abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29865070
Nadat ik bij het spelen van NFSU 2 een berichtje kreeg dat ik het 'uitgehaald' had zag ik op mijn map dat er geen races meer te rijden waren. Als ik ga kijken naar mijn 'Career statistics' (druk op T) staat bij Game completion maar 62%, terwijl wel alle onderdelen unlocked zijn en alle dvd-covers en magazines gedaan zijn.
Ik heb wel meerdere auto's in m'n garage staan maar het maakt niet uit met welke ik ga rijden. Ik kan nog wel steeds outruns doen maar geen normale races meer. Iemand enig idee hoe dit kan?
pi_29865094
Je hebt de SUV runs ook allemaal gedaan?
Want wanneer je in een SUV stapt dan verschijnen er weer andere races.
pi_29865163
Als je in je garage naar world map gaat zijn er waarschijnlijk ook nog races waarbij not completed staat.. om 100% te halen moet je die volgens mij ook allemaal winnen.
pi_29865226
jep en de outruns niet te vergeten
namaste
pi_29868257
Alvast bedankt, ik kan nu idd de nog overgebleven races afmaken. Alleen krijg ik hier maar af en toe ook geld en punten voor. Enig idee waar dit aan ligt?
En wanneer ik in een SUV stap verschijnen er geen andere races, ook niet in het World Map menu. En weet één van jullie toevallig ook of je het gespendeerde geld in een auto terugkrijgt wanneer je die inruilt voor een kale nieuwe auto?
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:56:50 #6
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_29868950
..

[ Bericht 97% gewijzigd door TomK op 22-08-2005 18:57:16 ]
Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
pi_29940977
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:30 schreef Paul1982 het volgende:
Nadat ik bij het spelen van NFSU 2 een berichtje kreeg dat ik het 'uitgehaald' had zag ik op mijn map dat er geen races meer te rijden waren. Als ik ga kijken naar mijn 'Career statistics' (druk op T) staat bij Game completion maar 62%, terwijl wel alle onderdelen unlocked zijn en alle dvd-covers en magazines gedaan zijn.
Ik heb wel meerdere auto's in m'n garage staan maar het maakt niet uit met welke ik ga rijden. Ik kan nog wel steeds outruns doen maar geen normale races meer. Iemand enig idee hoe dit kan?
heb je de baan record ook verbeterd?
Go with the Flow
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:58:39 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_29943594
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Need for Speed: Underground 2 - Part IX daar verder
enigszins laat, heb je gelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')