Precies!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef DeTolk het volgende:
Ajax is de beste, voor altijd en eeuwig.
Amen!
Was dat niet Lausanne Sports?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:28 schreef spurs het volgende:
Denk dat Ajax wel doorgaat al zal het niet makkelijk gaan, te hopden dat de spelers er ook niet te makkelijk over denken want ik kan me nog wel wat wedstrijden herinneren waar het fout ging.......FC Kopenhagen en een Zwitsers clubje(Neuchatel geloof ik.....) bijvoorbeeld.....
goed sfeertje bij ajax?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef justme_Jur het volgende:
ik verklap 1 ding....
het wordt een niet normaal goed sfeertje vandaag in het stadion..
zowel van Ajax als brondby kant... hehe..
en de tifo actie van 410 wordt weer lekker!
( voor de gene die niet weten wat Tifo is... JAMMER DAN!)
Agger is al volwaardig Deens international, typische Deense stopper. Beetje vergelijkbaar wel met een Laursen van Villa.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef Doc het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar Agger: LFC schijnt serieuse interesse in 'm te hebben.
Het intresseert me geen flikker hoe Ajax 't flikt, als ze maar de CL halen.
Ik ben benieuwd....ken helaas niet in het stadion zijn, want dat zijn de mooiste kippenvelmomenten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef justme_Jur het volgende:
ik verklap 1 ding....
het wordt een niet normaal goed sfeertje vandaag in het stadion..
zowel van Ajax als brondby kant... hehe..
en de tifo actie van 410 wordt weer lekker!
( voor de gene die niet weten wat Tifo is... JAMMER DAN!)
Het kan er idd best koud zijn als het dak op een kier staat!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik ben benieuwd....ken helaas niet in het stadion zijn, want dat zijn de mooiste kippenvelmomenten.
Dat is allemaal onderdeel van het proces.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef erikh het volgende:
Ajax gaat het verprutsen vanavond.
Sorry ik ben echt ajax fan maar ik heb echt het gevoel dat ze onderuit gaan vanavond. Heb ook niet het idee dat Blind de juiste coach is voor Ajax, hij heeft de hele zomer gehad, een deel van het vorige seizoen en bijna geen spelers die weg zijn gegaan maar toch speelt ajax niet lekker. Ik hoop echt dat ze winnen maar heb er niet veel vertrouwen in eigenlijk
Ik gun het ajax best wel. Het gaat pas pijn doen als ze verder komen dan PSVquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef Shreyas het volgende:
Zijn alle Feyenoord-fans nu ook echt tegen Ajax, of zijn er ook enkele die ook hopen dat Ajax naar de Champions League gaat? En hoe zit het met de PSV-fans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |