Ja?quote:
Welke grappen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef Bupatih het volgende:
Zat ik eergisteravond die herhaling van Thuis te kijken, zie ikGordon
mijn grappen jatten.
Ja, boeiend.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, die zou ik zelfs nog kunnen bedenken..
Eis een schadevergoedingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, boeiend.
Ik was het eerst, en die zuurstokclown moet niet denken dat 'ie zomaar kan strijken met de eer.!
Ik ga Talpa mailen!
Ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eis een schadevergoeding!!!
Dat van mij ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:35 schreef Svensational het volgende:
Alhoewel, ze hebben wel bij Talpa al laten zien dat ze goed zijn in het jatten van andermans werk..
Die heeft al een vriend. Een 19jarige Marokkaan.quote:
Ja, dat was het ja. Die bio van BB.quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
Froukje de Both van 33 gaat met een 19-jarige Marokkaan???
quote:
Tssk: dat is een leeftijdsverschil van 14 jaar.... dat zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
Froukje de Both van 33 gaat met een 19-jarige Marokkaan???
Je kan toch ook die hotbox gebruiken??? Zodat ze het tijdens de uitzending voorlezen.quote:
Ik zal elk middel benutten en elke kans grijpen om die drollen er op te wijzen dat ik die grappen had verzonnen!!!!!1111quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan toch ook die hotbox gebruiken??? Zodat ze het tijdens de uitzending voorlezen.
Maai Taai.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:48 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heten die drie zangeressen die een comeback hadden gemaakt en eergisteren bij Thuis te zien waren?
Gut.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Maai Taai.
Zo spreek je het uit althans..
* suptiel kuchje *quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat avatarblok heb ik dus net pas aangepast.
Dat doe je nu net pas hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |