quote:
Dat is een mooi plaatje
Wat had ik een kut avond. Hier moet ik echt van bijkomen.
1 Advies zet Punish weer aan.
1 Advies aan EA zorg dat die klote RCON tools werken, dit is geen doen.
In Mashuur City, dacht ik ik pak de MEC heli en doe hetzelfde. Hele FoD squad was er klaar voor en wat doet Ghost hij TKed mij.
Dat kan ik echt niet hebben. Ik verloor al mijn principes en wilde hem terug pakken
Uiteindelijk deed ik het in dragon valley, maar daar heb ik zoveel geTKed ik heb nog nooit zoveel min punten gehaald op 1 avond
Later laat ik die Ghost vliegen, hij doet het niet slecht, maar vraag ik of hij stil wil hangen zodat ik me TV guide kan gebruiken. (1x DoMo tours mee beeindigd)
Hij luisterde niet, ik stap in de heli, maar wil hem laten vliegen, maar je stapt automatisch in op de pilootstoel en hij begint weer te schieten
![]()
Ik switch van stoel en hij stapt weer in.
Deze avond ben ik 10 potjes te lang door gegaan, wat een klote avond. Ik beloof jullie me voortaan in te houden
Morgen ga ik maar even niet gamen, ik denk dat ik van mijn nieuwe Samsung SyncMaster 930BF
4ms 19inch TFT ga genieten, die ik dan de volgende dag meteen kan uitproberen op een Lan.
Gelukkig heb ik dan geen last van Lamers, farmers, teamkillers, spawnrapers, vehicle Whoring, enz.