Relaties & Psychologiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:50 schreef FlyingFox het volgende:
Hoi ik heb een luisterend oor nodig.
Zeg eens tegen je dinnetje dat ze moet kappen met mij negeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:50 schreef FlyingFox het volgende:
Hoi ik heb een luisterend oor nodig.
En waarom vind jij dat Tania een loeder is?quote:
Ik ga daar ook een topic openen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie
[afbeelding]
''Hey PeRi je moet hem niet negeren en kappen met arrogant doen!''quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je dinnetje dat ze moet kappen met mij negeren.. En dat ik niet arrogant ben.
.
Maar wat wou je kwijt?
Die komt hier nooit meer hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
PeRi?
Mijn standaard-opmerking-bij-het-zien-van-niksan, wat doe je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] niksan [afbeelding]
Misschien moet je ff wat aan je zinsconstructie doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
''Hey PeRi je moet hem niet negeren en kappen met arrogant doen!''
Zo?
Mensen die 'dinnetje' zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je dinnetje dat ze moet kappen met mij negeren.. En dat ik niet arrogant ben.
.
Maar wat wou je kwijt?
Dat meiske is hier maanden niet geweest en ipv dat jij blij bent dat ze er weer is ga je lopen zaniken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn standaard-opmerking-bij-het-zien-van-niksan, wat doe je?
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef teknomist het volgende:
Bagger.
Hela, ik zeikte toch niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat meiske is hier maanden niet geweest en ipv dat jij blij bent dat ze er weer is ga je lopen zaniken.> [afbeelding]
Kun je rekenen?quote:
Ik hou dat gebabbel hier eigenlijk nooit in de gaten. Vertel eens, is er wat gebeurd in interland dan? Ben kei benieuwd!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die komt hier nooit meer hoor.
Dank je wel Svenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat meiske is hier maanden niet geweest en ipv dat jij blij bent dat ze er weer is ga je lopen zaniken.> [afbeelding]
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik hou dat gebabbel hier eigenlijk nooit in de gaten. Vertel eens, is er wat gebeurd in interland dan? Ben kei benieuwd!
Daar zitten enkel egocentrische huillie's.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie
[afbeelding]
Dus vertel het eens aan tante niksanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Daar zitten enkel egocentrische huillie's.
Reken er dan maar niet op.quote:
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet opquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Reken er dan maar niet op.
Die heb ik niet zelf verzonnen hoor, Buup..
Tante niksan. Er schieten me nu 6 woordgrapjes te binnen die ik allemaal weet in te houden, goed hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Dus vertel het eens aan tante niksan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |