quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef rustig het volgende:
[..]
even de vandale erop nagetrokken. kodˇdig (bn.)
1 de lachlust opwekkend => lollig, moppig
ja het was ook echt humor om niks.
purplerose maakte een foto waarbij we elkaar in de ogen moesten
kijken. (blijf dan maares 20 seconden stil zitten totdat purplerose ondekt
had waar de ontspanknop zat)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef rustig het volgende:
[..]
even de vandale erop nagetrokken. kodˇdig (bn.)
1 de lachlust opwekkend => lollig, moppig
ja het was ook echt humor om niks.
purplerose maakte een foto waarbij we elkaar in de ogen moesten
kijken. (blijf dan maares 20 seconden stil zitten totdat purplerose ondekt
had waar de ontspanknop zat)
Moet ik ze weghalen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:19 schreef rustig het volgende:
[..]
okej die mogen dan ookweer weg
ligt niet aan de fotograaf maar aan het onderwerp
wat zag ik dr gaar uit zeg, doe ik nog eens, een dag slepen met een
bakelieten statief uit de jaren '60
hoe de foto er ook uit komt te zien, veel dank voor de poging!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:27 schreef purplerose het volgende:
leuk, frutsen aan toestellen van een ander![]()
ah we staan er allebei ongelukkig opquote:
Wat waren jullie daar eigenlijk aan het doen??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Volgens mij had ik deze tortelduifjes nog niet neergezet.
[afbeelding]
Ik zit nog wat te dubben met de bewerking van deze serie, suggesties iemand?
Ik was daar foto's aan het makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:41 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat waren jullie daar eigenlijk aan het doen??
Joh...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik was daar foto's aan het maken![]()
Tja, ik dacht, doe es gekquote:
Het zag er heel spannend uit en ik was al benieuwd naar het resultaat...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Auticia het volgende:
Vliegvrager had een doek en een touw meegenomen en ik moest daar mee ingepakt worden. Wat het verder betekent, geen idee, maar het was wel gezellig.
jullie waren echt een leuk stel om te fotograferen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Auticia het volgende:
Vliegvrager had een doek en een touw meegenomen en ik moest daar mee ingepakt worden. Wat het verder betekent, geen idee, maar het was wel gezellig.
Ja shark staat nogal eens op de achtergrond van mijn foto's met zijn rode shirtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Die van Blackbully is leuk. Welk rode gevaart heb je weggesoept, Shark?
Visagiste had ik ook
[afbeelding]
Beetje sneu dat haar werk voor deze serie verloren gaat. Ik vind ze in ZWRG toch het leukst. Misschien probeer ik de make-up ook nog in kleur te soepen, als dat mooi wordt.
Bij mijn shoot met Ilona vind ik de visagie erg mooi uitkomen btw
Dat is blackbullyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
die laatste is leuk Pea, wie is dat?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
Die laatste is mooi Sub!bij een eerdere had ze ook riet voor haar gezicht en bij deze niet.
Misschien domme vraag maarre, waar staat dat DOF voor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:09 schreef Vliegvrager het volgende:
@sub: Fijne DOF, mooie compositie en houding. Net of ze zich echt een weg door het riet moet banen. Een hele fijne plaat sub!
http://wiki.fok.nl/index.php/DOFquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maarre, waar staat dat DOF voor?
Scherptediepte (Depth Of Focus, dacht ik dat de afkorting was).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maarre, waar staat dat DOF voor?
[knijper op neus]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:27 schreef huiz het volgende:
Leuke foto's trouwens, ziet er wel naar uit dat jullie een hoop lol gehad hebben
Daar waren die tentjes toch voor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij purplerose uit de kleren gekregen HGT??
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Daar waren die tentjes toch voor?![]()
Next time, rosey, next timequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:40 schreef purplerose het volgende:
Dat tentje was idd een goeie vondst
is goed Flesch, wat wou je doen in het tentje, lowkey nudes maken?quote:
Ik zie dat jij bruist van de goeie ideetjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
is goed Flesch, wat wou je doen in het tentje, lowkey nudes maken?
Sssssst dat was de vriend van MMquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zag gisteren een bouwvakker met exact zo'n handschoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |