trust me, als je er eenkeer eentje hebt gebruik je hem altijd!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
die gaat ik ook kopen!!
![]()
. Gooi ik gewoon midden in men kamer
Alleen waar laat ik hem als ik hem ff niet gebruikt
![]()
Maar als die int midden van men kamer leg kan ik er niet meer doorheen lopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:06 schreef saaw het volgende:
[..]
trust me, als je er eenkeer eentje hebt gebruik je hem altijd!
nja het is niet een massief ding ofzo he, je kan m gewoon aan de kant schuiven of helemaal plat leggen ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
Maar als die int midden van men kamer leg kan ik er niet meer doorheen lopenHij past maar net geloof ik
Voor de rest het 2p bedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef saaw het volgende:
[..]
dat s wel waar, je kan er heel lekker samen op zitten
exactlyquote:
Kan je hem goed opproppen in een halve vierkante meter ofzo ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef saaw het volgende:
[..]
nja het is niet een massief ding ofzo he, je kan m gewoon aan de kant schuiven of helemaal plat leggen ofzo
nee denk het net nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
Kan je hem goed opproppen in een halve vierkante meter ofzo ?
ow moet leren lezen , eerst maar een wenkel vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:10 schreef saaw het volgende:
[..]
nee denk het net niet
de zak zelf is dus 140 bij 180 en zit ongeveer 3/4 vol met een soort piepschuim balletjes
loop gewoon eens naar de wenkel en test er een, weet je meteen hoe chill het zit en of je er plek voor hebt
weet eigenlijk niet of ze het daar hebbenquote:
Grappig, mijn mega zitzak/voetbal wel, echt geweldig !!!quote:
nja warschijnlijk lukt het ook best maar niet als je stoned bent iigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Grappig, mijn mega zitzak/voetbal wel, echt geweldig !!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef saaw het volgende:
[..]
nja warschijnlijk lukt het ook best maar niet als je stoned bent iig
Misschien heeft ze geld teveel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:20 schreef Boeman het volgende:
en deze heeft saaw neemk aan
[afbeelding]
wat zijn die dingen trouwens verrotte duur
jup, maar de kleur is in het echt mooierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:20 schreef Boeman het volgende:
en deze heeft saaw neemk aan
[afbeelding]
wat zijn die dingen trouwens verrotte duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |