niet zo veel denk ik, dit is de enige die ik hebquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef pea4fun het volgende:
Je dacht natuurlijk die billen bewaar ikbij die foto van MM
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou Vliegvrager, ik moet zeggen: je hebt goeie ideeën hoor
nee joh... ik denk ook nooit na wordt je alleen maar moe van.. oh nee was al moe ... caffeine vrije zooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook het idee dat het helpt als je van tevoren nadenkt wat voor foto's je zou willen makenAls je er heen gaat van "we zien wel" dan wordt het dus verminderd optimaal
Eej, niet zeiken he? ik had speciaal koffie met cafeīne gehaald voor jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef Re het volgende:
[..]
nee joh... ik denk ook nooit na wordt je alleen maar moe van.. oh nee was al moe ... caffeine vrije zooi
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eej, niet zeiken he? ik had speciaal koffie met cafeīne gehaald voor jouMannen....
Het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eej, niet zeiken he? ik had speciaal koffie met cafeīne gehaald voor jouMannen....
Ik drink niet anders...anders krijg ik bewogen foto'squote:
Ik moet echt een sterker objectief hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef Re het volgende:
[..]
nee joh... ik denk ook nooit na wordt je alleen maar moe van.. oh nee was al moe ... caffeine vrije zooi
andere opties: kleinere lens, minder drinkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt een sterker objectief hebbenEr is bij mij ZOVEEL onscherp omdat het gewoon bewogen is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
andere opties: kleinere lens glazen, minder drinken
CHEESE!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
Ow, dus eigenlijk moeten we gewoon ff stil staan als jij "FOTO!!!" roept?
Moggûh!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
tvp
Niet dat dat helpt trouwens hoor, ik had ook aardig wat onscherp en ik heb toch echt geen grote lens en ik had de avond ervoor... oja, mm laat maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
andere opties: kleinere lens, minder drinken
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |