Hou het wel daar hèquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef saaw het volgende:
[..]
hier ook
maar het waait behoorlijk hard
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:53 schreef B_BOY het volgende:
whehehe, Als jij nou eens het koffie-apparaat in de gaten houd TLK.
ik mag volgend jaar als keuzevak informatica gaan doen.Misschien word ik dan ook wel een nerd. iemand die dan geen vragen meer hoeft te stellen maar iemand die vragen kan beantwoorden in DIG.
is goed, ik ga het zo wel ff vangenquote:
matig:P ik ga maar een bakkie drinken. hier trouwens ook lekker felle zo. ik ga zo denk ff voetballen met maten das altijd beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het koffiezet apparaat staat
Ik ga dalijk naar mijn werk een schema afhalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
matig:P ik ga maar een bakkie drinken. hier trouwens ook lekker felle zo. ik ga zo denk ff voetballen met maten das altijd beter.
kusje eropquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef saaw het volgende:
kopje koffie is wel een goed idee ja
maar kheb net mn mond gebrand aan mn tosti
Daar heb je je mensen voor, om koffie te halen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het koffiezet apparaat staat
Ik heb van het week-end mijn kin verbrand aan een tostiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:02 schreef saaw het volgende:
maar kheb net mn mond gebrand aan mn tosti
ik verbrand me meestal aan de tosti-ijzerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:08 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik heb van het week-end mijn kin verbrand aan een tosti![]()
preciesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:06 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Daar heb je je mensen voor, om koffie te halen...
![]()
![]()
dudequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb mijn penis wel eens verbrand aan het gasfornuis...
Ik heb me vaker verbrand aan gloeiend hete bordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:22 schreef wappiej het volgende:
ik heb wel eens een pan kokend water over m'n poot laten vallen op m'n werk.. ook heel leuk
Mijn handen zijn onderhand vuurvast hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb me vaker verbrand aan gloeiend hete borden![]()
Ik haat dat borden opwarmen![]()
Daarom doe ik dat ook nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:43 schreef Imberr het volgende:
k*t.. me moeder is wakker..die gaat natuurlijk weer zeiken dat ik de hele nacht gecomputerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |