ja , zo kan ik vogelwijk ook op noemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:21 schreef AirwiN het volgende:
Vruchtenbuurt en Bloemenbuurt is ook niks mis mee...
Ik lig hier dubbel!quote:
Ik ben al weg. Sorry voor de onderbrekingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ik lig hier dubbel!![]()
Ja daarover mag jij een eigen topic beginnen![]()
Aan de Haagse kant van de Binckhorst heb je alleen Laak, de Stationsbuurt en het Centrum binnen die afstand, en dat zijn nou niet echt de beste wijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:03 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Zijn er nog nette buurten in de omgeving (straal van max 2 - 3 km) van KPN?
Ik moet inderdaad zorgeloos mijn auto kunnen parkeren![]()
Dat vind ik nog wel meevallen hoor. Alleen 800 excl GWE vind ik aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef juliusbackpacking het volgende:
400 is best duur vinnik
Rijswijk it is!! Binnen 10-15 min in Den Haagquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef ruby het volgende:
Rijswijk is ook prima! Zit er aan vast. Binnen een poep en een scheet zit je in het centrum van Den Haag.
Ja die heb ik al eerder voorbij zien komen en ik heb er al op gereageerd. Ik moet toch ergens mijn 'fantasie bmw 5 serie' in kwijt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:50 schreef realbase het volgende:
Bezuidenhout.. is denk 10 mins van KPN af ( als ik de stoplichten mee heb zijn het er 5)
Is dit niets voor je ?
Dit is in voorburg ! en maar 175 euro !
http://tinyurl.com/amnqp![]()
Net gebeld alleen het is inmiddels al verhuurd.quote:lange link verwijderd
del die lange link ffquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:12 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Net gebeld alleen het is inmiddels al verhuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |