopen .
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:19:09 #236
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_30196039
bedenk wel dat gamers maar een redelijk klein deel van de markt bepalen, het overgrote deel daarvan word nog bepaald door mensen die gewoon af en toe tv kijken. Breedbeelds zijn ook pas de afgelopen twee jaar echt de standaard geworden om te kopen terwijl ze er al veeeel langer zijn.
pi_30196169
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:19 schreef Magneet het volgende:
Breedbeelds zijn ook pas de afgelopen twee jaar echt de standaard geworden om te kopen terwijl ze er al veeeel langer zijn.
Dvd's hebben een grote rol gespeeld in de "breedbeeld-penetratie"... maar het komt vooràl omdat fabrikanten amper nog 4:3 tv's maken. En zoiets zie je nu ook gebeuren. Fabrikanten maken steeds minder beeldbuis-televisies en gaan zich steeds meer richten op LCD's (of plasma's) en al deze televisies zijn straks "HD-ready" (Sony maakt bijvoorbeeld helemaal geen beeldbuis-breedbeeld-tv's meer en gaat zich volledig richten op LCD). Dus de meeste mensen die laten we zeggen over twee jaar een tv kopen hebben automatisch al een "HD-ready" tv.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:25:46 #238
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_30196212
Sony produceert ze zelf niet nee maar laat ze maken en plakt er dan sony op
pi_30196288
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:25 schreef Magneet het volgende:
Sony produceert ze zelf niet nee maar laat ze maken en plakt er dan sony op
Dat bedoel ik niet. Sony heeft z'n laatste nieuwe beeldbuis-tv's geïntroduceerd in 2004 en zal geen nieuwe beeldbuistv's meer op de markt brengen en ook andere merken gaan die kant op.
pi_30196848
Maar zolang de TV-zenders er niks mee doen zal het gros van de consumenten echt nog niet bewust kiezen voor een HD-TV. Zie ook de breedbeeld tv's.. .voor mensen die niet veel films op DVD kijken heeft de breedbeeld tv absoluut geen meerwaarde.
En hoeveel mensen kopen een nieuwe tv voordat de oude stukgaat? Ik denk persoonlijk dat het nog wel even gaat duren voordat de LCD TV/Plasma TV ingeburgerd is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_30197050
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar zolang de TV-zenders er niks mee doen zal het gros van de consumenten echt nog niet bewust kiezen voor een HD-TV. Zie ook de breedbeeld tv's.. .voor mensen die niet veel films op DVD kijken heeft de breedbeeld tv absoluut geen meerwaarde.
En hoeveel mensen kopen een nieuwe tv voordat de oude stukgaat? Ik denk persoonlijk dat het nog wel even gaat duren voordat de LCD TV/Plasma TV ingeburgerd is.
Klopt. Èchte HDTV's zullen we voorlopig nog niet zien hier. Daarvoor moet er een HDTV-tuner inzitten. Maar ik zie het probleem niet zo, aangezien er straks voor niet al te hoge prijzen veel HD-ready LCD's beschikbaar zullen zijn.
  vrijdag 2 september 2005 @ 11:59:27 #242
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_30197085
aparte hd tuners? ik denk dat er over 5 jaar nog amper tv's met aparte tuners verkocht worden en alles via ( al dan niet gratis ) decoders gebeurd
pi_30197170
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Magneet het volgende:
aparte hd tuners? ik denk dat er over 5 jaar nog amper tv's met aparte tuners verkocht worden en alles via ( al dan niet gratis ) decoders gebeurd
Zou best kunnen. Maar als je nú een HD-ready tv koopt, moet je stràks een aparte hd-tuner hebben om hd-uitzendingen te kunnen bekijken.

Maargoed. Het gaat hier om het scherm, niet over televisie uitzendingen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:03:46 #244
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30197207
serieus, alleen voor HD-TV zou ik in Amerika gaan wonen.

Das is echt mooi!!! Niet normaal meer
The line is a dot to you!
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:05:28 #245
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30197276
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Omdat dat uitermate LAME is.
Iemand met een tb en muis wint gegarandeerd van iemand met een joypad. Dik terecht dat ze het er uit laten. .
Ja, in UT2007 wel, maar als je nou een andere game wilt spelen, offline, met een toetsenbord en muis? Microsoft laat dus de developers niet toe, Sony wel (zover ik weet).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:10:30 #246
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30197428
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ja, in UT2007 wel, maar als je nou een andere game wilt spelen, offline, met een toetsenbord en muis? Microsoft laat dus de developers niet toe, Sony wel (zover ik weet).
waarom zou je perse met een toetsenbord/muis willen spelen? Ik heb nog geen enkele game op de Xbox gespeeld waarbij ik het miste (ja af en toe als ik tekst moet typen...)

de ontwikkelaars moeten maar zorgen dat je geen toetsenbord/muis nodig hebt

en wat ik begreep kun je een toetsenbord wel gebruiken om tekst te typen
pi_30197781
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef P-Style het volgende:

Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna).
En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?
Ik denk zoiezo dat er niemand hier is die een nieuwe tv gaat halen puur omdat de 360 het ondersteunt.
ik heb nog geen 2 jaar geleden een nieuwe 4:3 tv gehaald en dat vind ik voor de komende jaren prima
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30197804
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Gast het is een console, als je ut2007 met toetenbord en muis wilt spelen moet je em maar op de PC kopen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:25:14 #249
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30197867
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?
Ik denk zoiezo dat er niemand hier is die een nieuwe tv gaat halen puur omdat de 360 het ondersteunt.
ik heb nog geen 2 jaar geleden een nieuwe 4:3 tv gehaald en dat vind ik voor de komende jaren prima
zodra de TV-zender HD gaan uitzenden ben ik de eerste die een HD-tv gaat kopen. Eerder niet...
pi_30197943
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef kepler het volgende:

[..]

zodra de TV-zender HD gaan uitzenden ben ik de eerste die een HD-tv gaat kopen. Eerder niet...
Tsja als alles wat er op me tv gebeurt het gaat ondersteunen is het vroeg genoeg.
maar voor de zenders overstappen naar HDTV zal je ook gelijk 2 keer zo hoge kosten hebben aan die zenders aangezien ze nu ook geld rekenen voor digitale televisie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')