quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
eindelijk es iemand die ook zo vroeg moet beginnen
![]()
dankequote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:51 schreef freiss het volgende:
Veel succes met je moederZie je misschien straks wel, of pas als ik uit school ben
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:02 schreef Imberr het volgende:reactie van men moeder:
ik schrok me kapot
wat doe jij hier?!
ik: uuh..zitten
zij: heb je hier de hele nacht gezeten?!net alsof dat nieuw voor der is
![]()
ik: ja
zij: waren er nog mensen dan?
zij: en die zijn ook allemaal de hele nacht opgebleven?
zij: dit is niet goed voor je hoor!
ik: uuhm.... boeie..
en toen ging ze tv kijken
oeh..smiley overload![]()
![]()
krijg alleen geen koffie aangeboden vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:08 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe![]()
![]()
Ik ga trouwens naar school !![]()
doeiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:20 schreef darkskedar het volgende:
grafkanker, zometeen naar school
Blijkbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:46 schreef brainster het volgende:
Is iedereen nu naar school ofzo?
Mwoah, getting laid gebeurd wel weer op schoolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef wappiej het volgende:
je moeder heeft een punt, als je de hele hele dagen en nachten achter de pc zit, krijg je nooit een kleurtje, nooit spierontwikkeling, enzo, ergste is, you will NEVER EVER EVER get laid.
And if you will, is je conditie zo op een dieptepunt dat je niet meer weet wat je moet doen of na 3 minuten doodop bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef wappiej het volgende:
je moeder heeft een punt, als je de hele hele dagen en nachten achter de pc zit, krijg je nooit een kleurtje, nooit spierontwikkeling, enzo, ergste is, you will NEVER EVER EVER get laid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |