kok was me 1st keus dus had dat er neer gezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat ben jij snel zeg....
Nou gisteren wist hij niet wat hij ging doen hij twijfelde tussen horeca of techniek.
Waar kun je het over hebben in een bf2 topic![]()
niet Cook?quote:
jij snapt hem niet...quote:
dan kun je niet die gast in rode pak zijn he! dan moet je met kerst werken enzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kok was me 1st keus dus had dat er neer gezet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:36 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jij snapt hem niet...![]()
nooit baantjer gezien ??
Is dit een uitdaging richting i-spy, zodat hij weer met zijn BF2 tips aankomt zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Droopie het volgende:
Iemand nog goede gameplay tips!!
ja c4 opde vlaggemastquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Droopie het volgende:
Iemand nog goede gameplay tips!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging richting i-spy, zodat hij weer met zijn BF2 tips aankomt zetten![]()
Niet COCquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:30 schreef jpjedi het volgende:
jingle bells jingle bells.... ons nieuwe clan lied??![]()
Heb je nu je opleiding snel bij je profiel gezet?? knuppel..![]()
![]()
Het is dus
KOK
Kok fox (of cock fox??)![]()
Voor like 2 cent kan je een lokale pauper huren die alles voor je draagt. Je moet er wel 2 huren voor de datatransfer :p (1 voor upload, 1 voor download).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
THE MAIN EVENT: mijn tvp !!
UPDATE!
[afbeelding]
Op deze foto draag ik al mijn materiaal dat ik nodig heb om BF2 te spelen vanaf de Himalaya!
![]()
* DING *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
* DING *
THE MAIN EVENT: mijn tvp !!
UPDATE!
[afbeelding]
Op deze foto draag ik al mijn materiaal dat ik nodig heb om BF2 te spelen vanaf de Himalaya!
![]()
* UPDATE *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
* DING *
Tsja ik had toen niemand die mij coverde, van teamplay was er geen sprake, ik was gewoon een Sitting duck
Ik zeg dat we de lan party schrappen en een paintball baan afhuren. Stuk of tienduizend paintballs kopen en i-spy vastbinden aan een boom. De rest vullen jullie zelf maar inquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:33 schreef Gunner het volgende:
I SPY JE BENT EEN ZIELIGE KLEUTER
BEN JE NU ECHT ZO TRIEST OF DOE JE HET OM ZOVEEL MOGELIJK MENSEN TE IRRITEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |