Ik geloof dat ik je niet meer zo lief vind Milagroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar hij jou niet
en met iedere post die je doet begin ik hem meer en meer te begrijpen![]()
Hetgeen hij niet gaat doen, want jij slikt de pil en/of hij gebruikt een condoom, toch, Vivi?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Newsflash: Daar heb ik slechte ervaringen mee, met dat aanvoelen van aantrekkingskracht enzo
Daarbij wil ik meteen kinderen met de volgendeMocht Henkie me niet bevruchten natuurlijk
*mijmer*
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Newsflash: Daar heb ik slechte ervaringen mee, met dat aanvoelen van aantrekkingskracht enzo
Daarbij wil ik meteen kinderen met de volgendeMocht Henkie me niet bevruchten natuurlijk
*mijmer*
Yep. De laatste tijd welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Hetgeen hij niet gaat doen, want jij slikt de pil en/of hij gebruikt een condoom, toch, Vivi?
Op de kop af of ruw geschat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook al vijf jaar vruchtbaar.
![]()
Ja maar hij doet dat als geen anderquote:En die Henk van je gebruikt je wanneer het hem uitkomt;
DRINGT DAT NOU EINDELIJK EENS TOT JE DOOR.
quote:Doos![]()
Leuke doos, dat wel![]()
doe dat, stuur hem eerst een smsje dan, waarop je je laatste smsje terugneemt om dan opeens onverwacht voor zijn deur te staan, om zijn nek te gaan hangen en weer in bed te belanden (what else) en dan halverwege de nacht te flippen omdat hij zegt " als je morgen wakker wordt en ik slaap nog..." "wat, hoezo, ALS ik wakker word?!!!!!!!!!? wat bedoel je daar mee, hè? heb je liever niet dat ik wakker word soms?!!!!!!!!!!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je niet meer zo lief vind Milagro![]()
Ik denk dat ik Henkie maar even moet bellen voor support en uitleg over je gedrag jegens mij![]()
Zoiets, toen neukte ik de teddybeer weer eens (hak een gat in gemaakt) en toen opeens zat er wit spul op de vulling van de beer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Op de kop af of ruw geschat?
[..]
Ja maar hij doet dat als geen ander
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zoiets, toen neukte ik de teddybeer weer eens (hak een gat in gemaakt) en toen opeens zat er wit spul op de vulling van de beer.
Zeg nou eens eerlijk;quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef Vivi het volgende:
@Milagro
Je bent wel grappig
Nee, ik ga niet naar hem toe maar sms "Wat bedoel je met "Ok..."?!!!!
Ben je het nu soms met me eens om me te treiteren terwijl je weet dat ik het altijd heerlijk vind om je 3 weken dood te kunnen zwijgen en daarna vuighe goedmaaksex met je te hebben??? Je doet het om mij te stangen he! HE!!
Nou!!! MIJ heb je er niet mee want ik ben helemaaaaaal niet kwaad op je dus we hoeven ook geen goedmaaksex te hebben en..
ow wacht, nu snijd ik mijzelve in den vingertjes![]()
Toen was ik 12 hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Too much info dude.
*mental image heeft*
Nee!!!! Niet dicht!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk;
Wil je dat er uberhaupt nog adviezen worden gegeven, en naar oplossingen wordt gezocht? Of weet je eigenlijk wel wat je wilt (nl. Die gast neuken als hij zin heeft).
Ik heb zo;n vermoeden dat je zelf ook 'omdat het vermakelijk is' zou antwoorden in die poll.
Dan kan dit topic net zo goed dicht.
Soms wel ja...somsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee!!!! Niet dicht!
Maar ik mag soms mijzelf toch wel bespotten in mijn eigen topicje
Toen speelde ik nog met Ken en Barbie, dat ze samen over het strand liepen en toen ging het stormen en gingen ze onder elkaar schuilenquote:
ja, en dan 'opscheppen' elders op Fok over de lekkere sex die je afgelopen nacht nog gehad hebt en we nemen het echt serieus, dat gebroken hartje van jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee!!!! Niet dicht!
Maar ik mag soms mijzelf toch wel bespotten in mijn eigen topicje
Dat is ook wel vermakelijk, verfrissend en fruitig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en dan 'opscheppen' elders op Fok over de lekkere sex die je afgelopen nacht nog gehad hebt en we nemen het echt serieus, dat gebroken hartje van je![]()
jij wilt gewoon drama in je leven, en helemaal geen einde aan dit gezeur
en jaaaaaaaaa ga maar ontkennen weer, dan beginnen we gewoon ook weer van vooraf aan met dit geouwehoer![]()
Ja zeg, Henk de 2equote:Dat is ook wel vermakelijk, verfrissend en fruitig.
Maar Vivi hoeft hier niet aan te bellen als ze mn armen nodig heeft om in uit te huilen.
Pijpen mag ze daarentegen wel. Maar daar is ze blijkbaar goed in.
Niet narcistisch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef Tafkahs het volgende:
DSM IV - ontwijkende persoonlijkheidsstoornis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |