Die is mooi!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
De verkleining doet de foto geen recht, maar gelukkig heeft ze de full size al gezien
And it showed! Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik je niet heb gefotografeerd, maar je zat ook wel erg knus met mvdlubbe, dus ik durfde vaak niet te storenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:08 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zit dan wel niet ruim, maar wel lekker in m'n vel.
Mooi ook, die brandnetels tegen de dijk.quote:
ja mislukte macro hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooi ook, die brandnetels tegen de dijk.
Wie is dat type die door je beeld rent?![]()
Toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef Auticia het volgende:
Ik heb geen waterpijp gezien!
En RonaldV, op een volgende meet dan misschien. En je had gerust mogen storen, ik kan soms wel bozig kijken, maar ik bijt niet
.
Nee hoor, je keek niet bozig. Maar jullie zaten zo lekker met zijn twee, dat wilde ik niet verstorenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:17 schreef Auticia het volgende:
Ik heb geen waterpijp gezien!
En RonaldV, op een volgende meet dan misschien. En je had gerust mogen storen, ik kan soms wel bozig kijken, maar ik bijt niet
.
ik vind m echt onwijs super geworden maar had ik op msn al gezegd hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
De verkleining doet de foto geen recht, maar gelukkig heeft ze de full size al gezien
Ik heb zo'n foto waar jij bij op staat Ronald!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:29 schreef RonaldV het volgende:
Bond... James Bond aan de Lek...
[afbeelding]
Rhanna!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
@Ron: Ik heb ongeveer dezelfde.
Was er nog iemand die tegen de avond aan echt gek van me werd?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |