quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:57 schreef rustig het volgende:
[..]
hahaha sorry... zo duidelijk?![]()
back on topic dan.
Wie ben jij sowieso?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:05 schreef geintje-man het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die openbaar wilt laten zien?
Een zeikerdquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:15 schreef Rhanna het volgende:
En niets tortelduifjes
Ontopic met die handel.
Toeps die foto heb ik met een lucky shot geschoten ..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef Toeps het volgende:
http://toeps.backware.nl/toeps/Toeps/web/lek_fourthshot.jpg
Van wie was deze ook al weer?
Ik wil ze op mijn site zetten, maar ik heb geen zin om 4 topics door te worstelen voor de credits van één foto.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:22 schreef luap het volgende:
Oh en ik heb ook nog een super video gezien![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Die blikken zijn niet van de lucht hoor!
.
[afbeelding]
En hoe verklaar je dat rode aura om jullie heen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef Rhanna het volgende:![]()
Zoiets heet een gesprek over je huisdieren
heeeerlijk hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Die blikken zijn niet van de lucht hoor!
.
[afbeelding]
poesje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef Rhanna het volgende:![]()
Zoiets heet een gesprek over je huisdieren
Ja wat ben jij een klier zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dat rode aura om jullie heen?.
wat ben ik flauw zeg, ik ga mijn huisdier maar eens uitlaten
Multitasking...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef luap het volgende:
Hier nog een plaatje van Pea, ik wist dat vrouwen twee dingen tegelijkertijd kunnen maar drie?! Telefoneren, fotograferen en dr rug krabben.
[afbeelding]
Nee. Hondenquote:
O jee rustig, wie moet er nou bier voor je halen kerel??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef Rhanna het volgende:
Mijn camera geeft altijd de verkeerde datum aan, ben te lui om het te veranderen. Dus voor de grapjassen, ik heb geen kerstboom in augustus staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |