Nee, wel zelfde genre.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ik gok maar wat, aan snake in metal gear solid
Sam Fischer van Splinter Cell idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Splinter Cell toch?
Sam nog wat.
Dit is Solid Snake:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat niet snake dan? Is snake de bad guy? Zo goed ken ik die spellen![]()
Michael Ironside wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem dan nog maar 7 acteurs/actrices die hun stem verleend hebben aan een computerspel, waarvan 4 met de game erbij (games gerelateerd aan een film tellen niet).
Jeremy Ironside telt al niet meer
Om te voorkomen dat dit nog iets met Movie Trivia te maken heeft?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
games gerelateerd aan een film tellen niet
Vind ik teveel aan de films gerelateerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:08 schreef victorinox het volgende:
Mark Hamill: Wing Commander
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:09 schreef California het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat dit nog iets met Movie Trivia te maken heeft?.
Die ook nietquote:
Het spel was er voor de film.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind ik teveel aan de films gerelateerd.
[..]
leuk dat je dat met ons deeltquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet niet of ik die gamevragen zo geweldig vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |