quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef wappiej het volgende:
[..]
Mijn handen zijn onderhand vuurvast haha
Ook leuk, mensen die een pollepel een half uur lang in de soep laten liggen terwijl 'ie staat te koken...
Kom jij daar aan: "oh even de soep door roeren"
kssssssssssssssstttttttttttttttttttt AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onderrug?? Bij het dichtgooien van de bestekla met je bips oid?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef saaw het volgende:
[..]
ik verbrand me meestal aan de tosti-ijzer
echt op de gekste plekken [buik, arm, onderrug]
bijvooorbeeld:Pquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Onderrug?? Bij het dichtgooien van de bestekla met je bips oid?![]()
ja gohquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef B_BOY het volgende:
ik heb me overal zo ongeveer al wel aanverbrand. laatst trouwens nog een opdonder gehad van me pc. godver me hand heeft een half uur lang getinteld. was best aparte ervaring.
best wazig ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat dat een hele aparte ervaring is
I call it "The stranger"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef B_BOY het volgende:
godver me hand heeft een half uur lang getinteld. was best aparte ervaring.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef wappiej het volgende:
je moeder heeft een punt, als je de hele hele dagen en nachten achter de pc zit, krijg je nooit een kleurtje, nooit spierontwikkeling, enzo, ergste is, you will NEVER EVER EVER get laid.
okquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
men begint het gespem weer
nouquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:47 schreef Gabry het volgende:
woei, als ik wist dat et zo dood was had ik niet gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |