abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:08:46 #101
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29899660
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:57 schreef MouseOver het volgende:
Hoewel ik het een verwerpelijke aanpak vind is cultuurrelativisme misschien ook eens in dit soort situaties op z'n plaats.
Mja, Amerika heeft er door de jaren heen geen gewoonte van gemaakt om relatief onschuldige bijeenkomsten met helikopters en assault rifles te verstoren. Land of the "free", hè?

Daarom stuit dit de bezoekers waarschijnlijk ook zo tegen de borst. Hier in Nederland zou het dezelfde verontwaardigde reacties oproepen, dus cultuurrelativisme lijkt me juist niet op z'n plaats.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:08:56 #102
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29899668
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:52 schreef Salvad0R het volgende:
Know Your Enemy
Mensen zijn er tenslotte voor de regering, niet andersom.

Bah, wat een achterlijk zooitje daar ook.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:14:27 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29899869
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Mja, Amerika heeft er door de jaren heen geen gewoonte van gemaakt om relatief onschuldige bijeenkomsten met helikopters en assault rifles te verstoren. Land of the "free", hè?

Daarom stuit dit de bezoekers waarschijnlijk ook zo tegen de borst. Hier in Nederland zou het dezelfde verontwaardigde reacties oproepen, dus cultuurrelativisme lijkt me juist niet op z'n plaats.
Ik wou er al op reageren, maar jij deed het voor.

Ik vind het inderdaad hypocriet, het is helemaal geen land of the free meer. De eigenaresse van het stuk land heeft al een rechtzaak lopen tegen de stad, omdat ze vorig jaar hetzelfde flikten.
Het is gewoon een privefeest waar de wet niet werd overtreden. Maar daar dacht een meneertje anders over, misschien waren er wel kernwapens, je weet het niet.

Oh, en de mensen die zeggen dat er zoveel zijn opgepakt, dat moet je dat verhaaltje eens lezen van die gozer die vroeg wat er aan de hand was, op de grond geslagen werd, naar 2 gevangenissen werd vervoerd, elke keer gefouilleerd werd, niks kunnen vinden. En na de 2e maar even "distribution" op zn arm geschreven. Zo van hij was dealer.
Na de derde van binnen gezien te hebben mocht ie dan toch naar huis, omdat ze niks konden vinden tegen hem. Zeer vreemd zaakje als je het mij vraagt. Hoeveel zouden er nu nog vastzitten wegens drugsbezit / handel, de bewakigsdienst?

Dat je een cultuur heb van "Amish Paradise", fijn, maar ga dan geen mensenrechten overtreden.
Dat is alles.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:01:33 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29901600
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mensen zijn er tenslotte voor de regering, niet andersom.

Bah, wat een achterlijk zooitje daar ook.
Je maakt je er wel overdreven druk om zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29901781
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef nikk het volgende:

[..]

Aha, dus als de politie niet had ingegrepen en er bijvoorbeeld een dooie was gevallen dan was het wel te verwijten?
http://stopthedrugwar.org/ . Indirect enzo..

Dat blog hehe
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:22:32 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29902545
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Je maakt je er wel overdreven druk om zeg.
Ik schop altijd graag tegens mensen die denken dat ze mensenrechten kunnen ontnemen, omdat
a: ze denken machtig te zijn
b: dan ook echt machtig zijn
c: "the war on terror" of "das voor de algemene veiligheid"

en dat soort dingen >>
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:24:23 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29902627
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik schop altijd graag tegens mensen die denken dat ze mensenrechten kunnen ontnemen, omdat
a: ze denken machtig te zijn
b: dan ook echt machtig zijn
c: "the war on terror" of "das voor de algemene veiligheid"

en dat soort dingen >>
Da's heel nobel, dan kunnen we vandaag dus wel een topicje of 10 verwachten? (Iran, Turkije, China etc.)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:27:31 #108
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29902767
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:24 schreef popolon het volgende:

[..]

Da's heel nobel, dan kunnen we vandaag dus wel een topicje of 10 verwachten? (Iran, Turkije, China etc.)
Ik hou me vooralsnog bezig met de westerse wereld als tafereel.
Beetje verwijzend naar balk in eigen oog, splinter in andermans oog, spreekwoord, bijbel enzo.

Ik concentreer mij vooralsnog op minister Donner.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:19:13 #109
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29904961
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:24 schreef popolon het volgende:

Nee, je pakt slechts de zaken die boven het maaiveld uitsteken, omdat je daar dan gelijk een zeer duidelijk punt mee kunt maken, logisch toch, anders valt 't niet op, anders luistert er niemand.

Zo werken die dingen.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 24 augustus 2005 @ 00:38:39 #110
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29907774
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:08 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Nee, ik doelde meer op de cowboyaanpak. Niet op het daadwerkelijk beslissen wel of niet in te grijpen.
Vampire Romance O+
pi_29907874
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:38 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee, ik doelde meer op de cowboyaanpak. Niet op het daadwerkelijk beslissen wel of niet in te grijpen.
Welcom 2 amurica.... amerikanen zijn altijd cowboys geweest en zullen dat altijd blijven, dus als er een paar juniorcowboyz een feestje geven in de openlucht is het logisch dat de overheid met zwaarder geschut komt, zo is hun cultuur.

en helicopters heb ik de afgelopen dagen ook te vaak zien vliegen.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29908510
Dit is te triest voor woorden...

On-ge-loofelijk...
373,15 K
212 ºF
Kus *HIER* mijn koker.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:11:25 #113
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29908567
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:09 schreef Penis_Koker het volgende:
Dit is te triest voor woorden...

On-ge-loofelijk...
Zekerz maar toch betwijfel ik of dit de (inter)nationale media haalt. Vraag me af of The Daily Show bijvoorbeeld dit even belachelijk maakt.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_29908923
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:11 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Zekerz maar toch betwijfel ik of dit de (inter)nationale media haalt. Vraag me af of The Daily Show bijvoorbeeld dit even belachelijk maakt.
Dat is net het grote probleem. Wij lezen het, maar voor de rest wordt er niks mee gedaan.

Hetzelfde geldt voor andere zaken, zoals belachelijke biometrische paspoorten, nieuwe ziektekostenverzekering etc.

Niemand doet er wat aan en alleen kun je er ook geen fuck mee. We zijn allemaal maar slaven van een overheid, terwijl het eigenlijk andersom hoort te zijn.
373,15 K
212 ºF
Kus *HIER* mijn koker.
pi_29909145
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:11 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Wat quotes van www.utrave.org;
quote:
I really believe shit will happen considering i personally, and roughly 5 or 6 of my personal friends(for sure), plus COUNTLESS others say they have, sent story/movie links to CNN, england news outlet, and other agencies all over the country/world. If this becomes national, SHIT WILL CHANGE. These people are being very smart, doing great research and great publicizing. I really believe that this will go national, especially if it gets picked up by a place like england first.
quote:
Oh yeah, the fact that a prominent and well know civil rights attorney here in Salt Lake was/is on the news talking about taking up the case means nothing is happening.
pi_29909190
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:31 schreef Penis_Koker het volgende:

[..]

Dat is net het grote probleem. Wij lezen het, maar voor de rest wordt er niks mee gedaan.

Hetzelfde geldt voor andere zaken, zoals belachelijke biometrische paspoorten, nieuwe ziektekostenverzekering etc.

Niemand doet er wat aan en alleen kun je er ook geen fuck mee. We zijn allemaal maar slaven van een overheid, terwijl het eigenlijk andersom hoort te zijn.
Idd, waarom leer je niet op school hoe je je rechten moet verdedigen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:28:59 #117
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29911224
Ik gok dat het afgelopen jaar de weerstand naar de overheid toe alleen maar is toegenomen, door al die kullige redenen
pi_30002524
quote:
Official Statement and Information from the Promoters of Versus.

First off, we would like to thank all of the people who have come to our side in the wake of this deplorable incident. We apologize for not being able to provide you all with information faster. We are doing everything we can for people who were affected by the actions of the police. We as community have been underestimated. The finger has been waved about our character and ability. Because of this, now is the time to stand up together and show the world exactly how we don't plan to take this lying down and teach a couple old dogs a thing or two about what character is. So, this is what we need to do…

To put a stop to any rumors, or false statements that have been cropping up, we would like to clarify a couple of key issues.

Was the party permitted?
Yes, period, end of story. Now for the reason this has been in question: According to the county laws

( http://www.utahcountyonline.com/app...ATTY/Chap13.pdf )

in Section 13-4-2-1:

Required.

No person shall permit, maintain, promote, conduct,
advertise, act as entrepreneur, undertake, organize,
manage, or sell or give tickets to an actual or
reasonably anticipated assembly of two hundred fifty
(250) or more people which continues or can
reasonably be expected to continue for twelve (12) or
more consecutive hours, whether on public or private
property unless a license to hold the assembly has
first been issued by the County Commissioners. (Ord.
No. 1971-4, Section 2, 7-7-71) (emphasis added)

It states that if the party was to exceed 250 people and go over 12 consecutive hours we would have needed to clear it with the county commissioner.

The FACT is, that although the party was to exceed 250 people, it was NOT to go over 12 hours. This is evidenced by the DJ's time slots, and the agreement between Performance Audio and Brandon Fullmer. The permit was granted, and then seized by the Utah County police, clearly stated across the top “Utah County Health Department Mass Gathering Permit.”

It was not made clear by any employee of Utah County or member of the Utah County Sheriffs Depatment at any time prior to the event that anything else may have been required by law.
meer:
http://www.music-versus-guns.org/versuspress.html
pi_30003660
Het zal wel weer een langgerekte procedure worden waar geen eind aan komt. Rechtstreeks de doofpot in.
373,15 K
212 ºF
Kus *HIER* mijn koker.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:43:04 #120
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30004911
Yep... as always... met die kutpolitieke tyfushoeren.... en dat is niet alleen daar hoor, dat gebeurt hier ook. Wat dat betreft is het een pot nat.

Ik snap ook niet waarom je feestjes zo moet afkappen.... of het nou legaal of illegaal is. De amerikaanse regering wil geen geweld in allerlei landen in de wereld en sturen er daarom soldaten heen om orde te handhaven, maar bij een feestje sturen ze meteen een heel leger om het af te kappen die onnodig veel geweld gebruiken en wat gewoon nergens over gaat. Hoe bedoel je dom?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_30020743
Wat de amerikaanse regering wil is allemaal pretentie.
Dit was een oefening. Anders kan ik het niet verzinnen. Doen ze wel vaker. Een arme wijk uitzoeken en die met SWAT-teams binnenvallen en huizen doorzoeken bvb. Burgers hebben toch geen rechten meer door de patriot act. Hoe bedoel je evil?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:18:39 #122
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_30022664
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 03:16 schreef Sebastral het volgende:
Wat de amerikaanse regering wil is allemaal pretentie.
Dit was een oefening. Anders kan ik het niet verzinnen. Doen ze wel vaker. Een arme wijk uitzoeken en die met SWAT-teams binnenvallen en huizen doorzoeken bvb. Burgers hebben toch geen rechten meer door de patriot act. Hoe bedoel je evil?

Ga in Utah of all places zo'n leipe dope party organiseren... en dan weer een enorm "VS is evil topic" opzetten...hoe simpel kan je wezen. Probeer eens in Staphorst of voor de deur van een moskee zo'n feestje te organiseren, moet je opletten wat er gebeurt. Daar heb je de overheid geeneens voor nodig.

Overigens is het typisch dat 9 van de 10 activiteiten in de VS veel vreedzamer zijn dan in Europa, behalve die waar van dat Alto tuig op afkomt. Ik was zelf bij Woodstock '99, en ik vond dat volk niet echt rielext.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:52:37 #123
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30023160
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 10:18 schreef klez het volgende:
bla
Je wil daarmee zeggen: "eigen schuld, dikke bult?"
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:55:18 #124
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30023213
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 10:18 schreef klez het volgende:

[..]

Ga in Utah of all places zo'n leipe dope party organiseren... en dan weer een enorm "VS is evil topic" opzetten...hoe simpel kan je wezen. Probeer eens in Staphorst of voor de deur van een moskee zo'n feestje te organiseren, moet je opletten wat er gebeurt. Daar heb je de overheid geeneens voor nodig.

Overigens is het typisch dat 9 van de 10 activiteiten in de VS veel vreedzamer zijn dan in Europa, behalve die waar van dat Alto tuig op afkomt. Ik was zelf bij Woodstock '99, en ik vond dat volk niet echt rielext.
Generaliseerder!!!! Alle alto's over een kam scheren... je zou je moeten schamen!!! En bovendien was dit geen alto feest, dit was een dance feest, met dance mensen!!!! Leer lezen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_30023768
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 10:55 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Generaliseerder!!!! Alle alto's over een kam scheren... je zou je moeten schamen!!! En bovendien was dit geen alto feest, dit was een dance feest, met dance mensen!!!! Leer lezen
dat is natuurlijk ook gegeneraliseer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')