Anders krijg je dat je 7 sraws nodig hebt om een apc uit te schakelen met 4 engineers erinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Frenkyboy het volgende:
Nee dan moet je uitstappen (bij voorkeur op een rustig plekje).
Je repareerd automatisch alle voertuigen die in de buurt staan maar om je eigen te repairen zul je echt moeten uitstappen en je moersleutel te voorschijn halen en beginnen met repairen. Is natuurlijk ook wel logisch anders zou je wel heel sterk worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:28 schreef Gunner het volgende:
wat anders; als ik in een APC zit als Engineer, dan wordt mijn APC niet autmatisch gerepareerd, of gaat dat niet automatisch?
waar staat die eigen settings en die pending?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Login bij Clanbase. Ga naar je eigen settings heen en verander je favoriete kit etc. Daarna ga je naar "pending". Daar zie je een kalender met clannamen. Klik op een clannaam en kies vervolgens of je wel of niet naar de war gaat.
Deinstalleren die tools. Alcohol, cdrwin enz.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb hem gekocht.
Nu heb ik hem geinstalled maar hij lult over emulatiesoftware bij het opstarten, terwijl ik deamon tools al heb uitgeschakeld enz..wtf?
Als je nu een keer de invitation accept (bij Admin) dan lukt het.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waar staat die eigen settings en die pending?
Ik heb nu geregeld. Die I-spy had jou namelijk een invite gestuurd (de drol). Binnenkort kun je bij pending de dingetjes doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:46 schreef Silver_Shark het volgende:
doe die link weg ze kunnen op me account
duurt ff. morgen is alles goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan me nog steeds niet aanmelden
ik zou die link maar weg halen kan zo op je accountquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Misterfox heeft bij de verkeerd aangemeldt en nu kan hij niet nog een keer aanmelden zonder de admin te berichten
I-spy was zo leuk om nog eens een bof aan te melden op clanbase....
url weg ivm risico van accountmisbruik (link naar clanbase) (moet je de link ook niet kwooten)
pino
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zou die link maar weg halen kan zo op je account
ik denk dat als niemand er iets op tegen heeft ik als commander (en assault en als nodig engineer) ga (evt wisselen na een ronde met iemand anders)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef domolanglekker het volgende:
maar eh voor die aankomende war? iemand al een goede taktiek klaar? Squad samenstellingen? nood scenario's ?
En dan het liefst een squad linksom en de andere rechtsom vlaggen veroveren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef BMH het volgende:
Idd 2 squads en probeer 2 vlaggen simultaan aan te vallen. Dat werkt altijd enorm desoriënterend voor de tegenpartij.
Ja en niet altijd de dichtsbijzijnde vlaggen proberen te veroveren. Net als bij Dalian Plant als alle vlaggen in bezit zijn van China gaan er heel veel van de USMC (althans dat idee heb ik) vanaf de boot naar de dichtstbijzijnde vlaggen. Dat heeft toch weinig nut gezien China met man en macht die 2 vlaggen zullen verdedigen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dan het liefst een squad linksom en de andere rechtsom vlaggen veroveren.
Heb nog steeds interesse om mee te gaan! ben benieuwd naar het rapport ! en over het hoe en wat!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef jpjedi het volgende:ING*
TGS nieuwsflash
Net nog eens gebeld en nu blijkt dat ze nog geen tijd hebben gehad om deze week de mails te lezen...Dan denk ik wat voor tijd leven we. maar goed
Die Jur daar is wel een aardige vent en we mochten mogenavond langskomen om het een en ander te bespreken en vast te leggen. We gaan er voor om 16 september als avond te boeken en dan is het aan ons allen om 42 man bij elkaar te krijgen!![]()
Morgen gaan Johan+maat, Mr Wheels en Jedi de boel inspecteren en wat testenEn als er meer mensen willen proefdraaien dan zijn jullie van harte welkom want er was plek genoeg. Wij zullen dan rapport uitbrengen aan grote smurf (lees: Mitch) en de rest hier en dan kunnen we gaan boeken.
Ik beken dat het allemaal wat rommelig is gelopen vanwege dat we om financiele redenen de boel wat moeten omgooien, maar het komt helemaal goed.
Zet in je agenda:
BOF! lan party op 16 september!! in the gamesyndicate te Rotterdam.
@I-spy: GOOI DIE POST ER MAAR IN![]()
ik denk dat als niemand er iets op tegen heeft ik als commander (en assault en als nodig engineer) ga (evt wisselen na een ronde met iemand anders)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als het goed is ben ik al lang aangemeld bij clanbase en heb ik een poos geleden een mailtje gehad dat ik lid ben van de FOk-clan oid.
Zal dalijk misschien nog even kijken, als er man ontbreken dan doe ik zeker mee. Persoonlijk ben ik beter als bevelhebber dan bijv te grond (en al helemaal niet te lucht, vlieg niet zoveel...)
Maar sickert wil dat ook worden, dus hoor het wel! Zolang FOK maar wint
Kloten sorry!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:46 schreef Silver_Shark het volgende:
doe die link weg ze kunnen op me account
Ik ben er vanavond weer eens bij tot zo laat mogelijk. Heb al een week niet gespeeld ofzo ... begint al aardig te jeuken ...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef Droopie het volgende:
Zo, volgens mij zijn er vanavond 2 squads
eenmaal de Kameraden
eenmaal de Jgodenzonen
over een week zet ie et weer neerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:23 schreef jpjedi het volgende:ING*
TGS nieuwsflash
Net nog eens gebeld en nu blijkt dat ze nog geen tijd hebben gehad om deze week de mails te lezen...Dan denk ik wat voor tijd leven we. maar goed
Die Jur daar is wel een aardige vent en we mochten mogenavond langskomen om het een en ander te bespreken en vast te leggen. We gaan er voor om 16 september als avond te boeken en dan is het aan ons allen om 42 man bij elkaar te krijgen!![]()
Morgen gaan Johan+maat, Mr Wheels en Jedi de boel inspecteren en wat testenEn als er meer mensen willen proefdraaien dan zijn jullie van harte welkom want er was plek genoeg. Wij zullen dan rapport uitbrengen aan grote smurf (lees: Mitch) en de rest hier en dan kunnen we gaan boeken.
Ik beken dat het allemaal wat rommelig is gelopen vanwege dat we om financiele redenen de boel wat moeten omgooien, maar het komt helemaal goed.
Zet in je agenda:
BOF! lan party op 16 september!! in the gamesyndicate te Rotterdam.
@I-spy: GOOI DIE POST ER MAAR IN![]()
Ik heb Alcohol, Deamon er gewoon opstaan zonder problemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deinstalleren die tools. Alcohol, cdrwin enz.
ja tuurlijk..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:07 schreef dekkered het volgende:
Ik heb hele slechte dingen te zeggen over onze enige echte DOMO.
ej domo als je de volgende keer een aterlirie afschiet let dan wel op of er nog mensen van je eigen groep lopen!!!
inderdaad... zelfde als waar ik eerst woorden om had met gamedemon, gewoon opletten dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:06 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ja tuurlijk..ik gooi meestal nooit op eigen mensen tenzij ze in hun eentje tegenover 10 man staan wat ze tog nooit redden.. als ik dan wacht raak ik helemaal niks meer. En als je de arty sign ziet op je minimap heb je nog tijd zat om weg te komen.
bij mij lag het anders, het was spawn, 2 seconde later sloeg die artil in, en dat 2 of 3 keerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
inderdaad... zelfde als waar ik eerst woorden om had met gamedemon, gewoon opletten dus![]()
@ jedi
mocht ik morgen mee willen hoelaat ben jij ongv id buurt? ik wil zelf ook wel gaan maar meerijden is beterdan ga ik wel op een makkelijke plek staan
![]()
ja hij is up and running. het probleem wat we nu hebben is dat het beheerprogramma van de server nog niet helemaal lekker werkt...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef speknek het volgende:
Ik ga het na lange tijd ook maar weer eens doen. Heb het even gemist, is die fokclan server nou al goed up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |