Met veel plezier heb ik zojuist dit hele topic doorgelezen.
op een paar bekrompen pubers na valt het me voornamelijk op, dat er stiekem toch veel mannen eerlijk uitkomen voor sexuele verlangens voor de penis.
Ik was verbaasd, positief verbaasd. Vooral de hetrosexuele mannen lijken er zich in deze tijd nauwelijks meer voor te schamen wel gevoelens voor een ander mannelijk geslachtsdeel te tonen, maar vreemd genoeg, staan ze erg negatief tegenover het woord Homosexueel/bisexueel.
Dus, het is blijkbaar geaccepteerder om je op te winden voor een geslachtsdeel van zelfde sexe, maar taboe hier een naam aan te geven.
Dit typeert wel de angst om anders te zijn.
In vroegere dagen, lees de griekse en romeinse oudheid, was het volkomen normaal voor mannen, en vooral hooggeplaatste mannen, sexuele handelingen te verrichten met jongens en mannen, zonder dat daar ook maar het woord homosexualiteit of homofilie bij kwam kijken.
Deze mannen waren ook hetrosexueel, en vaak getrouwd en gerespecteerde mannen.
Deze handelingen waren dan ook openbaar bekend en nergens taboe. Het betrof enkel het bevredigen van sexuele verlangens.
Door de eeuwen heen is dit echter zo gebleven, maar is langzemerhand, de verdraagzaamheid hier tegenover verdwenen. Terwijl ik niet geloof dat het verlangen hierin verminderd is. Ook is bekend van hooggeplaatste militaire in het rijk van Adolf Hitler, dat zij sexuele handelingen verrichten met jongens. Terwijl er openbaar een taboe heerste over homosexualiteit. Een man die van adere mannen hield, werd gedeporteerd, en in kampen gestopt met de andere 'onreine' mensen. terwijl sex wel gedoogd werd, al ware het achter de schermen.
In minder extreme vorm, lijkt mij dit nog steeds de gedachte en de gevoelens. Sex met andere mannen (of dat nou alleen orale sex is, of verder dan dat gaat) wordt op grote schaal gepleegd (probeer maar eens een parkeerpauze te houden, 's avonds, langs de europese snelwegen zonder aangesproken te worden, door naar sex zoekende mannen.), maar Bi-sexuele verlangens in het openbaar blijven taboe. Welke man durft hardop in het gezelschap te roepen, dat hij wel eens iemand wil pijpen?
Enkele reacties eerder las ik iemand, die dan zei dat zijn vrienden dan waarschijnlijk in hun broek zouden pissen van het lachen.
Toch denk ik dat enkele van die vrienden dezelfde gevoelens zullen hebben. Als ik alleen al in de media zie hoeveel getrouwde 'hetro'mannen sex met andere mannen hebben.....
Voor de mannen (en vrouwen) die zich dit niet voor kunnen stellen, begrijp ik niet hoe sommige zo bekrompen reageren...hoewel...ik begrijp het wel..dit is FOK!...
Ik heb deze behoeften zelf niet, maar ik kan me de gevoelens wel voorstellen. Het zijn sexuele driften die al bestaan sinds de oudheid der mensen, en vele eeuwen in alle openheid bedreven werden. Wie zijn wij, om die dan te gaan ontkennen en bekritiseren.
Wel bekritiseer ik het onveilige sexuele gedrag van de TS. Met zijn veelal wisselende contacten, en grote groepen mannen, brengt hij niet alleen zijn eigen gezondheid, maar ook die van anderen in gevaar. De mannen die hij pijpt, maar ook zijn vriendin. Hoewel die natuurlijk zelf ook hun verantwoordelijkheid kunnen nemen.
Dan is het verhaal, van de Kloonaccount een stuk veiliger, hoewel, er ook sprake is geweest van wisselende sexuele contacten met vrouwen, ten tijde van de pijpsessies. Ook hier is de overdracht van soa's weldegelijk een risico geweest.
Wat ik mij verder afvraag, of de TS niet zijn sexuele verlangens in zijn experimentele fase heeft wille uitbreiden, naar bijv anale sex. Omdat hij zelf aangaf zijn grenzen te hebben willen verleggen.
Ik zou hier bijna uit willen concluderen, dat de TS inderdaad geen homofiel is, aangezien hij geen liefde gevoelens voor mannen toont. Het gaat slechts om sexuele gevoelens, en niet eens homosexuele gevoelens. Hij wenst namelijk geen SEX met mannen, slechts het oraal bevredigen van mannen.
Wat hierbij ook van belang is te weten, of de TS zichzelf ook sexueel bevredigd, of laat bevredigen tijdens deze handelingen, om te kunnen vaststellen of het om homosexuele verlangens gaat. Zoniet, dan ben ik geneigd te zeggen dat de definitie fetisj toch beter van toepassing is. Hoewel dit misschien niet helemaal mogelijk is volgens de definitie van VanDale, Raakt de TS opgewonden van een voorwerp, niet een persoon. Ook al staat dit voorwerp wel in verband met het sexuele. (Ach VanDale, is ook maar een mening)
quote:
fe·tisj (de ~ (m.), ~en)
1 voorwerp van afgodische verering waaraan magische eigenschappen toegeschreven worden
2 voorwerp van erotische verering
fe·ti·sjis·me (het ~)
1 verering van fetisjen
2 seksuele aanleg waarbij lustgevoelens alleen worden opgewekt door voorwerpen die met het seksuele niet of slechts indirect in verband staan
Ten slotte valt mij nog een ding op. Ik lees dat er toch meer mannen zijn dan ik had verwacht met de fictatie om een andere man te pijpen...maar ik lees maar weinig reacties van mannen die opgewonden zouden raken van het gepijpt worden door een man...zou dit ook wetenschappelijk onderzocht zijn. Dat dit misschien mannen zijn die alleen maar gepijpt willen worden, en niet kijken naar wie hen pijpt.
Ik denk dat de er op dit vlak nog vele psychologische studies verricht kunnen worden. Erg interessant
[ Bericht 1% gewijzigd door Timis.ro op 26-10-2006 17:35:10 ]