abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42944169
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:05 schreef Ahura het volgende:
Ach.. als je zo op het forum zit en je krijgt een vraag of je je door een man zou laten pijpen dan zeg je al gauw nee. Maar als je enorm geil bent en je slaapt bv bij een vriend die toevallig homo is dan zal je niet zo gauw nee zeggen denk ik... geil is geil, pijpen is pijpen.. of het nou door een vrouw of een man gebeurd dat maakt op dat moment weinig uit denk ik. Ogen dicht en genieten maar
er zit inderdaad weinig (geen) verschil tussen een man en een vrouw
dus het zit tussen de oren en mensen die er een btje voor open staan zullen het snel laten gebeuren als ze geil zijn.
pi_42944478
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef Averon het volgende:
En je laten pijpen door een andere man? Lijkt dat de mannen hier iets?
nou.. met de ogen dicht, een pruik op, donkere kamer en veel zeuren is het net een vrouw.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_42944504
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:05 schreef Ahura het volgende:
Ach.. als je zo op het forum zit en je krijgt een vraag of je je door een man zou laten pijpen dan zeg je al gauw nee. Maar als je enorm geil bent en je slaapt bv bij een vriend die toevallig homo is dan zal je niet zo gauw nee zeggen denk ik... geil is geil, pijpen is pijpen.. of het nou door een vrouw of een man gebeurd dat maakt op dat moment weinig uit denk ik. Ogen dicht en genieten maar
je hebt daar wel een punt, denk ik.
Zeker als men niet het risico loopt dat de volgende dag iedereen het weet

ik schat 40% zegt dan geen nee.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:18:19 #154
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42944723
ik zeg toch echt nee!
en als je een vriend hebt die homo is en jij bent hetero dan zou het wel een slechte vriend zijn als hij je wilde gaan pijpen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_42945026
ik zou ook nee roepen hier

Moet toegeven dat een zatte homo-vriend het me wel eens gevraagd heeft en ik toen ook heb gezegd..
Ach, vragen staat vrij denk ik dan
pi_42946802
Met veel plezier heb ik zojuist dit hele topic doorgelezen.
op een paar bekrompen pubers na valt het me voornamelijk op, dat er stiekem toch veel mannen eerlijk uitkomen voor sexuele verlangens voor de penis.
Ik was verbaasd, positief verbaasd. Vooral de hetrosexuele mannen lijken er zich in deze tijd nauwelijks meer voor te schamen wel gevoelens voor een ander mannelijk geslachtsdeel te tonen, maar vreemd genoeg, staan ze erg negatief tegenover het woord Homosexueel/bisexueel.

Dus, het is blijkbaar geaccepteerder om je op te winden voor een geslachtsdeel van zelfde sexe, maar taboe hier een naam aan te geven.

Dit typeert wel de angst om anders te zijn.
In vroegere dagen, lees de griekse en romeinse oudheid, was het volkomen normaal voor mannen, en vooral hooggeplaatste mannen, sexuele handelingen te verrichten met jongens en mannen, zonder dat daar ook maar het woord homosexualiteit of homofilie bij kwam kijken.
Deze mannen waren ook hetrosexueel, en vaak getrouwd en gerespecteerde mannen.
Deze handelingen waren dan ook openbaar bekend en nergens taboe. Het betrof enkel het bevredigen van sexuele verlangens.
Door de eeuwen heen is dit echter zo gebleven, maar is langzemerhand, de verdraagzaamheid hier tegenover verdwenen. Terwijl ik niet geloof dat het verlangen hierin verminderd is. Ook is bekend van hooggeplaatste militaire in het rijk van Adolf Hitler, dat zij sexuele handelingen verrichten met jongens. Terwijl er openbaar een taboe heerste over homosexualiteit. Een man die van adere mannen hield, werd gedeporteerd, en in kampen gestopt met de andere 'onreine' mensen. terwijl sex wel gedoogd werd, al ware het achter de schermen.

In minder extreme vorm, lijkt mij dit nog steeds de gedachte en de gevoelens. Sex met andere mannen (of dat nou alleen orale sex is, of verder dan dat gaat) wordt op grote schaal gepleegd (probeer maar eens een parkeerpauze te houden, 's avonds, langs de europese snelwegen zonder aangesproken te worden, door naar sex zoekende mannen.), maar Bi-sexuele verlangens in het openbaar blijven taboe. Welke man durft hardop in het gezelschap te roepen, dat hij wel eens iemand wil pijpen?
Enkele reacties eerder las ik iemand, die dan zei dat zijn vrienden dan waarschijnlijk in hun broek zouden pissen van het lachen.
Toch denk ik dat enkele van die vrienden dezelfde gevoelens zullen hebben. Als ik alleen al in de media zie hoeveel getrouwde 'hetro'mannen sex met andere mannen hebben.....
Voor de mannen (en vrouwen) die zich dit niet voor kunnen stellen, begrijp ik niet hoe sommige zo bekrompen reageren...hoewel...ik begrijp het wel..dit is FOK!...
Ik heb deze behoeften zelf niet, maar ik kan me de gevoelens wel voorstellen. Het zijn sexuele driften die al bestaan sinds de oudheid der mensen, en vele eeuwen in alle openheid bedreven werden. Wie zijn wij, om die dan te gaan ontkennen en bekritiseren.

Wel bekritiseer ik het onveilige sexuele gedrag van de TS. Met zijn veelal wisselende contacten, en grote groepen mannen, brengt hij niet alleen zijn eigen gezondheid, maar ook die van anderen in gevaar. De mannen die hij pijpt, maar ook zijn vriendin. Hoewel die natuurlijk zelf ook hun verantwoordelijkheid kunnen nemen.
Dan is het verhaal, van de Kloonaccount een stuk veiliger, hoewel, er ook sprake is geweest van wisselende sexuele contacten met vrouwen, ten tijde van de pijpsessies. Ook hier is de overdracht van soa's weldegelijk een risico geweest.

Wat ik mij verder afvraag, of de TS niet zijn sexuele verlangens in zijn experimentele fase heeft wille uitbreiden, naar bijv anale sex. Omdat hij zelf aangaf zijn grenzen te hebben willen verleggen.
Ik zou hier bijna uit willen concluderen, dat de TS inderdaad geen homofiel is, aangezien hij geen liefde gevoelens voor mannen toont. Het gaat slechts om sexuele gevoelens, en niet eens homosexuele gevoelens. Hij wenst namelijk geen SEX met mannen, slechts het oraal bevredigen van mannen.
Wat hierbij ook van belang is te weten, of de TS zichzelf ook sexueel bevredigd, of laat bevredigen tijdens deze handelingen, om te kunnen vaststellen of het om homosexuele verlangens gaat. Zoniet, dan ben ik geneigd te zeggen dat de definitie fetisj toch beter van toepassing is. Hoewel dit misschien niet helemaal mogelijk is volgens de definitie van VanDale, Raakt de TS opgewonden van een voorwerp, niet een persoon. Ook al staat dit voorwerp wel in verband met het sexuele. (Ach VanDale, is ook maar een mening)
quote:
fe·tisj (de ~ (m.), ~en)
1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden
2 voorwerp van erotische verering

fe·ti·sjis·me (het ~)
1 verering van fetisjen
2 seksuele aanleg waarbij lustgevoelens alleen worden opgewekt door voorwerpen die met het seksuele niet of slechts indirect in verband staan
Ten slotte valt mij nog een ding op. Ik lees dat er toch meer mannen zijn dan ik had verwacht met de fictatie om een andere man te pijpen...maar ik lees maar weinig reacties van mannen die opgewonden zouden raken van het gepijpt worden door een man...zou dit ook wetenschappelijk onderzocht zijn. Dat dit misschien mannen zijn die alleen maar gepijpt willen worden, en niet kijken naar wie hen pijpt.

Ik denk dat de er op dit vlak nog vele psychologische studies verricht kunnen worden. Erg interessant

[ Bericht 1% gewijzigd door Timis.ro op 26-10-2006 17:35:10 ]
pi_42947037
het is bij hetero's nu eenmaal not done om over dit soort dingen te beginnen.

Ik wil het wel eens uittesten op een van mn maten maar ik denk dat hun mond open zal vallen om een heel andere reden dan dat het topic is geopend.

maar idd. vroeger, heel vroeger was het heel normaal om er een schandknaap bij te hebben.
Ik geloof er ook niks van dat page's je zwaard verzorgde, tenminste niet zoals het op school werd uitgelegd.
pi_42947913
En hoe zit het met Kloonaccount??? ooit sexuele gevoelens gehad bij andere mannen?
Of was het een uitspatting van geilheid de eerste keer, die gewoon uit de hand gelopen is?
Gewoon een lage drempel? die overging in sexuele driften, of is er bij jouw ook sprake van een fetisj t.o.v. de penis? of ben je gewoon een liefhebber van pijpen?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:46:45 #159
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_42949825
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:03 schreef Timis.ro het volgende:

Wel bekritiseer ik het onveilige sexuele gedrag van de TS. Met zijn veelal wisselende contacten, en grote groepen mannen, brengt hij niet alleen zijn eigen gezondheid, maar ook die van anderen in gevaar. De mannen die hij pijpt, maar ook zijn vriendin. Hoewel die natuurlijk zelf ook hun verantwoordelijkheid kunnen nemen.
Dan is het verhaal, van de Kloonaccount een stuk veiliger, hoewel, er ook sprake is geweest van wisselende sexuele contacten met vrouwen, ten tijde van de pijpsessies. Ook hier is de overdracht van soa's weldegelijk een risico geweest.
idd ook hetgeen waar ik het meeste op tegen heb, aids zal je mssn niet zo snel krijgen, maar zat andere nasty shit aan je mond, brr
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_42952659
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:46 schreef Brupje het volgende:

[..]

idd ook hetgeen waar ik het meeste op tegen heb, aids zal je mssn niet zo snel krijgen, maar zat andere nasty shit aan je mond, brr
is dat een koortslip?
pi_42953580
goede hygiene is in alle vormen van sex belangrijk!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:55:43 #162
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42953847
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:47 schreef firestorm_99 het volgende:
dat is absoluut waar!
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_42953893
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:47 schreef firestorm_99 het volgende:
inderdaad..
*** wast zich ***

pijpen?
pi_42955965
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:57 schreef FUFR het volgende:

[..]

inderdaad..
*** wast zich ***

pijpen?
Annefrank plantsoen ???
pi_42956846
ieks nee.

daar kun je met goed fatsoen niet meer 'komen'
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:26:36 #166
124948 Averon
One of the good guys
pi_42956943
Okay, ik ben bang dat ik je synoniem priveleges zal moeten inperken vanwegen die opmerking.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_42959599
Oja FUFR:

.. -.- / .... . -... / .. -. -.. . .-. -.. .- .- -.. / -. .. . - ... / -... . - . .-. ... / - . / -.. --- . -. ..--. /
.--. .-. --- -... .-.. . -- . -. / -- . . ..--..
pi_42960723
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:46 schreef 404 het volgende:
En voor degene die vroeg hoe je zoiets organiseert. Laat ik zeggen, dat is nogal makkelijk. Alleen al dit topic heeft me vorig jaar 2 dates opgeleverd. Daar heb ik niets voor hoeven doen, behalve mijn mail te openen.
Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wie, al snap ik als dat je wel discreet moet blijven.

OT: zelf zou ik het absoluut niet kunnen, derhalve ook niet doen. Ook niet laten doen door een man.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:46:20 #169
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42961079
Nou ik durf best te zeggen dat ik wel raad zou weten met een lul, maar hé mijn hele omgeving weet dat ik Bi ben, dus waarom daarover raar doen? Sowieso lijkt het me gezonder om jezelf niet te verloochenen.

Als de Topicopener hier ooit nog eens leest mag hij mij wel en mailtje sturen, ben geintereseerd naar details, .

En ja ik durf er nou eenmaal wel vooruit te komen, als mensen er problemen mee hebben is dat niet mijn zaak. En zeker als het mijn omgeving betreft, .

Opmerkelijk is dat vrouwen veel eerder er vooruit kunnen komen dat ze bi zijn cq dat ze bischierig zijn. Of zelfs dat ze wel eens iets met een andere vrouw geprobeerd hebben zonder dat de omgeving dat raar vind of ze een lesbisch stickertje opplakt.

Terwijl ik heel weinig mannen ken die er vooruit durven te komen, dat ze bi zijn.
Vaak word het gezien als een verkapte poging om geen stickertje met 'homo' te krijgen. En een man die iets met een andere man probeert is meteen homo, ook al gaat ie niet eens all the way of is hij nog steeds in vrouwen geinteresseerd, of is tie gewoon bi. Hou eens op met stickertjes!
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:50:33 #170
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_42961198
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:34 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Het idee alleen al maakt me ongelovelijk ziek... Kan al niet voorstellen dat iemand na het komen in een vrouw haar leeglikt, laat staan dat van een ander...
dan mag je dat bij deze gaan doen.

boeit me niet namelijk.
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:53:31 #171
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_42961292
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:46 schreef Sitethief het volgende:
Nou ik durf best te zeggen dat ik wel raad zou weten met een lul, maar hé mijn hele omgeving weet dat ik Bi ben, dus waarom daarover raar doen? Sowieso lijkt het me gezonder om jezelf niet te verloochenen.

Terwijl ik heel weinig mannen ken die er vooruit durven te komen, dat ze bi zijn.
Vaak word het gezien als een verkapte poging om geen stickertje met 'homo' te krijgen. En een man die iets met een andere man probeert is meteen homo, ook al gaat ie niet eens all the way of is hij nog steeds in vrouwen geinteresseerd, of is tie gewoon bi. Hou eens op met stickertjes!
daar ben ik het nu helemaal mee eensch!
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:03:47 #172
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42961558
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:53 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:

[..]

daar ben ik het nu helemaal mee eensch!
, zelfs ik ben nog bekrompen want ik dacht heel even dat je vrouw was, komt door je avatar, maar bij Bi denk ik niet meteen aan een man, zit er nog te diep ingebakken. .

Maar, , mede-bi-en-man, .

Aangezien je geen mailadres in je profiel hebt staan, doe ff PM activeren, .
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:12:24 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42968064
Ok, ontopic maar weer: -.. .- -. / .-- --- .-. -.. - / .... . - / - .. .--- -.. / ...- --- --- .-. / . . -. / .... --- -... -... -.-- / ---... -.--.--.. .- -. / .-- --- .-. -.. - / .... . - / - .. .--- -.. / ...- --- --- .-. / . . -. / .... --- -... -... -.-- / ---... -.--.--.. .- -. / .-- --- .-. -.. - / .... . - / - .. .--- -.. / ...- --- --- .-. / . . -. / .... --- -... -... -.-- / ---... -.--.-v-.. .- -. / .-- --- .-. -.. - / .... . - / - .. .--- -.. / ...- --- --- .-. / . . -. / .... --- -... -... -.-- / ---... -.--.-
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:21:48 #174
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42968418
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:12 schreef Aventura het volgende:
Ok, ontopic maar weer:
Ontopic, wat vind jij van 404's belevenissen?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:26:02 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42968566
Ik vind het wel apart. Verlangen naar een lichaamsdeel, maar niet naar hetgeen eraan vast zit. Ik kan me er zelf weinig bij voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')