man.. wat een bizar filmpjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:35 schreef Sebastral het volgende:
In navolging van Brute ontruiming Czechtek festival ;
[..]
Filmpje
Bron
Land of the free
Uhuh. "The war is not fought because it is effective; it is fought because it suits politicians to fight it."quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:11 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
man.. wat een bizar filmpje
tja Amerika is het land van de onbegrensde vooroordelen. Mensen die op een "techno rave" rondlopen zijn drugsgebruikers, dus gevaarlijke criminelen, dus die moet je opsluiten.
Waarschijnlijk is dit 1 of andere verkiezingsstunt, van de plaatselijke sherrif of burgemeester. Zo kunnen ze de godvrezende achterban paaien, en zeggen dat ze de "community" beschermen tegen dit zogenaamde "tuig". Levert weer wat mooie plaatjes op tv op en en hup, weer een jaartje herkozen. Greatest democrazy ever!!
Daarom zeg ik ook zolang het goed gaat. Jij beschrijft een situatie als het fout gaat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:15 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Met door rood rijden loop je het risico andere mensen, die niets met jouw door rood rijden te maken hebben, ernstig te verwonden of te doden.
Ja, totdat er een dooie valt en het verwijt word gemaakt dat de lokale overheid had moeten ingrijpen...quote:Alle mensen op dit feest waren daar volgens mij vrijwillig, om een feestje te bouwen, en verder niets
Daar is de overheid niet voor. Zelfbeschikkingsrecht heet dat. Heeft ook met vrijheid te maken..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook zolang het goed gaat. Jij beschrijft een situatie als het fout gaat.
[..]
Ja, totdat er een dooie valt en het verwijt word gemaakt dat de lokale overheid had moeten ingrijpen...
Daar is de overheid dus wel voor. Of vind je dat al die slachtoffers van de Volendam-ramp allemaal zelf schuldig zijn en dat de lokale overheden dus niets te verwijten valt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:17 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Daar is de overheid niet voor. Zelfbeschikkingsrecht heet dat. Heeft ook met vrijheid te maken..
We hebben het hier over drugs he. Als er een dooie valt dan valt de overheid alles te verwijten behalve dat ze compleet legale feestjes moeten ontruimen om het te voorkomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:22 schreef nikk het volgende:
[..]
Daar is de overheid dus wel voor. Of vind je dat al die slachtoffers van de Volendam-ramp allemaal zelf schuldig zijn en dat de lokale overheden dus niets te verwijten valt?
Omkomen in een brandgevaarlijke bar of zelf een overdosis aan pillen slikken is wel wat anders. De overheid had in het geval van Utah al genoeg gedaan door te eisen dat er goed gecontroleerd moest worden op drugs en wapens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:22 schreef nikk het volgende:
Daar is de overheid dus wel voor. Of vind je dat al die slachtoffers van de Volendam-ramp allemaal zelf schuldig zijn en dat de lokale overheden dus niets te verwijten valt?
Als ze redenen hebben om aan te nemen dat er minderjarigen zijn toegelaten die drinken en drugs gebruiken, kun je alle vergunningen van de wereld hebben, dan is het feest toch illegaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:33 schreef Sebastral het volgende:
[..]
We hebben het hier over drugs he. Als er een dooie valt dan valt de overheid alles te verwijten behalve dat ze compleet legale feestjes moeten ontruimen om het te voorkomen
Niet illegaal maar in overtreding. Krijg je misschien een boete na inspectie en misschien dat het dan wordt stopgezet als het de spuigaten uitloopt. Niet gelijk van boem we denken dat er mensen drugs en drinken terwijl ze minderjarig zijn dus is het feest illegaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:46 schreef ioko het volgende:
Als ze redenen hebben om aan te nemen dat er minderjarigen zijn toegelaten die drinken en drugs gebruiken, kun je alle vergunningen van de wereld hebben, dan is het feest toch illegaal.
Of iets voldoet aan de "nationale politiek" moet de federale juridische branch maar uitmaken. Bush heeft weinig te maken met state police en er gebeurt niets intrastate, dus ze moeten het eerst maar in de staat zelf gaan oplossen, voordat ze federale instanties erbij halen om het recht te zetten. Tenth Amendment, Article IV, etc. zijn wel duidelijk IMO.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
State-level politiek moet voldoen aan de nationale politiek. Als op state-niveau de politici dingen doen die tegen de nationale politiek zijn, dan is het aan de nationale politiek om daar iets aan te doen. Tenslotte zet die staat de nationale politiek in zijn hemd.
Bush heeft niets te zoeken in state law. Btw, ik ben het natuurlijk ook niet eens met hoe ze de boel hebben ontruimd.quote:Bush lijdt gezichtsverlies, en het lijkt me dat je dat als politicus niet wil overkomen. En dat je dus in actie komt als je er iets tegen kan doen.
Een feestje geven met sterretjes en wat kerstversiering is een zo mogelijk een nog veel onschuldiger tijdsverdrijf dan drugsgebruik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Omkomen in een brandgevaarlijke bar of zelf een overdosis aan pillen slikken is wel wat anders. De overheid had in het geval van Utah al genoeg gedaan door te eisen dat er goed gecontroleerd moest worden op drugs en wapens.
Hier ga ik niet eens op in. Ik heb ook het idee dat je enigszins verdwaald bent. Moet je niet terug naar Indymedia?quote:Er wordt eerst een vergunning gegeven voor een feest, maar vervolgens komen ze toch met veel machtsvertoon invallen en willekeurig mensen oppakken. Dat heeft niets met veiligheid te maken, maar alles met politiek. Ik bedoel, een helikopter? Zoiets verzin je toch niet!? Puur voor de spectaculaire beelden die het oplevert, mooie soundbite eronder "police busts 35 drug suspectson illegal rave party" and cut to commercial.
"The War On Terror" loopt niet meer zo denderend, dus dan maar weer een aflevering van "The War On Drugs" op het nieuws..
Aha, dus als de politie niet had ingegrepen en er bijvoorbeeld een dooie was gevallen dan was het wel te verwijten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:33 schreef Sebastral het volgende:
[..]
We hebben het hier over drugs he. Als er een dooie valt dan valt de overheid alles te verwijten behalve dat ze compleet legale feestjes moeten ontruimen om het te voorkomen
En nu maar hopen dat niemand meewarig heeft gegniffeld om de oorspronkelijk post ;]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef NightH4wk het volgende:
-edit-
Wat pics @ http://www.stonefruit.blogspot.com/ .
Ik kon nergens een goede confirmatie dat het echt die lui waren, wel prachtig anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat niemand meewarig heeft gegniffeld om de oorspronkelijk post ;]
(..)
Treden ze een keer op tegen radicale Christenen is het weer niet goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:52 schreef Yildiz het volgende:
Waco : http://images.google.nl/images?q=waco&hl=nl is dan zeker ook staatsnivea, waar de regering niet op mag reageren.
En als ze dan kerstversiering hebben, wat niet geimpregneerd is tegen brand, is het natuurlijk volkomen terecht om met een shovel de voorgevel eruit te rijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Een feestje geven met sterretjes en wat kerstversiering is een zo mogelijk een nog veel onschuldiger tijdsverdrijf dan drugsgebruik.![]()
[..]
Hier ga ik niet eens op in. Ik heb ook het idee dat je enigszins verdwaald bent. Moet je niet terug naar Indymedia?
Je hoort mij niet zeggen dat er niet met nogal overdreven veel machtsvertoon het feestje gestopt/afgebroken is. Ik weet ook niet wat de reden is geweest om het op die manier te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Yildiz het volgende:
En als ze dan kerstversiering hebben, wat niet geimpregneerd is tegen brand, is het natuurlijk volkomen terecht om met een shovel de voorgevel eruit te rijden
Tenminste, zo pakken ze dingen wel aan in Utah, lekker groots.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |