Handig zo'n warmfilter in PSquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:01 schreef Vliegvrager het volgende:
zowel de boom als Auticia zien er een stuk gezonder uit zo.
Voor het bijstellen van de witbalans geef ik de voorkeur aan het 'Hue' schuifje in PS. Ben even kwijt hoe ie in het NLs heet, maar hij zit boven het verzadigingsschuifje in het kleurverbetermenuutje.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Handig zo'n warmfilter in PSAl moest ik de enigzins bruine lucht dan wel weer terug halen...
Die gaf voor mijn gevoel niet zo'n mooi effect...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Voor het bijstellen van de witbalans geef ik de voorkeur aan het 'Hue' schuifje in PS. Ben even kwijt hoe ie in het NLs heet, maar hij zit boven het verzadigingsschuifje in het kleurverbetermenuutje.
Ja, die kwamen ook heel leuk onze kant op gedenderd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die gaf voor mijn gevoel niet zo'n mooi effect...
Ik had met auticia samen nogal last van op hol slaande kalveren....
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die gaf voor mijn gevoel niet zo'n mooi effect...
[afbeelding]
Ik heb weer eens niet van iedereen de naam onthoudenquote:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat die kudde op hol sloeg voor 2 van die kleine mensjesquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:21 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg meteen van die Lord of th Rings beelden voor me als ik denk aan een herfstig bosquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:07 schreef purplerose het volgende:
Volgende meet met de herfst in het bos, met bunkers ofzo
Welk imagoquote:
hehehe iddquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg meteen van die Lord of th Rings beelden voor me als ik denk aan een herfstig bos
Het is de hele zomer al herfst...quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
hehehe idd
Hoop dat het gauw herfst wordt, dit ziet eruit als een goed idee
We hadden nog wel zo'n lekker gras geplukt voor ze ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet geloven dat die kudde op hol sloeg voor 2 van die kleine mensjes
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vooral samen met mvdlubbe was mijn camera vaak in de richting van de 2gericht...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |