abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29869785
Tjah een beetje een vreemde vraag, maar nog vreemder is het dat wij, op ons pas gekochte spel
"Rise of Nations" nergens de activatiecode kunnen vinden,
niet op de cd rom, niet op het doosje, en niet in het spelboekje?
Weet iemand precies waar de code vermeld staat?

We zoeken ons suf nml.
Bedankt alvast!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29870058
Hmm het lijkt bijna een geruild exemplaar te zijn, gezien kleine krasjes op de cd rom
Zekers een slimmerd die de code eruit heeft gehaald nadat hij het spel geinstalleerd heeft?

Ga morgen wel ff terug met dit spel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:32:51 #3
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_29870341
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 20:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Ga morgen wel ff terug met dit spel
Lijkt me een goed plan. Ik zou niet akkoord gaan met een spel waar geen activatiecode opzit en dat er dan ook nog eens krassen opzitten.
pi_29870368
Je kunt ook contact opnemen met het Nederlandse kantoor van de ontwikkelaar/uitgever om zo aan een nieuwe code te komen. Hoe dat werkt leggen zij wel uit, zo lang je de originele versie hebt en je dat kunt bewijzen, is er een grote kans dat je een nieuwe krijgt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')