Ik duik straks ook nog wel een wat minder klef plaatje van jullie opquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..].
Ik moet zeggen dat ik het wel erg warm vond voor al dat kleffe gedoe..
Maarreh, alles voor de foto hč!.
had je mij maar moeten aanrandenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef purplerose het volgende:
Nu heb ik nog geen tedere kussen foto's![]()
Ik heb je tot 2 keer toe helemaal aan moes geknuffeldquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef purplerose het volgende:
Nu heb ik nog geen tedere kussen foto's![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik geef het op. maar jij hebt lekker geen foto's van Skahaaaaiquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:00 schreef Skaai het volgende:
Mijn foto's van mijn camera die al jullie Canon's en Nikon's verslaat!!![]()
Hahaha!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb je tot 2 keer toe helemaal aan moes geknuffeld![]()
NOG niet goed???![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hahaha!maar het staat niet op foto
Ongcropped zit ik een beetje met die halve arm... en een beetje croppen maakte het niet beter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:48 schreef Skaai het volgende:
BTW: Ik vind 'm ongecropped mooier.
Dat ook nog idd. En daar had ze niks van gezegd dus dat zal dan wel niet...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
gecropt beter luapOp die eerste lijkt ze wel hoogzwanger
![]()
quote:
Mwoa, ik gok dat er op z'n minst 300 foto's zijn gemaakt die sterk in de richting van "niet" wijzen jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:59 schreef luap het volgende:
[..]
Dat ook nog idd. En daar had ze niks van gezegd dus dat zal dan wel niet...![]()
Moet ik je neus wegsoepen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik word een beetje Toeps van dit topic
het gaat even langs mijn heen, net zoals de gehele dag vandaag al.... op naar huus an, ik gaan fotootjes doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |