Ik vlieg ook met een joystick met 3 assen, dat vliegt het makkelijkste, vind ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:36 schreef jpjedi het volgende:
Ik vlieg alles met de joystick. Ik weet dat de heli`s ook goed te vliegen zijn met de muis en het toetsen bord maar ik heb dit nu goed onder de knie. Voor de jets is een joystick wel een voordeel denk ik al heb ik weinig vlieguren in de jets. Ik zit te klooien met de instellingen. Rudder op de twist van de handle geeft rare effecten soms. Ik denk dat ik eens ga proberen om rudder en throttle op `WASD` te zetten..
Domo jij vliegt toch jets met de muis en joystick? Is dat dan niet continue met die muis schuiven? Ik weet dat johan alleen met het toetsenbord vliegt.
exact the same here,,, moet nog veel oefenen en die derde as geeft niet het gewenste effect.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vlieg ook met een joystick met 3 assen, dat vliegt het makkelijkste, vind ik.
In vliegtuigen vliegen dat moet ik nog flink oefen. Ik kan prima in de lucht blijven, maar ik kan geen bombingruns doen laat staan een dogfight. Als ik aan vlieg dan "wiebel" ik de lucht door. Ik moet nog een keer mijn 3de as goed afstellen zodat die stabieler is, nu "wiebel" ik alle kanten op.
ik vlieg met toetsenbord en muis. en t is continue met muis schuiven jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:36 schreef jpjedi het volgende:
Ik vlieg alles met de joystick. Ik weet dat de heli`s ook goed te vliegen zijn met de muis en het toetsen bord maar ik heb dit nu goed onder de knie. Voor de jets is een joystick wel een voordeel denk ik al heb ik weinig vlieguren in de jets. Ik zit te klooien met de instellingen. Rudder op de twist van de handle geeft rare effecten soms. Ik denk dat ik eens ga proberen om rudder en throttle op `WASD` te zetten..
Domo jij vliegt toch jets met de muis en joystick? Is dat dan niet continue met die muis schuiven? Ik weet dat johan alleen met het toetsenbord vliegt.
ja dan gaat alles vliegen..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Ik had een Connection-problem en ik zie in de verte tussen de bomen een tank airborn gaan.![]()
Wie zegt dat ik vakantie hebquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
kutventje! beetje in je vakantie battlefielden![]()
ik wil ook vakantie!!![]()
SickMyDuck heeft CBid 4453213. Doe ik het hier nog wel eens... Zucht, bureaucratie...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:24 schreef jpjedi het volgende:
en Frenkyboy?
zou zich aangemeld hebben op het forum
Als je even uitlegt hoe dat Clanbase werkt doe ik meequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
sorry maar... moeten we soms met 3 man tegen die belgen gaan spelen?..![]()
Match: Justify Belgium versus Band of Fok!kers Netherlands
Status: Challenge accepted by Band of Fok!kers
Date: Monday 29 August 21:00 (21:00 Belgium, 21:00 Netherlands)
Levels: Sharqi Peninsula - 16/Sharqi Peninsula - 16
Server: 85.236.101.39:17367
Players: 8 x 8
Ladder: BF2 CON - 16 Europe (Friendly)
# Rules: Commander mode?: Allowed
# Global weapon unlocks?: Not allowed
Notes: for any questions. Contact me on po4nuke@justify.nu
Available: Sickert.nl, BMH, system1983
Not: Ash
Opponent: [JtF]mLKZr.be, [JtF]Ronin, [JtF]PO4nuke, [JtF]iBuZze, Ionimus, [JtF]flows2000, Telekoe.be
aanmelden mannen NU!!!!![]()
(anders ga ik het op elke pagina posten met plaatjes!)
Roep BMH maar weer even erbij.... wel hard roepen,,,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef Razorback het volgende:
[..]
Als je even uitlegt hoe dat Clanbase werkt doe ik mee![]()
*ROEPT HARD*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Roep BMH maar weer even erbij.... wel hard roepen,,,![]()
De directe link is niet bloederig maar zijn van een sniper die foto`s heeft genomen door zijn vizier gericht op gebouwen en mensen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:14 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om niet meer op dat soort links te klikken...
Login bij Clanbase. Ga naar je eigen settings heen en verander je favoriete kit etc. Daarna ga je naar "pending". Daar zie je een kalender met clannamen. Klik op een clannaam en kies vervolgens of je wel of niet naar de war gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
*ROEPT HARD*
BMH leg is even uit hoe clanbase werkt
Snap van beide dingen helemaal niks, iig ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Login bij Clanbase. Ga naar je eigen settings heen en verander je favoriete kit etc. Daarna ga je naar "pending". Daar zie je een kalender met clannamen. Klik op een clannaam en kies vervolgens of je wel of niet naar de war gaat.
sharqi is die met dat tv station met de cobra eropquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Snap van beide dingen helemaal niks, iig ik kan het niet vinden
Ingelogd en dan staat er aan de andere kant van mijn naam allemaal opties.
Pending lukt dan nog wel maar joinen van de war lukt me niet.
En het kiezen van mijn kit lukt verder ook niet.
En welke map is Sharqi Peninsula. (screenie ofzo want in sommige maps kan ik niks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |