Hier begint er ook schot in te komen, al heb ik wat moeten rommelen met plug ins en url's c/p-en.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:45 schreef Roache_ het volgende:
Wat geweldig! De hele santekraam werkt als een tierelier!
dan krijgen we waarschijnlijk een hele lading posts met allerlei plaatjesquote:
Dit zijn de streamgate streams. De stream wordt vanuit garnier/talpa als 1 stream naar de provider gestuurd en pas vanaf daar verdeeld. dit is veel beter voor de performance.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef FBtje het volgende:
deze zijn beter!!
mms://mms.studios.tiscali.nl/StreamGate23
mms://mms.studios.tiscali.nl/StreamGate24
mms://mms.studios.tiscali.nl/StreamGate25
mms://mms.studios.tiscali.nl/StreamGate26
Hoe heb jij die streams groter gekregenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:31 schreef static het volgende:
Indien het nog niet gepost was; er is een programmaatje te downloaden voor vier streams:
[afbeelding]
Zie hier: Big Brother start vier dagen eerder op internet.
Met alle credits naar de [betreffende] personen uiteraard.
Groter? Is gewoon de standaard-grootte.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heb jij die streams groter gekregen
Lukt mij met BBStreams niet en met MediaSpy ook niet.
Ah, ik zie het.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:13 schreef static het volgende:
[..]
Groter? Is gewoon de standaard-grootte.
Met dit progje werken er maar twee streams bij mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:31 schreef static het volgende:
Indien het nog niet gepost was; er is een programmaatje te downloaden voor vier streams:
[afbeelding]
Zie hier: Big Brother start vier dagen eerder op internet.
Met alle credits naar de [betreffende] personen uiteraard.
Hoe doe je dat, het formaat aanpassenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef Dynabite het volgende:
Of Download Mediaspy http://home.hccnet.nl/r.lans/download/setup-nl.exe
Handige van dit proggie is dat je het formaat kan aanpassen.
Links zit een menuutje om percentage op te hogen.quote:
Dat ding doet helemaal niets bij mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, het formaat aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |