Niet alle witte katten zijn doof, de witte vacht van een kat kan worden veroorzaakt door verschillende genen, twee van die genen veroorzaken doofheid. In het oor van een kat zit een band met pigmentcellen die cruciaal zijn voor het functioneren van het gehoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:34 schreef tonja het volgende:
En is het waar dat witte katten doof zijn?
lijkt idd alsof ie op zijn staart steunt, beetje zo'n matrix houdingquote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef tonja het volgende:
Hele mooie kat die witte hoor. En dat randje groen idd. Is erg mooi.
Punky doet me aan de lievelingskat van mijn vader denken.
Hier Harry, moeilijk aan het doen
[afbeelding]
Slechte foto, maar ik vond die houding zo grappig.
dank je, ja hij is een droppie. Ook zijn kussentjes, de grote zijn zwart en dan de teentjes roze.. zo schattig. Sokjes heeft hij overigens aan elke poot.quote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef tonja het volgende:
*smelt*.. die witte teentjes, dat roze lipje, die blauwe oogjes die je hartverscheurend aankijken..![]()
(wat is een matrix houding?)
Oh, die film heb ik gezien, maar ik was die vechtscenes alweer vergeten.quote:Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
dank je, ja hij is een droppie. Ook zijn kussentjes, de grote zijn zwart en dan de teentjes roze.. zo schattig. Sokjes heeft hij overigens aan elke poot.
Matrix is een film, sf. Waarin realiteit verbogen kan worden. Moeilijk uitleggen moet je gezien hebben. maar spectaculaire vechtscenes met van dit soort "standjes"
[afbeelding]
whehehequote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef dushikat het volgende:
Jij had toch de bouwtekening van die party-tent?
Ja, ik heb mijn neef en nichtje gevraagd of ze, tijdens hun strandvakantie in Frankrijk, veren voor Harry wilden verzamelen. Het geheel heb ik met geknoopte veters en ducttape tot het ultieme kattenspeeltje omgetoverd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Heb je dat speelgoedje zelf gemaakt, Tonja ?
De link met die stuiterende ballen komt hier erg goed van pas, Flynn vindt ze zo leuk !
[afbeelding]
[afbeelding]
Actiefoto:
[afbeelding]
Hier was 'ie een beetje moe van al dat gespeel, maar hij ging gewoon liggend meppen !
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef -CRASH- het volgende:
genieten van de avondzon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een oosterse korthaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:58 schreef Panthera1984 het volgende:
Die harry kat is trouwens ook erg mooi. Is dat eigenlijk nog een bepaald ras met die oren?
Die onderste foto is mooi, kijk Haar liggen danquote:Op woensdag 7 september 2005 14:55 schreef LSS het volgende:
[afbeelding]
Koningin Bliksem op haar troon
[afbeelding]
Koningin Bliksem in de tuin
Ons 12-jarige besje is nog steeds even mooi![]()
ook al van die leukerds ! Het is duidelijk dat Dinky weet wie z'n mensen zijn, al die onbekende lui buiten kun je ook niet zomaar gelijk vertrouwen natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef madelief68 het volgende:
Wauw, wist niet eens van dit forum af zeg,
wat een mooie poezen en foto's![]()
Ik heb er ook 3;
Igor uit het asiel;
Iris gered van de straat;
en Dinky van een nestje.
Kijk en smul![]()
Igor, de grootste schijterd (als in schijthaas dan he)
[afbeelding]
dinky is de enige die we als kleintje kregen, en heeft dan ook een grote mond
en klein hartje. In huis laat hij zich door iedereen aaien en optillen, maar buiten blaast hij naar iedereen:
[afbeelding]
Van Iris heb ik nog geen digitale foto's, maar die komen er zeker aan!
Grrrrroetjes![]()
Senshiquote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef zatoichi het volgende:
Vanavond is Senshi een weekje in huis, maar hij is al helemaal heer en meester.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pientje, wat een lieffie..quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:00 schreef Klonk het volgende:
ff een dubbele crosspost van Pien
[afbeelding]
Prachtige kat, en dito foto'squote:Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef -CRASH- het volgende:
genieten van de avondzon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dinky ziet er behoorlijk superieur uit inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef madelief68 het volgende:
dinky is de enige die we als kleintje kregen, en heeft dan ook een grote mond
en klein hartje. In huis laat hij zich door iedereen aaien en optillen, maar buiten blaast hij naar iedereen:
[afbeelding]
Ook alweer zo'n mooie cyper.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:55 schreef LSS het volgende:
[afbeelding]
Koningin Bliksem op haar troon
[afbeelding]
Koningin Bliksem in de tuin
Ons 12-jarige besje is nog steeds even mooi![]()
Dat heb ik nu ook. Ik kan niet echt kwaad op Harry worden. Gelukkig ben ik de enige die er eventueel 'last' van heeft. En ik kan met zijn af en toe onbehouwen gedrag prima leven.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:00 schreef zatoichi het volgende:
Senshi is nu twee maanden en twee weken oud ongeveer.
Kitten is inderdaad echt schattig; zo klein dat ik hem continu op wil pakken eigenlijk; al krabt ie wel aan alles wat los en vast zit, en ben ik eigenlijk te zwak om hem te straffen
gewoon zo laten!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:46 schreef tonja het volgende:
En dat blauwe is omdat ik eigenlijk niet goed weet om te gaan met mijn fototoestel![]()
Knuffel katjequote:Op woensdag 7 september 2005 18:09 schreef Vicky het volgende:
Dit was mijn kat toen ik nog thuis woonde. Helaas is vriendje allergisch voor katten, dus niet meer een miauwwie in huis.
Tijger (12 jaar):
[afbeelding]
Prachtigquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:23 schreef -CRASH- het volgende:
genieten van de avondzon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:01 schreef QueenR het volgende:
superfotoos weer.
Hier nog een fotootje van Maxje
[afbeelding]
Wat een vertederend koppie tochquote:Op donderdag 8 september 2005 09:01 schreef QueenR het volgende:
superfotoos weer.
Hier nog een fotootje van Maxje
[afbeelding]
nee hoor ik ken die mensen niet, heb ze via email binnen.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef Bluezz het volgende:
GEWELDIG dit![]()
Prachtige kleuren ook... ken je ze persoonlijk deze mensen of heb je het van een site??
als de muren van je nieuwe huis maar niet van gewapend beton isquote:Op donderdag 8 september 2005 18:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
M'n vriend en ik willen in ons nieuwe huis ook een soort catwalk maken, maar niet zo uitgebreid als deze mensen.
WAT LEEEEEUKquote:Op donderdag 8 september 2005 18:14 schreef Mrln het volgende:
van een zeer toegewijde kattenfreak![]()
*foto's*
Wowwww die zijn mooiquote:Op donderdag 8 september 2005 17:00 schreef Droeke het volgende:
Even ook mijn Poezeltjes spammen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een seal-tabby mitted ragdoll van 3 jaar (Jules) en een blue tabby mitted ragdoll van 2,5 jaar (Snowy). Ja het zijn echt de liefste van de hele wereldquote:Op donderdag 8 september 2005 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Sealtabbypoint Birmaantjes, right ?![]()
![]()
(of mitted ragdolls)
Hoe oud zijn ze ? Gezellig, twee van die kleintjes bij elkaar.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:53 schreef Droeke het volgende:
[..]
Het is een seal-tabby mitted ragdoll van 3 jaar (Jules) en een blue tabby mitted ragdoll van 2,5 jaar (Snowy). Ja het zijn echt de liefste van de hele wereld(maar dat zeggen volgens mij alle katten-eigenaren, toch?
) Ze zijn dus niet zo heel jong meer, maar Snowy is echt een eeuwig kitten, zoveel energie als ze nog heeft! Echt niet normaal!!! En zo schattig als ze propjes apporteerd
En dan kijkt ze met haar mooie blauwe ogen je heel verwachtingsvol aan, zo van: gooi nou!!! Dan wordt/ben je meteen verliefd op haar...
Nog wat fotootjes voor de liefhebbers:
Jules:
[afbeelding]
En Snowy:
[afbeelding]
nu nog 7 weekjes..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:03 schreef Klonk het volgende:
wat een snoepies, een week of 8 gok ik ?
ja, iemand heeft ze in Bilzen aan de bosrand gedumpt toen ze 2 weken oud waren. Gelukkig heeft iemand ze gevonden en naar een katten stichting gebracht. De arme diertjes waren helemaal verhongerd etc.. Ik krijg ze komende week, de stiching wacht tot de 8 weken en tot dat ze op gewicht zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Klonk het volgende:
das wel erg jong, zijn ze al bij moeder weg ?
gedumpt terwijl ze 2 weken warenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
ja, iemand heeft ze in Bilzen aan de bosrand gedumpt toen ze 2 weken oud waren. Gelukkig heeft iemand ze gevonden en naar een katten stichting gebracht. De arme diertjes waren helemaal verhongerd etc.. Ik krijg ze komende week, de stiching wacht tot de 8 weken en tot dat ze op gewicht zijn.
Ze zijn zoooo lief he![]()
![]()
ah, nu snap ik het en idd wat een schoftenstreek om zulke snoepjes zomaar te dumpen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
ja, iemand heeft ze in Bilzen aan de bosrand gedumpt toen ze 2 weken oud waren. Gelukkig heeft iemand ze gevonden en naar een katten stichting gebracht. De arme diertjes waren helemaal verhongerd etc.. Ik krijg ze komende week, de stiching wacht tot de 8 weken en tot dat ze op gewicht zijn.
Ze zijn zoooo lief he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:22 schreef tonja het volgende:
Max is echt te lief.
geweldige fotoos!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oh, wat een verhalen allemaal vandaag. Hou jij Max ? Ik meen me te herinneren dat jij kittens ter plaatsing had (wij hebben geen plek meer, for the record).
Ik heb speciaal voor dit topic net even wat foto's gemaakt om te spammen:
dEUS:
[afbeelding]
Ernesto op de TV-kast (bleek mooi te spiegelen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ernesto en Mimosa laten zien dat ze broer en zus zijn; kijk, dezelfde voetjes !
[afbeelding]
Mimoos
[afbeelding]
Flynn kon ik niet op de foto zetten, die lag onder bed te slapen. Eentje van vorige week dan:
[afbeelding]
Helemaal te gek!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:14 schreef Mrln het volgende:
eerst op een plattegrond uittekenen, planning is alles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal te gek!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:14 schreef Mrln het volgende:
eerst op een plattegrond uittekenen, planning is alles
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik zeg "en nu het klepje opendoen" maak ik me zeker niet geliefd, huh?quote:
Nee,quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik zeg "en nu het klepje opendoen" maak ik me zeker niet geliefd, huh?
Als ik goeie grappen kon maken, stond ik wel in Toomlerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee,onze ijsprins bij gijsjes zei ook al hetzelfde.
![]()
maar de grap is wel voor de hand liggend he
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:20 schreef gepparidoga het volgende:
Geen foto, maar een grappig verhaaltje over een klein katje en een kraai,hier.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef Bluezz het volgende:
Haha schetig koppie
Xena doet dus echt alles op het balkonrandje, van vliegjes vangen, heen en weer rennen, dubbele flikflaks tot gewoon op haar gemakkie liggen, al was het een brede plank
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |