quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoop je
En dan krijg je geen rijbewijs maar een punten rijbewijs![]()
Als ik een puntenrijbewijs had had ik nu geen rijbewijs meer gehad volgens mijquote:
Hey pa ik ga ff rijden oiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:30 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Rijbewijs heb je tegenwoordig niet meer nodig. Leen wel een auto
Lekker als ik dan een ongeluk krijgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey pa ik ga ff rijden oiJa is goed wel voor donker thuis he !
3 punten is het rijbewijs foetsie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
hoe zit dat dan met dat punten rijbewijs ?
weet ik niks van![]()
Dat is al jaren, als je dan gepakt wordt met veelste hard rijden/alcohol/ernstig ongeval/n nog wat dingen moet je een punt inleveren en na 3 punten mag je hem inleverenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
weet ik niks van![]()
als je eerste 5 jaar 3 grove verkeersovertredingen maakt ben je je rijbewijs kwijtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef BObNL het volgende:
[..]
weet ik niks van![]()
Ow maar ben veilige bestuurderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is al jaren, als je dan gepakt wordt met veelste hard rijden/alcohol/en nog wat dingen moet je een punt inleveren en na ... punten mag je hem inleveren.
Dus als je 2 mensen omver rijd mag je je rijbewijs houden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 punten is het rijbewijs foetsie.
Je mag niet harder dan 30 km/h te hard rijden.
En voor de rest krijg je niet zo heel snel een punt volgens mij!
Dus het valt wel mee!
Nouquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow maar ben vijlige bestuurder, Knoekie stapt zo bij me in
![]()
vijlige?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow maar ben vijlige bestuurder, Knoekie stapt zo bij me in
![]()
oewh wie eerst knoekiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dus als je 2 mensen omver rijd mag je je rijbewijs houden?
Negeert*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
vijlige?
oohw..veilige![]()
dit is niet bedoeld als verbeter post btw
Je bent de PUB taalnazi!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
vijlige?
oohw..veilige![]()
dit is niet bedoeld als verbeter post btw
rij wel in die van me moeder, of van me vader, of op men fiets of leen er 1 van die mensen van het politie bureua hier. die staan toch toch de hele dag stilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |