Helemaal niets aan toe te voegen, behalve Asap +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Asap het volgende:
X-men
Haha lijkt er idd wel opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Helemaal niets aan toe te voegen, behalve Asap +1
Uw beurt!
toch nog even iets... vinden jullie ook niet dat die gozer op W. Frequin lijkt met de bek die hij daar trekt?
Hahaha, dacht al dat ie te makkelijk was, helemaal met jou en DH in de buurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:03 schreef Sokolsky het volgende:
Takashi Shimura
Ikiru
Shichinin no Samurai
Yojimbo
Wil je er nog 10?
Kom op Sokolsky, hij heeft er in 187 gespeeldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:05 schreef Sokolsky het volgende:
Rashomon, Kagemusha, High & Low, Sanjuro, Nora inu, Gojira, Kaidan, Hidden Fortress, Yoidore tenshi... hm, 10 extra red ik toch niet.
Ik kan nog wel een rits Kurosawa's gokken, maar daar zat 'ie niet allemaal in. Wel zat 'ie volgens mij in het eerste vervolg op Gojira, maar ik weet niet hoe die heet. Ook in één van de delen van die Samurai-trilogie, maar ik weet niet welke. Dus sorry, hier moet je het mee doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Kom op Sokolsky, hij heeft er in 187 gespeeld![]()
Ai zonde dat ik die gemist heb, wellicht dat ik daar nog wel een aantal wist te noemen. Weet wel wat films van Shimura, maar of die met of zonder Mifune zijn? Maar werktijd is afgelopen, dus ik ga naar huis!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens vroeg ik vorige week nog om 4 films mét Shimura, maar zonder Mifune
Jeej!quote:
Dat is wel heel snel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:52 schreef Sokolsky het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |