MSc. staat gelijk aan ir., en ir.ing. voor je naam zetten is onzin, dus het wordt gewoon alleen Msc.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:22 schreef Mr.Bucket het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om beide titels te voeren, dus "ing. J. Jansen, MSc." ?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:37 schreef _-rally-_ het volgende:
(en datzelfde vind ik ook nog steeds van een drs. omdat dat feitelijk geen titel is, maar een kwalificatie van iemand die zijn studie nog af moet maken)
drs. zou een voorbereiding op dr. zijn...quote:
Hoezo 'zou' ? Het betekent gewoon 'Hij die nog doctor moet worden'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:41 schreef Libris het volgende:
[..]
drs. zou een voorbereiding op dr. zijn...
Hoeft niet. Hangt van de studie af. Alle bèta-studies (o.a.) leveren tegenwoordig MSc op, terwijl "vroeger" alleen mensen die een technische studie afrondden ir mochten voeren.quote:
Wie heeft je dat wijsgemaaktquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:37 schreef _-rally-_ het volgende:
en datzelfde vind ik ook nog steeds van een drs. omdat dat feitelijk geen titel is, maar een kwalificatie van iemand die zijn studie nog af moet maken
Mijn leraar Latijnquote:
De letterlijke betekenis van televisie is ver zien. Ik kijk al mn hele leven tv, maar kan niet verder kijken dan voorheen (integendeel).quote:
Tja, ik ben nog steeds heel erg old-school: een doctoraal dient alleen maar om je de vaardigheden en basiskennis bij te brengen die je nodig hebt om je promotie tot een goed einde te brengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De letterlijke betekenis van televisie is ver zien. Ik kijk al mn hele leven tv, maar kan niet verder kijken dan voorheen (integendeel).
Verder heb ik hier toch echt staan dat ik according to the Dutch law permitted ben om een titel te voeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |