nee hoor ik ken die mensen niet, heb ze via email binnen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef Bluezz het volgende:
GEWELDIG dit![]()
Prachtige kleuren ook... ken je ze persoonlijk deze mensen of heb je het van een site??
als de muren van je nieuwe huis maar niet van gewapend beton isquote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
M'n vriend en ik willen in ons nieuwe huis ook een soort catwalk maken, maar niet zo uitgebreid als deze mensen.
WAT LEEEEEUKquote:Op donderdag 8 september 2005 18:14 schreef Mrln het volgende:
van een zeer toegewijde kattenfreak![]()
*foto's*
Wowwww die zijn mooiquote:Op donderdag 8 september 2005 17:00 schreef Droeke het volgende:
Even ook mijn Poezeltjes spammen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een seal-tabby mitted ragdoll van 3 jaar (Jules) en een blue tabby mitted ragdoll van 2,5 jaar (Snowy). Ja het zijn echt de liefste van de hele wereldquote:Op donderdag 8 september 2005 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Sealtabbypoint Birmaantjes, right ?![]()
![]()
(of mitted ragdolls)
Hoe oud zijn ze ? Gezellig, twee van die kleintjes bij elkaar.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:53 schreef Droeke het volgende:
[..]
Het is een seal-tabby mitted ragdoll van 3 jaar (Jules) en een blue tabby mitted ragdoll van 2,5 jaar (Snowy). Ja het zijn echt de liefste van de hele wereld(maar dat zeggen volgens mij alle katten-eigenaren, toch?
) Ze zijn dus niet zo heel jong meer, maar Snowy is echt een eeuwig kitten, zoveel energie als ze nog heeft! Echt niet normaal!!! En zo schattig als ze propjes apporteerd
En dan kijkt ze met haar mooie blauwe ogen je heel verwachtingsvol aan, zo van: gooi nou!!! Dan wordt/ben je meteen verliefd op haar...
Nog wat fotootjes voor de liefhebbers:
Jules:
[afbeelding]
En Snowy:
[afbeelding]
nu nog 7 weekjes..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef Klonk het volgende:
wat een snoepies, een week of 8 gok ik ?
ja, iemand heeft ze in Bilzen aan de bosrand gedumpt toen ze 2 weken oud waren. Gelukkig heeft iemand ze gevonden en naar een katten stichting gebracht. De arme diertjes waren helemaal verhongerd etc.. Ik krijg ze komende week, de stiching wacht tot de 8 weken en tot dat ze op gewicht zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Klonk het volgende:
das wel erg jong, zijn ze al bij moeder weg ?
gedumpt terwijl ze 2 weken warenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
ja, iemand heeft ze in Bilzen aan de bosrand gedumpt toen ze 2 weken oud waren. Gelukkig heeft iemand ze gevonden en naar een katten stichting gebracht. De arme diertjes waren helemaal verhongerd etc.. Ik krijg ze komende week, de stiching wacht tot de 8 weken en tot dat ze op gewicht zijn.
Ze zijn zoooo lief he![]()
![]()
ah, nu snap ik het en idd wat een schoftenstreek om zulke snoepjes zomaar te dumpen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
ja, iemand heeft ze in Bilzen aan de bosrand gedumpt toen ze 2 weken oud waren. Gelukkig heeft iemand ze gevonden en naar een katten stichting gebracht. De arme diertjes waren helemaal verhongerd etc.. Ik krijg ze komende week, de stiching wacht tot de 8 weken en tot dat ze op gewicht zijn.
Ze zijn zoooo lief he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:22 schreef tonja het volgende:
Max is echt te lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |